sunnuntai 9. elokuuta 2009

Nubar Reclaim

Vihdoinkin! Se on minun!



Ja kynsissäni ;D tekisi mieli pitää tätä lakkaa vaikka viikon, on sen verran upea tapaus.

Nubar Reclaim, tuttavallisempi se vihreä hologrammilakka vihreitten kokoelmasta.
Lakkaa on 2 kerrosta, yksikin peittää. Alla Essie Millionails ja päällä Seche vita.

Tämä oli todella helppo levittää, liikkuu kynnellä hyvin eikä jää tyypillisä koloja kuten joissakin hololakoissa.
Ei mene kynsinauhoille tai sormelle, vain vähän tarvitsi siistiä.

Joko kuola valuu hologrammien ja vihreitten ystävät?

Minusta nämä on sen verran erikoisia ja näyttäviä etten ihmettelekään miksi tykkään näistä niin paljon!

9 kommenttia:

  1. Hienon näköinen lakka jälleen kerran, vaikka vihreä ei oma suosikkini olekaan kynsilakoissa.

    Arvaa muuten kuka on vihdoin innostunut hologrammilakoista? :D

    VastaaPoista
  2. Kivaa että olet innostunut :) mitäs sävyjä olet hankkinut? OMG ois ainakaan pakollinen ;)

    VastaaPoista
  3. Mulla on vasta tilaukset suunnitteilla, OMG on tosiaan ehdottomasti listalla ja samoin OMG-kokoelmasta ainakin FYI ja DV8. TMI mulla jo on. Kaleidoscope-kokoelman lakat on myös käyneet kiinnostamaan ja siitä tulee varmaan hankittua useampikin lakka.

    VastaaPoista
  4. BB: DV8 on mulla ja se on nätti turkoosi. Entäs se vihreä L8R, se on kans kiva!
    Kaleidoscopesta mulla on vain Sexagon ja oon nyt kyllä miettinyt pitäiskö olla muitakin...

    milipili: :P

    VastaaPoista
  5. OiVoiOiVoi... Tuohan on ihan TÄYDELLINEN :P~

    VastaaPoista
  6. Pökerryttävä. Tulispa munkin kohta.

    VastaaPoista

♥ Thanks For The Comment ♥