tiistai 20. lokakuuta 2009

7 asiaa jota et vielä tiennyt minusta :)

Ihana Jonna heitti minua haasteella, kiitos :) kukaan ei ikinä haasta minua heh O_o
Tällä kertaa en paljastelekaan mitään hullua vaan kerron itsestäni ihan tavallisia asioita :)


Kopioi kuva ja liitä blogiisi
●Laita linkki keneltä sait tunnustuksen
●Kerro seitsemän asiaa itsestäsi, mitä muut eivät vielä tiedä
●Anna tunnustus seitsemälle
●Linkitä nämä blogissasi
●Kerro näille seitsemälle tunnustuksesta


1. Minulla on 3 kissaa. Kynsikuvissani näkyy jatkuvasti kissankarvoja kun en huomaa nyppiä niitä pois! Kissani tykkäävät varastaa lasiviilani jos se jää näkyville. Meikeillä on myös kiva leikkiä jos ne jäävät näkysälle. Onneksi ne eivät ole rikkoneet vielä mitään vaikka kulmakynä on myös kiva leikkeihin :)

2. Asun omassa asunnossa ja paras väri sisustukseen on pinkki! Olisin halunnut yhteen huoneeseen pinkit tapetit mutta niitä ei ollut kun etsin. Myöhemmin niitä tietenkin olisi ollut saatavilla :( mutta pinkki on pop ja yritän haalia kaikki ostamani tavarat pinkin väreissä. En uskallaa edes kertoa mitä kaikkea minulla on pinkkinä. Olisin ostanut pinkin talon mutta siinä olisi ollut paljon remonttia joten se jäi!

3. Keräilen kirjoja ja elokuvia ja omaankin niitä mukavan kokoelman. Olenkin ehkä "vähän" keräilijäluonne. Viimeksi luin Tuulen viemää + jatko-osat. Rhett <3

4. Rakastan käydä talvella lenkillä. Kesällä tulee kuuma ja hiki, pumpustakin ottaa. Talvella on paljon ihanampaa, pimeää ja rauhallista. Ilmankos minua aamulla nukuttaisikin.

5. Nyt on se aika jolloin otetaan kynttilät esille. Minulla riippuu tuikkuja katosta, pöydät olen kuorruttanut erilaisilla ihanilla kynttilöillä ja tuikuilla. Pihalle sytytän tuikut jos jaksan. Ne kuitenkin sammuu heti mutta on niitä kiva kuitenkin katsella. Toivottavasti naapurit on kateellisia :D Partyliten somisteet ja kynttilät on parhaita!

6. Olen jo aloittanut joululahjojen oston. Pöpiä, mutta en tykkää olla paniikissa kaupassa ja haluan miettiä lahjat rauhassa. Mukavinta on ostaa kauniita lahjapapereita ja nauhoja, tykkään panostaa paketointiin! Paketoin paketin päivässä siksi että paketointia riittää mahdollisimman paljon ja lähelle joulua. Tämä on ihan hassua ;D teen myös lahjalistat hyvissä ajoin.

7. Kylläpäs tunnustukset menivät jouluisiksi. Keksitään joku tavallinen. En osaa leipoa pullaa vaikka olen käynyt Talouskoulun. Olen vaan käsi ja niistä tulee pingispalloja. Olisi kiva tehdä itse sämpylät mutta mitenkä näillä käsillä? Inside juttu :D teen kyllä ruokaa ja en ole kuollut niihin vielä tähän mennessä. Joskus saatan jonkun piirakan kyllä tehdä...kaupan valmistaikinaan.

Haastan:
Jangsara
Vanity
Sikri
S
Nea
BB
Eve-ning

5 kommenttia:

  1. Hmm oon aina ajatellut sut melko nuorena mutta taidatkin olla ihan oikea aikuinen näistä päätellen :)

    VastaaPoista
  2. No oli näistä paljastuksista sitten jotain hyötyä :)
    Oikea aikuinen...hmmm...hihih :D

    VastaaPoista
  3. Jee en ole ainut!

    Mul on eteisen seinät maalattu pinkillä, samoin osa makkarista. Olohuonekin on tapetoitu pinkillä =)
    Joulukuusessa yleensä vaaleanpunaiset koristeet ja auton istuimet suojattu pinkeillä päällysillä.

    Muuten sit punaista ;-)

    VastaaPoista
  4. Mäkin pitäisin kynttilöistä, mutten uskalla kissojen takia poltella yhtään. Miten oot hoitanut kissaeston kynttilöihin? :)

    VastaaPoista
  5. milipili: Ihanalta kuulostaa :) me pinkkihullut :P

    Emma: Kisut ei onneksi pääse kattoon räveltämään riippuvia tuikkuja joten niitä voi huoletta polttaa. Yksinkertaisesti poltan kynttilöitä olkkarissa vain jos itse olen koko ajan vahtimassa ja muissa huoneissa siten vain jos vahdin koko ajan esim.luen, olen tietsikalla...
    Vahtimatta en koskaan jätä.

    VastaaPoista

♥ Thanks For The Comment ♥