lauantai 24. tammikuuta 2015

Makeat kynnet

Tein varpaankynsiin yhden kivan yhdistelmän jonka halusin laittaa myöhemmin myös käsien kynsille. Jännä nudeharmaapinkki ja minttu jossa glittereitä, kuulostaa hyvältä!

Ensin kynsille Misan lakkaa Sweet Thing. Tämän väri on nude harmaa jossa aavistus vaaleanpunaista. Kaunis lakka josta olen aina tykännyt. Mulla ei ole montaa Misan lakkaa, ihmettelen miksi. Ei kai näitä vaan tule oikein missään vastaan? Vaikka tämänkin koostumus on älyttömän hyvä, kaksi kerrosta eikä raidoitu ollenkaan. Sivellin on hyvä, pieni ja kapea, juuri sellainen kuin tykkään. Vähäiset Misa lakkani olen ostanut Head2Toe nettikaupasta. Oi niitä aikoja kun tuoltakin vielä tilasi...

 P1170001.ORF

Misan päälle laitoin kaksi kerrosta Deborah Lippmanin lakkaa Glitter In The Air. Minua rupesi naurattamaan, tämähän on kuin iisimpi versio Better Not Wastesta! Vaaleanpunaiset ja turkoosit glitterit ovat pieniä mutta näkyviä. Vaalea minttupohja on sen verran haalea että tätä voi laittaa värillisen lakan päälle ( jonkun vaalean tietysti ) eikä tässä erotu väriä eikä jää lakkausraitoja näkyviin. 

 P1170015.ORF

Mietin ensin jos laitan siirtokuvat mutta päädyin sitten leimaamaan. Konad laatassa m79 on nuo polka dots kuviot eli jos ei osaa tehdä samankokoisia pilkkuja ja on turhan tarkka siitä että niiden on oltava täysin samankokoisia, niin leimaa ne ;D pääsee helpommalla ;D

23 kommenttia:

  1. Kivat kynnet, toi glitter on hyvä twist :)

    VastaaPoista
  2. Haha, aika samoissa värimaailmoissa mennään! Hienot pilkutkin tulee kun leimaa ja pitänee hommata polkka-laatta itsellenikin, pilkutus ei oikein taivu vapaalla kädellä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) ärsyttää jos pilkuista ei vapaalla kädellä tule täydellisiä. Onneksi on laatta keksitty :D

      Poista
  3. Kyllä mm söpöt! Taidan itsekin vetää dotting toolin esiin pitkästä aikaa. Minä en vieläkään omista leimailuvälineitä

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) jos vaan leimaus tuntuu kiinnostavalta niin suosittelen hankkimaan välineet. Se on kivaa puuhaa :)

      Poista
  4. Ihanat, mä tykkään palloista. <3

    VastaaPoista
  5. Voi että nää on kivat kynnet! Tuo glitterien epäsymmetriä ja pilkkujen symmetria luovat jotenkin upean tasapainon. Tykkään <3.

    VastaaPoista
  6. Hahaa, huijaupilkut :D Tosi nätti yhdistelmä tulee noista lakoista, ihan mainiot kynnet! :)

    VastaaPoista
  7. Oi vitsi nää on söpöt! :D Noi pallerot <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Fani :) mitenkähän olen nyt innostunut söpöyskynsistä??

      Poista
  8. Kivat hyvänmielen kynnet <3

    Mullakin on yksi käytettynä ostettu Misan lakka josta tykkään tosi paljon. Oon etsiskellyt et mistä niitä mahtais löytyä lisää mut ei oo viel eteen tullut ??

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Itse olen tilannut Head2Toe nettikaupasta :) nykyään en oikeastaan tilaa sieltä enää ollenkaan...niin ei Misa kokoelmakaan kartu :/

      Poista
  9. Mulla on muistaakseni ainakin kaksi Misan lakkaa, enpäs niitäkään muistanut! Herkullinen cafe au lait-lakkaus, very french! =D

    VastaaPoista
  10. Nää on kyllä ihanat! Tykkään kovasti.

    VastaaPoista

♥ Thanks For The Comment ♥