perjantai 12. joulukuuta 2014

Luukku 12: Winter Affair

Minä käytän taas Color Clubin lakkaa! Pahoittelen! Kerroin aiemmin että siivosin Helmereitä. Mulla on aika paljon Color Clubin lakkoja pahvilaatikoissa joissa ne tavallaan ovat unholassa vaikka ne eivät ole. Mutta kun ne eivät osu silmään sieltä laatikon sisältä! Nyt otin ne esille ja järjestelin väreittäin. Ennen ne olivat kokoelmien mukaan omissa laatikoissaan. Minusta ne ovat nyt nätisti värikoodeittain ja ehkäpä tulee käytettyä useammin sellaisia unohtuneita lakka-parkoja!


 Miten te järjestelette Helmerit? Kaikki sekaisin ja ei mitään tiettyä järjestystä? Vai merkeittäin ja/tai väreittäin?


Kerroin pari luukkua sitten tykkääväni Winter Affair joulukokoelmasta. Tämä lakka on kokoelman nimikko. Oikeastaan voisin vielä lisätä että erityisesti pidän luumupohjaisista tummista, syvistä violeteista. Tässä on mahtavan kaunis duochrome shimmer joka heijastaa eniten pinkkiä ja kultaa. Kaunis lakka!

PC030007.ORF

Punertavan violetin seuraksi mietin kahta erilaista kultaista tekstuuria. Päädyin hitusen lämpimämpään vaikka OPI Honey Ryder ei mikään lämmin lakka varsinaisesti ole. Honeytä nimettömässä ja peukalossa. Leimaukset löytyvät Nailz Crazen laatasta 03 ja leimauksessa käytin MoYou valkeaa lakkaa. Mietin ensin leimaanko kullalla mutta njääh...en :) 

 PC030012.ORF

Aika yksinkertaiset ja helpot. Menin sieltä missä aita oli matalin. MUTTA minun silmääni miellyttävät aina siistit ja onnistuneet leimaukset. Ei näissä oikeastaan tarvitse ollakaan muuta, minä tykkään ja toivottavasti tekin :) 

 PC030021.ORF

40 kommenttia:

  1. Ihanat kynnet! Tekee mieli laittaa tumput käteen jostin syystä :). Luumu ja kulta on aina rakkautta.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) mun tekis mieli laittaa joulukuvioinen villapaita ♡

      Poista
  2. Ihanan lämpöisen näköiset villapaitakynnet. :D <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) se oli idea näissä kynsissä ;)

      Poista
  3. Mä menen nykyään aina sieltä mistä aita on matalin! :'D Mutta pakko valita lakkauksia jotka miellyttää omaa silmää, tai muuten bloggaaminen voisi jäädä paljon vähemmälle. :D Ihanan talviset kynnet! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) ihan totta kyllä...blogin kirjoitus ja aktiivinen ylläpito perustuu omaan kiinnostukseen ja omien intohimojen ihkutukseen. Ainakin toivon että täältä välittyy aito minä joka on vähän kynsihömppä :D

      Poista
  4. Mä aina järjestelen lakkalaatikot merkeittäin ja värin mukaan, jostain syystä värijärjestys ei kestä paria viikkoa kauempaa vaan kaikki on ihan sotkussa (mutta sentään merkeittäin) :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Olen varmaan aika tarkka mutta muistan jokaisen lakan oman paikan...eikä ne mene ikinä sekaisin :D

      Poista
  5. Ihanat! Voi kun itelläkin olisi jossain vaiheessa niin paljon lakkoja, että voisi helmerin ostaa :D
    Nyt ne valitettavasti vielä mahtuu yhteen pieneen laatikkoon. Mutta tuota Honey Ryderia olen nyt niin pitkään ihastellut, että täytyy varmaan kasvattaa kokoelmaa seuraavaksi sillä :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Minäkin ihailin tätä pitkään kunnes päärin ostaa :) joskus haaveilen pienestä ja simppelistä kokoelmasta...mutta ihania lakkoja on liikaa ja kaiken haluaa omistaa :D

      Poista
  6. Wautsi! Tosi herkulliset lakkaukset <3

    VastaaPoista
  7. Nätit jouluntunnelmaiset kynnet!

    Mulla on merkeittäin lakat Helmerissä. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) merkeittäin on kyllä hyvä. Ainut mikä ahdistaa kontrollifriikkiä niin sekalaiset merkit-laatikko. Koska se on niin sekalainen :)

      Poista
  8. Lakkaus on kaunis.
    Mulla on lakat toistaiseksi sekaisin laatikoissa. Kuhan saan hommattua pieniä muovilootia, ni järjestän lakat merkeittäin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) järjestys pitää lakkakavereilla olla :D

      Poista
  9. Oih vitsi. :) Nää iskee muhun ihan täysillä. Oikein kauniit<3

    VastaaPoista
  10. Tästä postauksesta tuli taas kauhea meikkikokoelman järjestelyinspis. Sitten kun muutan pysyvämpään kotiin niin "beauty room" on se kaikista tärkein sisustuskohde :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Beauty Room olisi kyllä huippu! Sinne olisi kissoilta pääsy kielletty :D

      Poista
  11. Tykkään!! Todella kauniit kynnet :) Ihana tuo leimauskuvio <3

    VastaaPoista
  12. Upeat. :) Villapaitakynnet on kyllä aina niin kivoja.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) niin minustakin, ne tuovat mieleen joulun lämpimän tunnelman <3

      Poista
  13. Upeat taas. Jatkuvalla syötöllä upeita kynsiä, mun on pakko sanoa, että viimeisen kahden kuukauden aikana kehitys on ollut jotenkin huikeaa. <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) onko? Mitä olen tehnyt eri tavalla?

      Poista
  14. Mä tykkäsin näistä tosi paljon, ei nää muuta koristusta kaipaiskaan :) Toi villapaitakuvio on niin mainio! :D

    Mulla lakat on IKEAn Micke-yöpöydässä, mahtuu kahteen ylimmäiseen laatikkoon :) Oon järjestänyt ne merkeittäin, jotenkin selkeä mulle :)

    PS. Kiva tuo tumma tausta näissä kuvissa..!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti :) ja mukava kuulla palautetta taustasta. Käytin sitä tasan vuosi sitten mutta keväällä ja kesällä vaihdoin vaaleaan. Nyt taas tuo tumma tuntuu kivalta. ( antaakaa muutkin palautetta... !! )
      Merkeittäin ja väreittäin on ihan paras. Kunnon värisuorat vaan kehiin, mulle se on helpoin ja muistan jokaisen lakkani...toisin kuin jos yli 500 lakkaa olisi vaan sekaisin jossain laatikossa. Ei niitä Erkkikään muistaisi :)

      Poista
  15. Tuo leimakuvio on niin ihana ja koko lakkaus! Olisi aikaisemmin tullut MoYoulle noita laattoja jossa samankaltaisia kuvioita, mutta taisi tulla ihan vasta ja Cesarshopissa ei ole Festive laattoja, joten ilman jään...):

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tätä laattaa saa myös MiNailsista:

      http://www.minails.fi/tuote/nailz-craze-03/NC03/

      Poista
  16. Hemmetin Helmeri on aina sikin sokin, ei johdu minusta vaan siellä asuu joku tonttu joka sekoilee siellä :D Muutama tovi sitten silmäilin tuota Nail Crazen laattaa mutta totesin kuvion liian suureksi mun minikynsilleni. Hyvin näyttää kyllä toimivan sekä laatta että leimauslakka, nätti lopputulos!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) vai on siellä jo joku joulutonttu puuhissaan ;) minusta tuo laatta sopii myös pienille kynsille kuten mun pikkurilliin :)

      Poista
  17. Todella kauniit! Mulla on tällä hetkellä lakat merkeittäin, koska tahdon saman mallisten pullojen olevan yhdessä.. Olen kovasti miettinyt niiden järjestelemistä laaduittain (karkeasti cremet, shimmerit ja glitterit), koska se helpottaisi lakan valitsemista. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Merkeittäin ja väreittäin on paras :) löytyvät helposti!

      Poista

♥ Thanks For The Comment ♥