sunnuntai 21. joulukuuta 2014

Luukku 21: Omat joululahjat

Tänä vuonna sain veronpalautuksia todella hyvin. Olen kuitenkin säästäväinen luonne ja haluan ensi kesäksi uuden vessan joten säästin kaikki palautukset remonttiin.
Mutta tarvitsin lämpimät talvikengät koska mulla ei sellaisia ole...ja niille saattaa olla myöhemmin tarvetta :) paljastan myöhemmin mitä vihjailen ;)
Ostin Puman talvilenkkarit tuntuvasta alesta, näille jäi 29 e hintaa. Nämä on hyvät jalassa ja lämpimät. Ja tykkään urheiluvaatteista :) hyvä ostos ja nuuka on onnellinen hyvästä alelöydöstä :D


Cesariin tuli myyntiin Picture Polishin lakkoja. Mietin jos yhden ostaisi kun mulla ei ole yhtään tätä merkkiä. Mutta en sitten ihme ja kumma löytänyt mieleistä?! Olenko kipeä? Ostoslistalla oli hopea hiekkalakka jonka meinasin hankkia Lumenelta mutta en jaksanut pyöriä kaupoissa kun yleensä aina on loppu se mitä etsit...
Otin sitten Cesarin alesta OPI minilakkasetin josta sain hopean hiekan It´s Frosty Outsiden, Emotions varakappaleen ja eiköhän tuo sininenkin Kiss Me At Midnight tule kokeiltua. Nämä olivat vain 11 e kun se yksi Lumene olisi ollut liki 6 e. Otin myös Sinan Dazzling glitteriä kultaisena. Selvisin kyllä tosi vähillä ostoksilla täältäkin...ja sain sitten yhden Picture Polishin lakan yllärinä mukana :) tästä on hyvä aloittaa. 


Vaha loppui ja uusi piti ostaa. Ostan yleensä hiusjutut suoraan parturista mutta nyt menin pyörimään FeelUniqueen.

Tilasin Goldwellin vahaa ja Tigi Small talkia koska se oli niin halpaa ja huvitti kokeilla. No, kun tilaus tuli, huomasin että tilasin sitten väärän vahan ja muistin että Small Talkia mulla on ollut enkä tykännyt O_o tuli vähän tyhmä olo mutta kyllä nämä tulee käytettyä. Tuo vaha kyllä toimii koska on pastamaista.


Pari lakkaa tuli tilattua vähän hetken mielijohteesta. Delush Polishin Bitchcraft on kummitellut mielessä ja nyt sen ostin kun postarit olivat Delushin sivuilla kohtuulliset. Välillä ne on olleet ihan sikamaiset jos yhden lakan haluat ostaa.
Polish Me Silly Can U spot me? lakan kuvan näin Instassa ja tilasin sen sillä sekunnilla. Aiheutti heti sen oooohhhhhhh reaktion! LEPARDIA LAKASSA!!!
Tulin vähän katumapäälle kun sillä tavalla sekosin...tilausta odotellessa mietin oliko se niin hieno sittenkään ja tuleeko käytettyä. Mutta on tämä ihan hauska :) en ole kumpaakaan lakkaa vielä käyttänyt kynnellä mutta tulossa on!


Olitteko olleet kilttejä vai ehkä vähän tuhmia, tuokohan pukki lahjoja?

26 kommenttia:

  1. Mulla on selvästi karannut mopo käsistä tässä kuussa... Mutta jospa sitä ensi kuussa sitten taas alkaisi pihistelemään! Oon nykyään ihan hyvä säästämään rahaa, mutta tietenkin vielä enemmänkin voisi kosmetiikkaostoksista pihistellä. Mutta pitäähän sitä aina välillä itseäkin muistaa hemmotella! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Minäkin olen tosi pihi nykyään :D mutta välillä...en voi vastustaa uusia ihania lakkoja mutta pyrin harkitsemaan ostoksiani useamman päivän. Koska periaatteessa en tarvitse lisää lakkoja mutta toisaalta, ne ovat harrastukseni. Nytkin olen harkinnut tiistaista asti tilaisinko ensimmäiset KbShimmerin lakkani :)

      Poista
  2. Mulla on karannut mopo tänä vuonna niin kauas käsistä, ettei sitä enää edes näy! Olen yrittänyt sisäistää ajatusta, että en kenties tammikuussa ostaisi yhtään kynsilakkaa. Katsotaan miten käy! Eli mä olen ollut aikas tuhma, enkä ole ansainnut mitään joululahjoja :(. Kiva, kun sait Holidayn itsellesi. Sillä on mukava leikkiä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Höh kyllä olet ansainnut ostoksesi! Voithan sinä pitää lakattoman tammikuun..kyllä niistä ostoksista pitää nauttia hyvällä omallatunnolla :)
      Paistettiin kinkku viime yönä, aamulla söin pipareita ja äsken jouluruoan. Nyt konvehteja päälle :D
      Eli pitää sitä nauttia vaikka tämäkin on vähän tuhmaa syöpöttelyä ;) ai niin ja ostin niitä mandariini-juustokakku jogurtteja, kiitos vuorostaan sulle :D

      Poista
  3. Mä ostin itselleni tuon PP:n Holidayn ja tarkoitus on, että se voisi olla jouluna kynsillä, mutta mitä alle? :D Itse sain kaupan päälle Konadin lakan, joten tosi kivat yllärit Cesarsilla. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Yllärit on parhaita! Alle suosittelen tummanpunaista, mustaa tai sellaista keskisinistä kuten A England Queen Of Scots :)

      Poista
    2. Olisko OPIn Gwen Stefani -joulukokoelman Christmas Gone Plaid tummanvihreä paha? Sehän on kynsillä tummempi swatchien perusteella, mitä pullossa. Mä olen jemmannut sitä syksystä asti. :D Vähän ajattelin ne yhdistää, katsotaan mitä tulee. Vihreät kynnet olisi niin vaihtelua punaiseen jouluna...

      Poista
    3. Meinasin ehdottaa tummaa vihreää :) eli kuulostaa hyvältä!

      Poista
    4. Mä jo ihmettelinkin, sä olet mun lisäksi se, jolta löytyy rakkautta noille monien hylkimille vihreille. Tostakin kokoelmasta se oli se, jonka halusin eka, koska vihreitä lakkoja ei voi olla liikaa. :D

      Poista
    5. Vihreät lakat on nättejä. Etenkin joulun aikaan sellaiset kuusenvihreät ja tummat, syvät värit. Kuten Gwen Stefani vihreä :) näyttää varmasti hyvältä Holidayn kanssa :)

      Poista
  4. Ihania ostoksia. :) Varsinki nuo Puman kengät!! :3 Toki myös kaikki lakat <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) vähän liukkaat kengät kyllä mutta hyvät jalassa. Ja lämpimät kun on tuo karvavuori.

      Poista
  5. Kivoja ostoksia ja mie ostaan varmaan joulun jälkeen itelle jotain

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Viisas ostaa joulun jälkeen tammikuun aleista :)

      Poista
  6. Mulla on kans nyt joulukuussa karannut mopo niin kauan, ettei mitään rajaa. Sitä ne veronpalautukset teetti - ja se uus MAC.. ;) Oon ollut kyllä niin lepsu että ens vuonna on pakko kiristää! (I wish)

    Mutta kivan näköiset tossut oot ostanut! Ja mä arvostan hyviä ale-löytöjä kans :P Tuo Goldwellin Roughman - vaha on mun mielestä paras mitä Goldwellilla on..! Sitä menee meiltä töistä tosi paljon, hylly on melkein aina tyhjillään.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En edes uskalla mennä MAC nettikauppaan!! Vielä...
      On se hyväntuntuinen vaha mutta enemmän tykkäsin siitä tuubissa olevasta pastamaisesta vahasta. Mutta toimii tämäkin :)

      Poista
  7. Ihanat noi lenkkarit, vähänkö hyvä löytö! Ite oon kanssa pihi varsinkin vaateostoksissa (olisimpa kosmetiikassa kanssa), en edes muista koska olisin viimeksi ostanut normaalihintaisen vaatteen, vaatekaupoissa on aina nykyään jotkut alennusmyynnit tai jotain alennuskuponkeja. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tuo on totta, en kyllä oikeastaan ikinä osta normihinnalla. Mieluiten ostan vuosia kestäviä ajattomia vaatteita kuin jotain ryysyjä. Olen ostanut kaikki Adidaksen yms. vaatteet alesta koska ne on niin kalliita oikeasti. Kesällä ostin kyllä normihinnalla Adidaksen LEOPARDI urheilucaprit, niitä ei voinut vastustaa :D

      Poista
  8. Kehtaisitkohan mitenkään auttaa? Olen käymässä Helsingissä ja tarkoitus on NailFixissä pyörähtää. Mistään en ole löytänyt joulun aukioloaikoja. Onkohan se huomenna auki? Kiitos jos viitsit auttaa!

    T. Hippunen (uusi lukijasi ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Cesars joululomailee eikä nyt ole torstain avoimia ovia. Tammikuussa seuraavan kerran :)
      Tervetuloa seuraamaan blogiani :)

      Poista
  9. Loistavia ostoksia ja ihana tuo alin vasemmalla oleva lakka, niin pirteä. :)

    Ostin noita Mariah Carey joululakkoja pillkahintaan jenkeistä.

    Ihanaa joulua ja kisuille kanssa. <<<<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Tiia joulun toivotuksista ♡ toivotan myös teille kaikille ihanaa joulunaikaa!

      Poista
  10. The Polish me silly is sooooo pretty. This is so perfect for this season. So festive with a class!!!!

    VastaaPoista

♥ Thanks For The Comment ♥