tiistai 4. elokuuta 2009

I`m a shopaholic

Olen taas ollut tosi kiltti ( vai tuhlari ? ) joten postinjakaja muisti minua paketeilla.

FabulousStreet
lähetti Nufuja lisää eli 40 ja 52:


40 on läpikuultava turkooseilla hipuilla ja 52 on sinipohjainen jossa vihreät lastut.

Taisi mennä parisen viikkoa paketin tulossa, maksun hoidin Visalla. Postikulut lukevat sivulla selkeästi.

NdR taas aiheutti kiusauksen lisäämällä myyntiin pitkään himoitsemani Nubarin vihreät. Ja koska samoilla postareilla on sama ottaa muutakin, valitsin pari matta Nubaria vaikka alunperin niitä minun ei pitänyt ostaa.
Paketin tulossa meni reippaasti alle viikko ja täällä paketoidaan tilauksen erittäin huolella.
Kannattaa neuvotella postikulut putiikin kanssa ennen tilausta, nämä 4 lakkaa tulivat 16 dollarin kuluilla ja samaan olisi mahtunut muutakin.
Maksoin Sammon visa ellulla.


Avant-garde ja Vital.


Wildlife ja Reclaim.

Kuvia tulossa kunhan saan ensin Chinan esiteltyä :)

6 kommenttia:

  1. oi ne nubarit tuli jo! olin jo eilen täyttelemässä ostoskoria, mutten sit vielä tilannutkaan.. avant-garden otan kanssa, ja jotain muuta pientä ; )

    VastaaPoista
  2. Nuo vihreät ne minua enemmän innosti, hauskaa että nuo matat ei näytä pullossa yhtään matalta kuten Manglaze vaikkapa.

    VastaaPoista
  3. Aika jännän näköisiä, ootan testikuvia...sitten kun olet kaikki muut aiemmat testannut =))

    VastaaPoista
  4. No niinpä, mutta kyllä mä näitä rupean seuraavaksi testaamaan, odotin noita Nubareita niin innolla!

    VastaaPoista
  5. Hei. Miten tuolta Nail de Royalesta saa siis halvemmat postikulut? Olisin pari lakkaa tilaamassa ja postit on törkeät 30 dollaria!!

    VastaaPoista
  6. Anonyymi: Kommenttikenttään viesti jossa kerrot että voitteko postittaa 16 dollarilla. Vahvistavat asian aika nopeasti.

    VastaaPoista

♥ Thanks For The Comment ♥