tiistai 7. lokakuuta 2014

MAC Top 5 suosikkituotteeni

Nostetaanko vähän MAC huumaa ;) tänään listaan teille all-time-favourite Mäkkini!


MAC Paint Pot Painterly

Tämän sain ystävältäni synttärilahjaksi. Hankalaa muuten nykyään tämä Mäkkien hommaaminen kun Stockmann Beautyyn ei voi enää tilata Helsingistä :( buu!!! Enpä osta muutakaan sitten enää Beautystä :( tämäkin osittain latistaa MAC huumaani, varmasti aitoja saa enää ostopalvelun kautta Stockkalta tai sitten tietyiltä eBay myyjiltä. Mitään nettikauppaa en uskalla suositella luomivärien osalta 100% aidoiksi mutta jotain poskipunia ja huulijuttuja kyllä uskallan ostaa. 
Palatakseni Painterlyyn. Matta, ihonvärinen nudepohjustaja. On niin hyvä vähän kaiken alle eikä vain MAC merkin. Olen tykännyt tosi paljon ja jos haluaa sen yhden ainoan Paint Potin ostaa, niin se on tämä. Kuvassa tuo vähiten käytetty ;) 


MAC Mineralize Skinfinish Medium Dark

MACilla parasta on Mineralize Skinfinish poskituotteet. Medium Dark on täydellinen matta aurinkopuuteri. MSF:iä on muitakin ihania, kaikki legendaariset hohtotuotteet jotka ovat uskomattoman kauniita ja varsinaisia keräilykappaleita. Lightscapaden hohto poskipäillä on kevyttä ja hillittyä, jos näistäkin haluaa jonkun ostaa niin Lightscapade on ykkönen. 


MAC Dazzleglass huulikiillot

Millään muulla merkillä en ole törmännyt kiiltoihin jotka ovat lasimaisen kiiltäviä, pitkäkestoisia ja haalistumattomia sekä sisältävät asiallista microglitteriä joka ei näytä överiltä. Funtabulous Dazzleglassia olen käyttänyt pari kappaletta, jos sattuu joskus eteen niin ostaisin! Muistan että näin jossain MakeupGeekin videossa sitä vuosikausia sitten ja se oli_pakko_saada :D
Mäkillä on myös muitakin ihania kiiltoja, huikea valikoima, kiva mieto vaniljainen tuoksu, hyvä pysyvyys, täydellinen tuntu huulilla ja pitkäkestoisuus. Kuvassa suosikkini, kyllä huomaa että käytössä ovat ja ihan harmittaa kun joku ihana näistä loppuu.


Poskipunat

MACilla on kauniita poskipunia ja niitä kyllä ilmestyy niin tiuhaan tahtiin että omansa löytää helposti :) olen ostanut hyvän peruskokoelman ihanuuksia, nämä riittävät minulle vuosiksi ja osa on niin harvinaisia että en luopuisi. Pidän Sheertone koostumuksesta joka on matta mutta luonnollisen satiinimainen poskilla. 



Keräilytuotteet

Ehkä en todellakaan ole pahimmasta päästä ja intoni MACia kohtaan on laantunut lähes tyystin vuosien varrella. Tuntuu että huulijuttuja on riittävästi, samaten poskijuttuja ja luomiväreistä olen hankkinut ne parhaat. En voi taata etten sekoaisi jos pääsen MAC pisteelle, ehkä se tosiaan on parempi että ne ovat täysin ulottumattomissa :)
Osa tuotteistani on ihan käyttämättä kun ei vaan tule käytettyä. Mutta vitsit ne on hienoja, pitäisi käyttää näitäkin, en muuten pariin vuoteen ole koskenut Venomous Mineralize luomiväreihin. Sävyt ovat niin rajut etteivät ne sopi kiireaamuihin mutta pitäisiköhän ottaa nämä työn alle, kiinnostaisiko nähdä näillä tehtyjä meikkejä...

Luomivärejä en tähän listannut koska ne eivät ole minulle parhaimmistoa MACilta. Osa on loistavia ja ihania mutta osa taas surkeita. Pidän eniten matta/satiinikoostumuksessa ja se ei ole ihan tasalaatuisen vahva MACilla. Käytän kyllä MAC luomivärejäni ja rakastan palettejani mutta en ehkä yhtä palavasti kuin vuosia sitten.

Mitä tuotteita sinä listaisit MAC parhaimmistoon?

28 kommenttia:

  1. Oon nyt ihan vihreänä kateudesta. :D mulla on MACilta vaan yksi tuote, Pro longwear concealer. Oon kyllä tykännyt ihan hurjana siitä, enkä enää vois olla ilman! ♡

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei kannata olla. Tai no mitä minä valehtelen, onhan nämä himottavia :D ja kalliita! Kadehdin ettei nykyään ole varaa ostaa Macia entiseen tahtiin :) tuota concealeria en ole kokeillut.Varmasti hyvä!

      Poista
  2. Jos koskaan päätät luopua tuosta Venomous Villains-kuvan keskimmäisestä tuotteesta niin olen ekana jonossa! Yhtäkään MAC-meikkiä en ole omistanut sillä aina kun olen sillä pisteellä päässyt käymään on kaikkea ollut jo tarpeeksi. :)

    hanna
    www.hannamariav.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Pidetään mielessä mutta en usko luopuvani :) jos minä pääsisin Mac pisteelle niin mopo karkaisi aika tehokkaasti...

      Poista
  3. Haluan ehdottomasti nähdä nuo Venomous-luomivärit in äksön! 8)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joskus olen esitellyt ne täällä mutta voisi ottaa uusiksi :) koska ne lojuvat ihan käyttämättä!!

      Poista
  4. Oi, ihania MACejä! :) Mä olen kanssa ihan MAC-hullu vähävaraisuudestani huolimatta. Harkitsen tarkkaan mitä ostan, ja siksi luomivärit ovatkin jääneet vähän paitsioon. Poskipuniin ajattelin panostaa seuraavaksi, ne vaikuttavat todella hyvälaatuisilta.

    Omat suosikkini merkiltä: pigmentit, Lightscapade, Studio Fix Fluid -meikkivoide ja huulipunat.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Luomiväreissä on kyllä huippuyksilöitä kuten Club, Satin taupe, Coppering, Woodwinked ja monia muita. Pigmentit on hyviä myös mutta luovuin kaikista kun ei tule käytettyä jauhemaisia...

      Poista
  5. Muakin harmittaa, että Suomessa MACin saatavuus on pahuksen huono. :( Tosin eihän se ole estänyt mua hankkimasta muutamia herkkupaloja. :D Pro Longwear Concealer, Mineralize Skinfinisheista Lightscapade ja kiinteä puuteri Mineralize Skinfinish Natural ovat ehdottomia ykkösjuttuja.

    Siis kuinka ihmeessä et ole meikkaillut noilla Venomous Mineralize-luomiväreillä?! :D Nii-in kauniita!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Puuteriksi voisin ostaa Naturalin, siitä olen kuullut niin paljon kehuja. Ja onhan tuo Medium dark huippuhyvä :)

      En tiedä miksi ne on jääneet käyttämättä. Ehkä jossain vaiheessa varisevat mineraali luomivärit ärsyttivät silmiä. Sitten ärsytti se silmien kutina ja hankaava tunne.
      Lisäksi...meikkaan nykyään niin tylsästi enkä käytä työaamuina näin tummia ja hankalasti yhdisteltäviä sävyjä. Huoh, voi minua. Otan nämä työn alle ;)

      Poista
  6. Vau, aina kiva päästä kurkkimaan näitä vanhempia keräilyaarteita. Mä olen hurahdukseni kokenut vasta pari vuotta sitten, enkä sitä ennen tiennyt MACista mitään. Tämä kaksi vuotta onkin sitten mennyt aika tehokkaasti.. :D

    Mä tykkään noista tummista mineraaliluomiväreistä, mutta ne vaatii mun mielestä ehdottomasti kostean siveltimen. Väri on kostutettuna täysin eri maailmasta!

    Olen samaan mieltä myös Dazzleglassista, ne ovat turhaan jääneet muiden huulikiiltojen varjoon. Funtabulous on yksi omistakin lemppareista. :)

    Multa on ihan täydellisesti mennyt ohi se, ettei näitä saa enää tilattua Beautyyn. Mikäköhän idea siinä mahtaa olla?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Milloinhan minä hurahdin..oliko ollut n. 6 vuotta sitten? Sitä huumaa kesti nelisen vuotta jolloin ostelin joka kokoelmasta jotain! Tai ainakin lähes. Hankin myös LE tuotteita. Aika paljon olen myynyt Mäkkejä pois tätä nykyä. Mulla on hyvä ja riittävä kokoelma. Jotain tietysti voi tulevaisuudessa ostaa jos pääsee livenä hiplaamaan tai tulee joku niin ihana kokoelma että siitä on pakko hankkia jotain :)

      Siinä oli jotenkin se että eivät halua maksaa postikuluja...en tiedä onko tämän tietyn liikkeen kohtaista vai koko maan laajuista. Tosi harmi ettei mun rahat enää kelpaa. Pitää tilata eBaystä, kyllä olen sieltä saanut aina aitoa ja täysin ehjää tuotetta kunhan tietää keltä ostaa :)

      Poista
  7. Ehkä mäkin vielä joku päivä ostan sen ensimmäisen MACini... :D

    VastaaPoista
  8. Nyt mie romahan kuin näin nuo Villains meikit. Yhyy en kyllä kestä.

    Terkuin hullu Disneyhöperö Tiia

    VastaaPoista
  9. Ooooh <3

    Mun lemppareita on tietty huulipunat, Pro Longwear Concealer, Studio Fix Powder - meikkipuuteri ja huulikiillot. Ja niin myös Skin Protect - primeri. Luomivärit on vähän niin ja näin: mun omistamat on vähän plääh, kun taas ostoslistalla roikkuu silti pari sävyä.

    Onhan se MAC <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei kai Cranberry ole plääh? :)

      Eiiii nyt tuli himotuslistalle tuo meikkipuuteri tai meikkivoide. En ole mitään sellaisia kokeillut Mäkiltä. Ehkä joskus pääsisi ostamaan :)

      Poista
    2. Jooei! Cranberryn unohdinkin jo :D Se on ihana!<3 Sen takia himoitsenkin nyt paria muutakin sävyä :)

      Toi meikkipuuteri on ihan HG mulle. Toimii vaan mun naamalla niin täydellisesti (ton peitevoiteen kans) :))

      Poista
    3. Luomiväreistä? Amber Lights ja Coppering oli ainakin mielessä :)

      Poista
    4. Tosi hyvät valinnat, molemmat ihanan värisiä ja koostumus parhaasta päästä :)

      Poista
  10. Ihkui noi paint potit..Yks päivä olin jo meikkaamassa tolla samaisella Venomous Mineralize luomivärillä, jota olen tasan kerran käyttänyt. Muistin sitten että se laittoi silmät vuotamaan ja vuolaasti, kun uskaltaisi kokeilla uudestaan.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep. Minä meinaan kyllä viikonloppuna kokeilla oliko nämä niin silmiä ärsyttäviä. Kauniitahan.ne on ku mitkä :)

      Poista
  11. Noista Villains-meikistä olen kyllä vähän katkera ja kade. :D Olin kokoelman ilmestyessä autuaan tietämätön koko merkin olemassaolosta, ja hakkaan edelleen päätäni seinään sen takia. Ah, on ne upeita.

    Itse luen MACin parhaimmistoon huuli-ja poskipunat, niitä kun on kertynyt jo aika runsaasti. Myös irtopigmentit saavat minulta papukaijamerkin! Tykkään myös luomiväreistä, mutta useamman muun merkin vastaavat ovat kyllä laadultaan parempia. Tykkään silti!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Minä kadehdin sinun kaikkia MAC ostoksia ja sitä että pääset niitä aina ostamaan!!
      MAC luomivärit oli niitä mitä aloin kerätä. On niitä kertynyt aika paljon. Ehkä meinaan järjestellä niitä uusiksi paletteihin niin saa tavallaan uusia kokonaisuuksia. Tunnustan nyt että himoan niitä Novel romance paletteja kun teit niin kivoja meikkejä. Mutta minulta varmasti löytyy vastaavat MAC sävyt joten ajattelin etsiä ja vertailla omaa kokoelmaa ;)

      Poista

♥ Thanks For The Comment ♥