tiistai 5. tammikuuta 2010

Mahti vihreää

Zoya - Midori


Midori on vihreä kultaisella shimmerillä. Ensin ajattelin että yhh, ei minun lakkani. Muutin kuitenkin mieltäni. Ei ihan talveen sopiva väri, enemmän tulee varmaan käytettyä kesällä.

Koostumus oli paksumpi kuin aiemmin käyttämissäni Zoya lakoissa. Laitoin 2 kerrosta, aluslakkana OPI NNS ja päällä Seche vite pikakuivattaja. Ehkä Zoyan pulloja voisi moittia liian pienestä korkista vaikka pullo muuten on kaunis. Mulla ainakin lipeää korkki käsistä ja tuloksena on vihreää lakkaa pinkillä matolla. Ei hyvä.

Mielettömän mahtava vihreä kuitenkin, suosittelen!


Sitten haluaisin kuulla mielipiteitä. Ostohimotuksen uhrina ovat Aussien hiustuotteet. Olen kokeillut 3 minute miracle tehohoitoa ja tykkäsin siitä. Nyt mietin jos ostaisin lisäksi vielä Luscious long hoitsikan ja shampoon?
Onko kukaan käyttänyt ja mitä tykkäsit? Eikös nuo ole jotain 10e luokkaa, saako muualta kuin Kicksistä? Miksi minä nyt tarvitsen Kicksistä kaikkea kun se täällä lopetti? Miksi?

19 kommenttia:

  1. Joensuussa ainakin sokokselta sai aussieta, joten ehka sieltakin jos siellapain on Sokos. ^^

    VastaaPoista
  2. Ite oon tykänny Aussien tuotteista. Mulla on käytössä se Real Volume (nimi tosin tainnu jo vaihtua) sampoo ja hoitoaine ja ne pesevät ainakin puhtaiksi. Käytän kumminkin lisänä jätettäviä hoitoaineita, koska hiukseni ovat sen verran käsitellyt. Multa löytyy myös tuo tehohoito (Miracle Moist), mutta en oo vielä ehtinyt käyttää sitä kertaakaan! Pitää käytellä ensin muita loppuun...Aussie-sarjaa saa ainakin Sokokselta ja veikkaisin, että myös Stockalta. Lisäksi oon nähnyt sitä myös Anttiloissa.

    VastaaPoista
  3. Aivan ihanan vihreä. Itse kaiken sävyisiä lillasia ja vihreitä rakastavana, tämä on ihanaa nähtävää :)

    VastaaPoista
  4. Sokokselta saa Ausseja.

    VastaaPoista
  5. Sokokselta saa myös Aussieta! :)

    VastaaPoista
  6. Luscious hoitsikasta tykkäsin myös minä ja vielä enemmän Moisture (miracle?) hoitsikasta. Shampoota en ole kokeillut.

    Real Volumea meinasin testata seuraavaksi.

    VastaaPoista
  7. Itse olen käyttänyt vaan niitä tuuhentavia tuotteita ja tarkoitus on testata tässä lähiaikoina sitä ihan uutta sarjaa talvikuiville hiuksille. Uskoisin, että Aussiella kaikki nuo tuotteet pelittää ihan kivasti siihen nähden, että 3 minuutin ihme ja tuuheuttavat ainakin ansaitsevat minulta plussaa. :) Käy Sokoksella, sieltä pitäisi myös löytyä!!

    VastaaPoista
  8. Siis onko vähän mennyt ohi että näitä saa Sokokselta! Kiitos vinkeistä :)

    VastaaPoista
  9. Täältäkin loppui kicks juuri - aloinkin nyt epäillä, että ehkä ollaan samalta paikkakunnalta tai sitten ovat lopettaneet useampiakin myymälöitä ;)

    Aussieta oon itse ostanut eBaysta. Sieltä saa postikuluineen kaksi pulloa noin reilulla kympillä - eli halvempaa kuin sokoksella. Löytyy nopsasti kun hakee ja pistää sen hintajärjestykseen. Joku misstryspharmacy-tyylinen nimi oli sillä, jolta itse tilasin...

    Tykkää real volumesta, tuuheuttaa oikeasti! Siis jo itse shampoo tuuheuttaa :) Harvinaista minulle, kun on niin pitkä tukka. Tehohoitoja oon käyttänyt jonkun aikaa, en vielä osaa sanoa, onko kummoista...

    VastaaPoista
  10. Ihana vihreä!! Täytyy vaan malttaa mielensä ja olla ostamatta kun mulla on jo CnG Moonpool ja Sally Hansenin Glow .. tuo menee aika samaan niiden kanssa. Tosin vihreitä ei koskaan voi olla liikaa .. hmmm :D

    VastaaPoista
  11. Oon ihastellut mm. täällä sulla noita Zoyan lakkoja. Mistä oot ostanu ne? Minkähintasia suunnilleen? EBayssä oli joillain myynnissä, mutta kun en oo muualla nähnyt - ja ainahan pitää hintavertailla ;)

    VastaaPoista
  12. Polishaholic: PiNkKeJä ei voi koskaan olla liikaa :D

    norppa: Onpa tosiaan hiukan halvempaa eBayssä...

    VastaaPoista
  13. Itsekin olen käyttänyt tuota Aussien tehohoitoa. Olen vaan huomannut omassa päässä sen, että käytön jälkeen hiukset rasvoittuvat tavallista nopeammin. Hiuksista tulee kyllä hyväntuntuiset ja -tuoksuiset, mutta täytyy aina miettiä haluanko olla jo parin päivän päästä taas pesemässä hiuksia.

    Houkuttaisi kuitenkin kokeilla myös muita Aussien tuotteita. "Harmillisesti" on kuitenkin jo niin monia shampoita ja hoitoaineita käytössä ja olemassa, että ei taida kehdata enää Aussieta hankkia :)

    VastaaPoista
  14. omistan aussielta 3 minute miraclen ja colour mate shampoon, ja erittäin tyytyväinen olen ollut, varsinkin yhdistelmänä erittäin tehokas. kokemusta on myös merkin muista tuotteista, ja kehuttavaa löytyy, eli suosittelen. sokokselta olen omani ostanut, ja olen huomannut että ne ovat aika usein siellä tarjouksesa 7,50. eli kannattaa tarkkailla.

    VastaaPoista
  15. Mikä olisi hyvä Konad- perussetti, missä olisi kaikki tarpeellinen, mutta ei mitään liikaa? Ja pitääkö olla rakennekynnet tai muuten vaan pitkät?

    VastaaPoista
  16. Jane: On mullakin muutamia tuotteita ennestään mutta vaihdan aina uutta joka pesuun :D oikeastaan tehohoidot pysyy samoina koko ajan, niissä vaihtelen vain kahden välillä mutta hiukseni vaativatkin tehohoitoa usein.

    Anonyymi: Kiitos, eivät todellakaan ole siis pahan hintaisia :)

    nakke: Itse aloitin pienellä perussetillä eli:

    http://www.cesarsshop.fi/konad-set-t-p-1640.html

    Luonnolliset tai rakennekynnet, pitkät tai lyhyet: kaikki käy :)
    mullakin on luonnolliset kynnet.

    VastaaPoista
  17. Midori on kyllä nätti <3 Itse en sitä omista vielä, mutta pitää ehdottomasti hankkia!

    VastaaPoista

♥ Thanks For The Comment ♥