sunnuntai 26. lokakuuta 2014

Let´s Do It In 3-D

Arvatkaa kun olin kaverilla niin hän sanoi että saat valita multa lakkoja mitä haluat. Olin että whaaatttt...olen aina himoinnut häneltä China Glazen Let´s Do It In 3-D lakkaa joka tuli samassa Kaleidoscope kokoelmassa kuin Sexagon. Vähän jälkijunassa sytyin tälle enkä kuitenkaan maltaita ala maksaa joten olin ihan tosi happy kun sain tämän :) tälle kaverille annan itse aina lakkoja joten kiva saada jotain vaihdossakin :) sain muuten myös MAC Loves Barbie luomivärin O_o

 PA220001.ORF

3-D on ihana scattered hologrammilakka. Sitä tarvitsee 3-4 kerrosta pitkiin kynsiin. Aika ohut liru koostumus mutta väri on nätti mustanharmaa. Pysyi tosi hyvin eikä lohkeillut. Kaleidoscope holot yleensä on olleet surkeita pysymään siistinä. Lohkeilevat aina seuraavana päivänä. HK oli päällyslakkana, liekkö syy siinä...Laitoin tätä peukaloon, etu- ja pikkusormeen. Keskariin ja nimettömään A England Princess Sabra. Sabran päälle teippejä ja OPI Liquid Sand Emotions. Pienet niitit koristeiksi.

PA220014.ORF 

Ensin olin että ei mutta päivän näitä katseltua, minusta tuntui että nämä ovat kyllä tosi kivat! Emotions on nätti mutta nyt olen päättänyt, tykkään enemmän mustasta hiekkalakasta jossa on kimalletta mukana :) Zoyan tulevissa Pixie Dusteissa on musta glitter tekstuuri, nimeltään Imogen. Sen haluan!

22 kommenttia:

  1. Oi minkä lakan sait! :) Mun mielestä lakkaus on tosi kaunis, mutta mä pidänkin juuri tällaisista tummista lakkauksista! :)

    VastaaPoista
  2. Mulla on nyt Ginan musta tekstuuri kynsillä. Tykkään! Siinä on hyvin hyvin pientä kimallusta mukana.

    VastaaPoista
  3. Iishk, ihanat teippailut. Mä olen niin koukussa tähän tyyliin tällä hetkellä :). Aivan täydellisyyttä! Koskahan nuo Zoyat ilmestyy? Ei pysty edes kuvittelemaan miten upeita nuo uudet värit tulee olemaan.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toivottavasti pian! Ne on upeita! Kiitos, innostuin teippailusta kun sä teit niin kivat teippikynnet :)

      Poista
  4. Uuh! Tuo lakka. Nämä kynnet iskee kyllä muhunki täysin! :)

    VastaaPoista
  5. Ai vitsit, kävipä sulla mäihä! :D Tosi kiva lakkaus :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, hyvä tuuri kun kaveri ei tykkää kimallelakoista :D

      Poista
  6. Ihanat kynnet, voisin hyvin kuvitella itsellänikin :) Kaikki tumma, metallinen ja kimaltava iskee!

    VastaaPoista
  7. Uu, nää on tosi ihanat kynnet! :)

    VastaaPoista
  8. A England on nykyään suosikkini!. Kiitos sinun :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. A Englannin lakat ovat kyllä mielettömän hienoja! Nuo minunkin ovat kaikki niin uniikkeja ja ihania etten vaihtaisi ;)

      Poista

♥ Thanks For The Comment ♥