maanantai 26. tammikuuta 2015

Emily De Molly - Cosmic Forces

Hankin pari uutta indielakkaa fb:n kirpparilta itselleni. Emily De Mollyn Cosmic Forces on kutkutellut mieltä pitkään mutta en ole raaskinut tilata. Tämä on hyvin tutunoloinen pinkkiglitter. Laitoin tätä tumman munakoison värisen Yves Rocher Aubergine lakan päälle.

 P1170024.ORF

Nyt mulla alkaa olemaan näitä pinkkejä glittereitä että ei tarvitse ostaa enempää! Tässä on tummassa pohjassa kahden värisiä pyöreitä pinkkejä glittereitä sekä noita suosikkejani, isoja palleroita. Tämä lakka on makea mustankin päällä kun tikulle kokeilin. Varmaan peittää yksinäänkin mutta en jaksanut tällä kertaa kerrostaa :)

P1170010.ORF

Omistatko Emily De Mollyn lakkoja, kannattaako hankkia lisää näitä?

25 kommenttia:

  1. Ihana Cosmic Forces! Mulla on Hardware. Oon ihan hulluna nuihin isoihin pyöreisiin glittereihin <3 Varmaan pakko hankkia lisää :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Minullakin on pakkomielle lakkoihin jossa on noita pyöreitä glittereitä. Ne on just parhaita :)

      Poista
  2. Jälleen yksi ihana lakka! En omista vielä tältä merkiltä yhtään lakkaa, mutta monesti oon katsellut, että on kyllä kauniita ja voisin jossain vaiheessa ehkä kotiuttaa muutaman. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Minäkin aina katselin ja sitten kun sattui eteen niin ostin heti :D

      Poista
  3. Hassua, miulla on ollut tämän lakka ja en ole koskaan noteerannut tuota pinkkiä :D Olen pitänyt sitä vain violettina. Piti ihan kurkata lakan tuotekuvaus ja kyllä siellä pink dot - mainittiin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jotenkin minäkin pidin sitä violettina mutta pinkkejä ne mun silmään on :)

      Poista
  4. Onpa hieno lakka! Ja noi tähti niitit sopii tähän hyvin (:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kovasti :) just sellaiset mun tyyliset, tykkäsin kovasti!

      Poista
  5. Aika herkullisen näköinen kaveri! :p Mulla ei näitä lakkoja oo yhtään ja hyllyssä odottaa yksi kbshimmerin lakka, nimittäin Jack. Saapa nähä minkä näköinen se on kynsillä, kun pullossa ainakin on kiva! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mullakin odottaa pari Kbshimmerin lakkaa. Toivottavasti ovat kivoja :)

      Poista
  6. Hieno on! Muistikuvassa on yksi pinkki Molly glitteri , en oo kyl varma.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi sinua :) jos sulla on liikaa lakkoja niin adoptoin kyllä mielelläni??

      Poista

♥ Thanks For The Comment ♥