torstai 2. lokakuuta 2014

Kesäisiä meikkileikkejä

Muutamia kesäisiä meikkejä jotka ovat jääneet esittelemättä :)

Inglotin värit 474, 426 ja 375. 

P7310059.ORF

P7310055.ORF

Tässä MAC Shroom, Amber Lights ja Clarity. The kesämeikki :)

 P8310002.ORF

P8310004.ORF

Lyhyt postaus :) harmi kun en enemmän ehtinyt kesämeikkileikitellä, nyt on syksy ja tummat ja karpalot jyräävät. Niitä tulossa kunhan keksin sen täydellisen karpalomeikin :) Trafalgar mulla on, MAC Cranberryä ei. 

Onko teillä ikävä värikkäitä kesämeikkejä vai oletteko lähteneet mukaan karpalohuumaan?

16 kommenttia:

  1. Ooh ihanan värikäs tuo ensimmäinen meikki! <3 Ja toinen meikki on todella tutun näköinen. ;) Näyttää hyvältä! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eikö olekin tuttu meikki :D sopii violetteihin hiuksiin ja varmasti myös punaisiin, turkoosilla pitäisi taas meikata!

      Poista
  2. Oi, upeat meikit!
    Mä olen ollut nyt naamataulun takia kovin vähällä meikkaamisella, joten en vielä ainakaan ole hurahtanut karpaloon.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) enpä minäkään joka päivä mitään erikoisia tee, nämäkin oli jotain spesiaalia kesältä jotka jääneet lojumaan luonnoksiin :)

      Poista
  3. Ihania sulla, mutta olisi hurjia mulla. Terkuin vanhus :)

    Kivaa loppuviikkoa.

    Tiia

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heheh :D kiitos Tiia!
      Mukavaa viikkoa sinullekin :)

      Poista
  4. Tykkäätkö Arja Korisevasta?kuunteletko iskelmää? Onks sulla lapsia?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Iskelmistä tykkään, olen niin moniruokainen! Mutta en oikein Arja Korisevasta. Omia lapsia ei ole, miehellä on mutta he eivät asu meillä. Kissat on mun lapsia ❤

      Poista
  5. Syksy juuri alkoi joten kesäisyys-meikkejä ei ole vielä ikävä, huhtikuussa sitte.
    Cranberry on iiiiìhana!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla ei ole Cranberryä mutta melko vastaavia kylläkin :)

      Poista
  6. Oh wow I really like the first look :-)

    VastaaPoista
  7. Ihania, varsinkin toi eka meikki on huikea! <3

    VastaaPoista

♥ Thanks For The Comment ♥