tiistai 14. lokakuuta 2014

Kaikkien karpaloiden äiti

Kaikessa hiljaisuudessa karpalo -huuman aikana, minä olen kiltisti meikkaillut Diorin Earth Tones viisikolla. Tämähän on periaatteessa Trafalgarin äiti, näissä on havaittavissa samoja sävyjä. Vihertävä kulta ja punainen. Onneksi aikoinaan Earth Tonesin hankin, siinä on kaikki kohdallaan ja se on Viisikko minun makuuni! Hyvät värit vihreille silmille, jännä punainen väri, matta koostumus joka on vieläpä erityisen laadukas. Minä tykkään!


Olen käyttänyt tätä palettia paljon ja aina syksyisin kaivan sen esille. Etenkin nyt karpalo-aikana se on kiinnostanut minua enemmän. Punaisen tukan myötä innostui vielä enemmän, yleensä aina teenkin tämän samanlaisen meikin. Pohjustus UDPP + Gosh Love That Moss puikko, ET paletista vihertävä kulta ja punainen. Rajaus Lord & Berry eyeliner ja ripsissä Yves Rocherin Elixir mascara.


 PA040039.ORF

 PA040035.ORF

Punaisen tukan myötä olen kokeillut myös punaisia kulmakarvoja. Ne on näyttäneet kivalta muilla. Sehän ei tosin tarkoita että se näyttää hyvältä minulla :) olen myös käyttänyt ihan rohkeasti punaista huulipunaa ihmisten ilmoilla, se näyttää punaisen tukan kanssa tosi hyvältä!

Punaiset kulmat yhdistyn räväkän vihreään meikkiin. Meikin tein Inglotin kahdella vihreällä;  helmiäis lime 41 ja matta ätläkkä vihreä 331. 

PA050066.ORF

PA050067.ORF

Vähän varaudun ottamaan "iskut vastaan" kulmakarvoistani :D jos ei ole punaiset luonnostaan niin eihän ne luonnolliselta näytä väritettynä punaisella huultenrajauskynällä. 

Nytpä siis kysymys; punaiset kulmat Inglot meikistä vai normit tummat Dior meikistä? Vai kummat vaan meikin mukaan leikitellen? Vinkkejä punaisten kulmien takoon?

36 kommenttia:

  1. En olis uskonut mutta kyllä noi punaisetkin sopii! Ehkä kuitenkin kannatan ruskeita. Punaiset huulet sopii kyllä punaisiin hiuksiin... Mutta missä kuva? ;) alin vihreä meikki on tosi pirteä punaisten hiuksien kanssa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Otan kuvan jossain vaiheessa :) kunhan on siihen sopiva meikki. Alin meikki on hieno nudehuulten kera :)

      Poista
  2. Mä kyllä tykkään noista punasista kulmista! :) just sellaset kivan jännät ja erilaiset. Vähän niinkun mun violetit kulmat. :D

    Ja sitten vielä... nämä meikit mitä oot loihtinut. Upeaa! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ne violetit kulmat on kyllä upeat! Kiitos ♡

      Poista
  3. Ei näytä punaisetkaan yhtään hullummilta! :)
    Upeat meikit taas kerran :)♥

    VastaaPoista
  4. Kai sitä aina välillä saa hullutella, joten pisteet punaisista kulmista! :) Mukavaa vaihtelua ja sopii kivasti.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti, kyllä sitä välillä pitää kokeilla jotain uutta ;)

      Poista
  5. Itsellä on ollut punaiset hiukset vuosia ja käytän kulmissa Grimasin punaruskeaa luomivärinappia (565) Saa vähän punertavaa sävyä, mutta ei ole liian överi. Varsinkin kun oli välissä hennahiukset niin meni ihan täydestä luonnollisena punapäänä. Nyt pinkkien hiusten kanssa ei ole ihan niin luonnollinen.. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos vinkistä, Grimas on hyvä ja edullinen sarja. Laitanpas tämän värin numeron ylös ja kurkkaan seuraavan kerran Grimasilla käydessä :)

      Poista
  6. Ehdottomasti myös punaiset! Varmaan vaihtelisin meikin ja fiiliksen mukaan, mutta tosi kivalta toi punainen näyttää! Aina sanotaan, että kulmat viileänä jos hiukset punaiset, mutta höpön löpön, mun mielestä just niin kuin itse tykkää!:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, on kyllä kiva kuulla ettei ole liikaa. Kavereilta ei voi kysyä kun ne ei sillä tavalla meikkaa ja meikkaavia näkee harvemmin :)

      Poista
  7. Mä suosisin noita "normaalin värisiä" kulmia :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nekään ei ole mun normaalit, ovat värjätty mustalla kun omat on..no albiinot suorastaan :) mietin myös värjäisinkö ruskealla kestovärillä, millainen lie? Tämä on hankalaa :D

      Poista
  8. Vanhus sanoo että tummat, mutta joihinkin tilanteisiin punaiset, kun haluaa säväyttää.

    Ihanat karpalot kyllä totisesti.

    Tiia

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Olet ihan oikeassa että punaiset ei ihan joka tilanteeseen sovi :)

      Poista
  9. Villeinpinä aikoina kuparinpunaisessa tukassa käytin aina vaaleanruskeaa/ruskeaa kulmaväriä. Ei punainenkaan huonolta näytä, mutta mulle luontevampi valinta on kuitenkin ruskeaa.

    Diorin Earth Tones on sitä aikaa, kun en vielä kerännyt aktiivisesti viisikkoja, mutta epäilen, ettei se olisi ollut minun juttu siltikään. Kauniit, mutta turhan murretut värit mulle. Vihreä silmämeikki on oma suosikkini.

    Sulla näyttää Yvesin Elixir toimivan mahtavasti, mulla se suoristi pikavauhtia ripset ja näytti varsin masentavalta.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Elixiristä tykkäsin mutta en niin paljon kuin Ultra-volumesta ;) Earth tonesilla saa myös kivan ruskean mattameikin, on ihan monipuolinen paletti. Punaisia värejä on harvemmin viisikoissa nähty :)

      Poista
  10. Ei nuo punaiset mitkää hassummat oo mutta kuitenkin päädyn noihin "normi" kulmiin

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Okei, jos joka päivän kulmat pitää valita niin kyllä ne on nuo normit :)

      Poista
  11. These palettes are both so pretty. Love the color combos. I wanna try one of those....

    VastaaPoista
  12. Ylempi, tavallisempi meikki on tosi kaunis ja sopiva syksyyn. Jostain syystä tuntuu, että mulla tuollaiset sävyt näyttää siltä, että olisi silmä mustelmilla :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kunnolla vaan häivyttelee rajat niin ei tule mustelma -efektiä ;) opettelemalla ne minunkin "mustelmat" on häivyttyneet siistiksi meikiksi :)

      Poista
  13. Pitäis melkein nähdä koko kasvoista kuva, että osaisi sanoa kulmista kummat on paremmat. :) Aivan ihana tuo vihreä meikki! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Totta, silloin saisi kokonaiskuvan :) en siihen vielä rohkene...

      Poista
  14. Ääk! Ihanat meikit! Tuo ensimmäinen on enemmän minun makuuni, mutta tuo jälkimmäinen näyttää kyllä ihanan pirtsakalta ja rohkealta. :) Voi juku, että nuo silmämeikit näyttää upealta punaisten hiuksiesi kanssa. <3

    Ps. Jäi onnittelematta siitä naistenlehtijutusta. Piti kyllä hihkua iloa puolestasi, mutta just sillä hetkellä en ehtinyt kirjoittamaan. Nyt pakotin itseni ehtimään myös kommentoimaan. :) Niin ja sitä vielä, että minulla on taas Charming Starry Skyta kynsilläni. On se vaan niin upea. <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Minna :) tälläisiä amatöörin räpellyksiä sinun rinnalla :) ihanasti sanottu, kiva kun ehdit kommentoida. Mun pitäisi myös lakata taas omalla lakalla, se on ihku ja omannäköinen :)

      Poista
  15. Ei nuo punaiset kulmat oo loppujen lopuks hullumman näköset..! Eli siis peukku ylös niille.

    Kaunis on tuo ET-palettikin :)) Ja ihanan reipas vihreä meikki, tykkään..!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Siitä yhestä kuvasta kopioitu. Luonnossa räväkkä, kuvissa jopa valjun näköinen. Mutta kiitti ideasta, tästä tulikin yksi lempimeikeistä :)

      Poista
    2. No mä aattelin että se on varmaan siitä kuvasta :) Piti myös sitä kommentoida, että RefectoCil - väreissä (ne kulmien kestovärit siis) oli ainakin joskus punainen/punertava väri, mutta en koskaan tullut kokeilleeksi sitä. Jos löydät sitä jostain tavaratalosta niin ostapa kokeeksi, voihan sitä sekoittaa myös ruskean värin joukkoon :) Mä jotenkin ymmärsin että sä värjäät itse kulmasi..? Tai sitten jos käyt jossain niin pyytää kulmien laittajalta sitä jos niillä olis :) En varmuudeks osaa sanoa onko se enää valikoimissa vai ei..

      Poista
    3. Juups itse värjään :) pitääpä tutkia, sitä mustaa ja ruskeaa olen vain nähnyt kaupoissa :)

      Poista
  16. Nättejä, Trafalgaa on tullut käytettyä, punainen on vaan niin ihana.

    VastaaPoista
  17. Punaiset kulmat antavat kyllä todella paljon erilaista ilmettä, kun vertailee noita kahta erilaista meikkiä! Tykkään molemmista! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) molemmat kivoja ja tykkään leikitellä eri lookeilla :)

      Poista

♥ Thanks For The Comment ♥