lauantai 1. marraskuuta 2014

Walker Bait

Dollish Polish Halloween kokoelmassa julkaistiin vanha sävy Walker Bait. Himoitsin tätä ja kyttäsin restockia. Ehdin hyvin napata tämän Walking Dead lakan, olen onnellinen!!


Oli aika tehdä toiset Halloween kynnet. Zombiet ovat olennainen osa Halloweenia joten mikä olisikaan parempi aika käyttää tätä. Walker Bait on vihertävän harmaa/musta hologrammilakka. Koostumus on todella hyvä, levittyy siististi lakan ollen sopivan paksua peittämään kahdella kerroksella. Oikein hyvä ostos oli!! Ja väri on kyllä hieno. Aurinkoa ei näkyillyt joten en nähnyt holokuviota täydessä voimissaan mutta tosi hieno näinkin.

PA250046.ORF

Yhdistin lakkaukseen tottakai toista Walking Dead lakkaani Look At The Flowers Lizzie jonka olen ostanut CesarsShopista. Tämäkin on pakko olla, ihanan överi lakka. Peittää 3-4 kerroksella. En tiedä millainen olisi vihreän päälle levitettynä?

PA250054.ORF


Olen näistä niin onnellinen koska olen suuri Walking Dead fani :) en tiedä julkaistaanko Walker Baitia vielä ensi Halloweeniksi kolmanteen kertaan, toivotaan niin! Tämä on kyllä niin ihana!

14 kommenttia:

  1. Mullakin on tämä lakka ja olen niin onneliinen sen omistamisesta, sillä Walking Dead on <3 Voitin tämän itseasiassa arvonnassa ja kyllä tuli oikeaan osoitteeseen :D Mulla on vaan hieman ongelmia tämän yhdistämisessä muihin lakkoihin, jotenkin tuntuu etten keksi tämän kanssa hyviä väriyhdistelmiä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ohoh aika hyvä voitto!! Minä näkisin että kulta, vihreä tai musta sopisi tämän kanssa :)

      Poista
  2. Lakkaisin tällä ja lähtisin Darylin kanssa zombeja lahtaamaan!

    VastaaPoista
  3. Onpa mahtavan upea hololakka! Eihän tuosta tiedä onko se harmaa vai vihreä? Just tuollaiset lakat saa mun pienen sydämen läpättämään :).

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kun näin Instassa tai jossain että tämä ilmestyy uudestaan niin ihastuin heti. Ja tuo nimi <3 Walking Dead on niin parasta ja tämä lakka ihana! Väristä ei ota selvää, siinä se lakan juju piileekin :)

      Poista
  4. Jepulis tarttis munkin noi saada, koska täällä on toinen Walking Dead fani, jolla ei ole yhtäkään osaa jäänyt näkemättä.

    Upeat lakat ja kynnet.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) hauska oli että minähän en alkanut seurata sarjaa silloin kun se alkoi suomessa. Muistelen että vuosi sitten jouluna kuitenkin tuli joku maratoni Foxilla jolloin katsoin kaikki läpi. Siitä asti kovasti fanittanut :)

      Poista

♥ Thanks For The Comment ♥