lauantai 1. elokuuta 2009

Tunnustukset jatkuvat....

Jos ette viime kerralla saaneet vielä tarpeeksenne ja jotta voidaan hullun maine lopullisesti taata:

Muistelen ihmisiä meikkituotteiden takana.

Varo vaan, ajattelen juuri sinua jos tämän luomivärin sinulta ostin. Kyllä, muistan joka ikisen meikkituotteeni alkuperän. Oli se sitten netistä tilattu, kaupasta ostettu, toiselta hörhöltä vaihdettu tai ostettu...muistan silti ihmisen meikin takaa. Joten muista sinäkin minua hahhaa :D

Ikävoin meikkejäni matkalla ollessa.

Mikä siinä on että kun en ota mukaan sitä yhtä luomiväriä niin sitten haluaisinko meikata juuri sillä?
Muutenkin ikävöin meikkejäni jos olen poissa heidän luotaan...mietin miten ne pärjäävät ilman minua. No ei tosi mutta kyllä minä jonkun verran kaipaan kun aina se tuote on kotona jota haluat käyttää murr. Vaikka olet pakannut pussillisen muita mukaan niin eihän ne kelpaa.

Minua pelotti rueta pitämään tätä blogia.

Jotenkin ajattelin että en osaa mitään tai että en tiedä kaikkea. Entäs jos joku kysyy jotain ja en osaa vastata. Ajattelin että se on tosi häpäri.
Mutta sitten sitä itsevarmuutta tuli ja älysin että miksi minun pitäisi edes tietää kaikkea? Tämähän on vain minun omaa hömppäilyä. Jos ei jotain tiedetä niin kuukkeloidaan se tieto!
Ja positiiviset kommentit kannustaa jatkamaan, jos ei olisi yhtään lukijaa tullut puoleen vuoteen niin sitten voisi jo miettiä kannattaako blogille uhrata monta tuntia viikossa.

Minun täytyy listata tuotteet jotka ovat matkalla luokseni.

En yksinkertaisesti kykene muistamaan niitä. Niitä tulee välillä niin paljon. Mutta kaikki on tarpeellisia. Samaten täytyy listata aina lakat joita en ole ehtinyt testata, niitäkin on aina pitkä lista ja ne testataan kiireellisyyden mukaan :D

En varmaan voi ikinä lopettaa meikkien ja lakkojen keräilyä.

Aina tulee uusia entistä ihanampia kokoelmia. Miettikää mitä ihania viisikoita Dior kehittää tulevaisuudessa? Mitä uusia lakkasävyjä on tulossa? Mitämitämitä...aaahhh voi ostella kaikkea ihanaa :D ei ne entiset käyttämättä jää ja pistän aina heti kiertoon sävyt joista en tykkää.

Tälläistä on siis meikkifriikin elämä!

2 kommenttia:

  1. Voi, tää oli niin söötti; "Muutenkin ikävöin meikkejäni jos olen poissa heidän luotaan...mietin miten ne pärjäävät ilman minua." :-*

    Olet ihan höpönassu, CN! :)

    VastaaPoista

♥ Thanks For The Comment ♥