sunnuntai 19. lokakuuta 2014

Angel Of Death

Delush Polishin Angel Of Death lakan tilasin Cesarin synttärialennuksista. Onneksi tilasin ja jemmasin, on kyllä upea syksyyn ja talveen. Ei oikein kesälakka eikä aiemmin huvittanut käyttääkään tätä. Tämäkin on siis ihanasta Slice Of Life Dexter kokoelmasta.

 P9290032.ORF

Olin yllättynyt koostumuksesta, se peittikin lähes heti ja oli pigmenttisen tuntuista. Mulla on niin monta mustaa indie jellyä joissa on vähän huonompi peittokyky mutta tämä oli erilainen. Seassa on pientä punaista, valkeaa hexagonia, valkeaa pientä neliötä ja pyöreää. Isot glitterit valuvat pullon pohjalle ja niitä on aika hankala saada lakkaukseen mukaan jos ei pidä pulloa ylösalaisin ennen lakkausta. Joskus on hankala löytää paikkaa missä pullo pysyy pystyssä, Iittalan kivituikut on sopivan kokoisia johon pullukka Delushin pullo mahtuu :D

 P9290003.ORF

Laitoin lakkaa kaksi paksua kerroksen ja kolmannella vähän paikkailin. Lakkasin hämärässä niin ei nähnyt enkä halunnut että jää kuultamaan mistään kohti.

 P9290004.ORF

Ihana lakka, hyvä Dexter teemaan. Tykkään, HK Girl Top Coat viimeistelee ja antaa supermehukkaan kiillon. Todella upea lopputulos ja ihan mun tyylinen lakka :)

20 kommenttia:

  1. Se on kyllä kaunis kun mikä ja juuri sulle sopiva <3!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Fani ♡ jos pitäisi valita niin tälläisiä käyttäisin vaikka aina :)

      Poista
  2. Todella näyttävän upea lakkaus! Jellylakat on mun suosikkeja.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, todella upea lakka ♡ tummat jellyt on kyllä parhaimmistoa ;)

      Poista
  3. Ihanat jellyt! Musta jelly on niin kaunis. Mä en uskalla enää/vielä koskea noihin, kun mun Tonight's the Night oli jostain syystä ihan kamala maanantaikappale. Olen lisännyt pulloon ohenninta vaikka kuinka mutta silti lakkauksesta tulee kuhmuraista jankkia, eikä yksikään glitteri erotu mustan alta. Kai mä taas jossain vaiheessa kokeilen pettyä uudestaan :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Höh :( harmi että sulle on sattunut huono kappale :/ älä kuitenkaan menetä uskoasi, nämä ovat ihania lakkoja, minä en huonoja ostaisi ja käyttäisi. Ei kai se auta kuin ohentaa ja pitää pulloa pystyssä..

      Poista
  4. Oi että! Todella ihana lakka! <3 Ja muutenkin sun blogi on tosi mielenkiintoinen, jäänpä siis lukijaksi :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tervetuloa, kiva kun löysit tänne :) toivottavasti viihdyt!

      Poista

♥ Thanks For The Comment ♥