keskiviikko 31. joulukuuta 2014

Picture Polish Holiday

Picture Polish lakat ovat minulle täysin tuntemattomia. En omistanut yhtäkään. Nätin näköisiä persoonallisia pulloja mutta yksikään väri ei ole sykähdyttänyt niin paljoa että olisi alkanut tilaamaan. 


Kun Picturet tulivat myyntiin Cesariin, havahduin vähän ja mietin tilaisinko jonkun. Mietin mutta en sitten ihastunut mihinkään lakkaan niin palavasti että olisin tilannut. Jäin vähän harkitsemaan :) sain kuitenkin lahjana Holiday lakan joka näyttikin aika kivalta!

PC210110.ORF

Käsittääkseni kyseessä on Limited Edition lakka jonka kynsihamsterit hamstraavat heti sen tullessa myyntiin. Shimmeriä ja flakiesia sisältävä lakka onkin varsin upea ilmestys! Testailin tätä tikuille kuuden eri värisen lakan päälle kun mietin millaiseen lakkaukseen tätä yhdistäisi. Mustan päällä aina varma mutta nyt en halunnut mennä sieltä missä aita on matalin.



Picture Polish pullo on pieni ja nätti, hyvin käteen istuva. Korkki on kumimainen ja siitä saa hyvän otteen. Suti on sopivan kokoinen, ei niin iso kuin OPI joka on mulle liian iso vaan enemmän Color Clubin koko luokkaa. Varmaan siksi pidän paljon Color Clubin lakoista koska niissä on hyvän mallinen ja kokoinen suti. Koska mulla on edelleen ongelmaa oikean käden kanssa enkä saa lakattua ilman vapisevaa kättä, arvostan mieluummin pientä sutia jolla saa lakattua tarkasti ilman kynsinauhoille leviämistä. 


Holiday sisältää hologrammista shimmeriä, juuri sellaista pientä ja kaunista. Flakiesit ovat kulta-vihreä-punaisia. Laitoin Picturea Color Clubin Boho Mojon päälle pari kerrosta. Lisäksi mustat kukkadecalit. Kyllä oli nätit kynnet! Jos kaipaa monen lakan päälle sopivaa holoshimmer topperia niin Holiday kannattaa muistaa ;)

 
Cesariin tuli lisää PP lakkoja ennakkomyyntiin. Yritin innostua ja katsella swatcheja josko jostain innostuisi. Mutta ei. Mikä minua vaivaa? Paradise, Lollipop ja Never Nude olivat ainoat joita voin ehkä harkita tilaavani jossain vaiheessa. Ehkä nämä eivät ole niin minun tyylisiäni. Osa on upeita, etenkin hologrammiset vihreät mutta mulla on niillekin lähes dupet..ehkä mun tyyliä on enemmän Delush Polishin tapaiset jellyglitterit.
 PC210127.ORF

Pitäiskö mun innostua enemmän Picture Polishin lakoista? Mitkä niistä kannattaa ehdottomasti hankkia? Mitä sitä hankit kun nämä tulivat Cesarille?

Hyvää uutta vuotta, juhlikaa kiltisti ja nätisti rakettien kanssa! Muistakaa pitää huolta kavereista :)

36 kommenttia:

  1. Kauniit kynnet olet taas tehnyt :) Mä tykkään pp:n lakoista ja mun lemppari on tällä hetkellä upea lagoon <3 Mutta ei niistä tykätä tarvi, mustakin tuntuu että juurikin vaikka Delush Polish on enemmän sun juttu :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) Pictureissa saisi olla enemmän persoonallisempia lakkoja niin sitten innostuisin :D kun tuntuu että on jo tuollainen ja tuollainen..

      Poista
  2. Tosi kaunis lakka, ja lakkaukset myös! :)
    Mä tilasin Cesarilta vaan Tiffanyn ja Chillaxin, muut ei jostain syystä innostaneet.. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) eihän sitä tiedä jos innostun. Oon vaan shoppaillut kaikkia muita lakkoja nyt :D

      Poista
  3. Minä hommasin Nebulan ja Lagoonin. Molemmat olivat heti mielestäni sellaisia tajunnanräjäyttäviä ihanuuspommeja, etten vaan voinut vastustaa. Nebula on koristanut varpaankynsiä heti saapumispäivästä lähtien.. eli parisen viikkoa? Huh huh. Ihmettelen kyllä suuresti, ettet ole vielä päässyt innostumaan Picture Polishista. :) Mukavaa uuttavuotta sinnekin! Toivottavasti kissit eivät kauheasti pelkää pauketta.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aikamoinen pommi tuo Nebula, piti ihan googlettaa :) voi olla että innostun mutta vielä ei ole tullut tajunnanräjäyttävää lakkaa vastaan.
      Mukavaa uutta vuotta :) kaupungissa oli kamalaa ja pelottavaa kun räiski ja paukkui koko yön mutta maalla on rauhallisempaa. Lähinaapureista vaan pari ampuu pommeja niin ei ole niin paha :)

      Poista
  4. Hyvältä näyttää! Tää lakka on paraikaa matkalla myös minun luokseni. :)

    Hyvää uutta vuotta!☆☆

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Onnea kivasta ostoksesta ja oikein mukavaa uutta vuotta :)

      Poista
  5. Mun oli pakko ostaa tää ja on myös mun eka PP. Tällä hetkellä just kynsillä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haluaisin kokeilla tätä vihreän kanssa. Oisko siinä mun uuden vuoden kynnet?

      Poista
  6. Tyylikäs lakkaus! Ei kait sitä kaikista lakoista tarttekaan innostua... Ja eikö se tee lompsallekin hyvää, ku kaikkea ei tartte hommata? :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) kyllä tekee vaan hyvää! Joskus olis järkevämpää ostettavaa :)

      Poista
  7. Tuo on kyllä tosi nätti lakka. <3 Mulla on vähän sama juttu, että en ole oikein innostunut noista PPn lakoista. Onhan ne ihan nättejä ja muuta, mutta ei sellasia jotka olis pakko saada. :o

    Ihanaa uutta vuotta! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Paitsi ORBIT!!!!!! Voihan se olla että mulla ratkee jossain vaiheessa ja tilaan sitten monta. Tai sitten suuntaan katseeni johonkin oman tyylisempään lakkamerkkiin :)
      Ihanaa uutta vuotta ♡

      Poista
  8. Ihanat, Holiday sai minut vakavasti harkitsemaan muitakin Picture Polishin lakkoja. Tykkäsin tosi paljon hyvästä levittyvyydestä ja sutikin oli omaan makuun sopiva, vaikka mulle se OPI:n ja Essien leveät ovat se lempparein. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Laatu kyllä on todella hyvä enkä ihmettele miksi PP lakat ovat niin suosittuja :) jospa sitä tulisi ostettua näitä lisää...

      Poista
  9. Mutta niinhän se vaan menee, ettei kaikki pidä samanlaisista jutuista! Itselleni nää taas on juurikin iskeneet ihan täysillä, vaikka aluksi indietbeivät sytyttäneet ollenkaan juurikin siitä syystä, että ne oli melkein kaikki niitä jellyglittereitä! Ne ei sitten taas jostain syystä innosta ollenkaan. Lagoon on ehdottomasti oma lemppari PP, nyt niitä on todin taas tulossa muutama uusi, ehkä joku uusi suosikki? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulle ne jelly/crellyglitterit on sellaisia hauskan eläväisiä ja mun tyylisiä. Ne on uusia juttuja mulle eikä multa löytynyt sellaisia ennen. Minäkin sytyin indieihin aika hitaasti mutta on ne kyllä ihania juurikin siitä syystä kun niitä on niin erilaisia että jokaiselle on jotain! Lagoon on tosi nätti ja monen suosikki, tosi kivan värinen kyllä :)

      Poista
  10. Ihanat kynnet! :) Mulla ei Picture Polisheja vielä ole, Unicorn on yksi sellaisista jonka haluaisin, mutta tuskin vielä hetkeen alan näitä keräämään. Ihanaa uutta vuotta sulle! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihanaa uutta vuotta Nena Sofia! Tuo keräämis-juttu on paha, välttelenkö PP lakkoja sen vuoksi ettei niihinkin tule sitä kerää koko sarja-pakkomiellettä :D

      Poista
  11. Oletpas muutens tehnyt upean lakkauksen Holidayllä. Upean hillitty kokonaisuus. Oikein tyylikäs, etten jopa sanoisi. Pitää kokeilla tälläkin tapaa tätä namia :). Kiitos vinkistä ja mahtavaa uutta vuotta! Mä pelkään täällä jo pauketta!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) kaikki lakkasivat Holidayllä tumman päälle, todella upea niinkin mutta halusin itse olla vähän erilainen. Holiday on vaan niin upea sinisen, vihreän tai tummanpunaisen päällä, tekisi mieli lakata sillä koko ajan ja testailla. Holiday on näyttänyt kaikissa lakkauksissa niin hienolta! Ihanaa uutta vuotta. Täällä maalla on melko rauhallista verrattuna kaupunkiin. Itse kun en juo tai en halua juhlia uutta vuotta humaltumalla niin odotan vaan että tämä ilta on ohi :) kissat ei pelkää, tuossa vetäävät sikeitä :)

      Poista
    2. Ihanaa, kun teidän kisut ei pelkää pauketta. Meillä osa kaneista on yleensä pelännyt, mutta jostain syystä nyt ne vaan makoili rauhassa, vaikka pauke oli paljon kovempi kuin viime vuonna. Mä en kanssa harrasta mitään alkoholipitoisia virvokkeita enkä jaksa mitään bilekuvioita, joten olimme jo ajoissa sängyssä lueskelemassa ja odottelemassa paukkeen loppua eli vuoden vaihtumista :).

      Poista
    3. Hyvä etteivät pienet pelänneet <3 Pipsa vaan katseli mitä nuo värikkäät tuolla taivaalla on. Ja sitten oli niitä tuhmuuksia tehty :D mutta onneksi uusi vuosi on vaan kerran vuodessa!

      Poista
  12. Hyvää uutta vuotta, cn! Jatka samaan malliin ensi vuonna :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Marjo ja hyvää uutta vuotta sinullekin! Kaikkea kivaa on luvassa ensi vuodellekin ;)

      Poista
  13. Mietin tätäkin lakkaa tovin, löytyy varmaan samankaltaisia kun jaksaa laatikoita kaivaa, näyttää hyvälle jokaisen värin päällä.
    Mulla on neljä PP lakkaa, innostuin Halloweenin aikaan kaikista tummanpuhuvista sävyistä, siispä ne ovatkin Bewitched, Voodoo ja Vampire =) Talveksi otin Stormin. Moscow täytyy hommata ja ehkä jokin vihreä, en muista milloin olisin viimeksi lakannut vihreällä, joulukin meni ohi!

    Jokin näissä, hieman vaikeasti saatavissa lakoissa kiehtoo =)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo eihän tämä uniikki. Samanlainen kuin China Glazen Fairy Dust mutta siitä puuttuvat flakiesit. Nätti tämä silti on ja tekee ihan hyvän hologrammisen kimalluksen kynsille. Eikä tämä haise niin pahalle kuin Fairy Dust!
      Moscow on nätti, mietin sitäkin mutta mulla on tummanpunaisia holoja esim. OPI DS ja A Englannit. Ja niitäkin niin harvoin käytän! Se on totta, mitä vaikeammin saatava ja harvinaisempi niin sitä enemmän sitä tahtoo!!

      Poista
  14. No ei kaikista maailman kynsilakoista nyt vaan voi innostua. Ja varsinkin jos niitä omistaa jo kolminumeroisen määrän, niin alkaa olla aika epätodennäköistä, että vastaan tulisi jotain aivan uudenlaista ja uskomattoman ihanaa uniikkia lakkaa.

    Varsinkin tälläisiä toisten lakkojen päälle käytettäviä hile/flakes/shimmer lakkoja löytyy aika paljon. Ihan joltain halpismarkettimerkeiltäkin... (Ei se silti vesitä niiden upeutta:)) Täytyy kuitenkin sanoa, että tämä yhdistelmä on ihan mielettömän hieno!!! Todella kauniit kynnet!

    Hyvää uutta vuotta!
    -Tiia

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, kiva kun tykkäät :) Holiday on hyvänlaatuinen eikä sellaista töksähtävää glitteriä. Vaan asettuu nätisti kynnelle. Siinä mielessä PP lakkojen laatu varmasti on hintansa arvoista. Mutta jos maksan lakasta n.15 e niin värin tulee olla siihen hintaan sellainen että sitä tulee käytettyä. Jos nämäkin maksaisivat 5 e niin siinä tapauksessa mulla olisi monta PP lakkaa :)
      Tarkoitan tällä sitä että kun omistaa yli 500 lakkaa niin todella tarkkaan harkitsee tarvitseeko ostaa uusia ja onko mulla jo tietyn värisiä tarpeeksi :)
      Ihanaa uutta vuotta Tiialle!

      Poista
  15. Mä oon aivan myyty Picture Polishin lakoilla! Holidaykin on vielä matkalla ja muutama muu^^
    Whimsy on ihan ehdoton lemppari! Myös Sizzle, Paris, Voodoo, Cyan, Unicorn!<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Olen huomannutkin että sä tykkäät niistä :)

      Poista

♥ Thanks For The Comment ♥