tiistai 2. syyskuuta 2014

ABC: F niinkuin Fiesta

Apua apua...on pitänyt jatkaa tätä ABC teemaa sitten huhtikuun mutta niin se on vaan jäänyt. On ollut muita ihania uutuuslakkoja tai kaikkea muuta *seliseli*. F kirjaimeen jäätiin.

Yksi ensimmäisiä lakkojani oli Essien cremepinkki Fiesta. On kyllä edelleen huippuhyvä koostumus! Tämä on ollut avattuna varmaan kuutisen vuotta jos en kauheasti valehtele. On tämä kapea suti kyllä aika erilainen kuin leveä suomisuti. Laitoin pikkurilliin Essie Romper Roomia jossa on leveä suti. Meinaa olla mun kynsiin liiankin leveä ja joskus tuntuu että kapealla sudilla on helpompi lakata siististi ainakin nuo kapeammat kynnet.

 P8140009.ORF

Koristeluissa koko kynnen siirtokuvia ja MoYou Pro laattaa. Minusta nyt tuntuu että Pro laatta ja minä ei oikein tulla toimeen. Meillä on koko ajan ongelmaa, kuva ei tartu tai sitten yksi kymmenestä tarttuu. Käytin Konadin mustaa ja valkeaa lakkaa sekä Cesarsin löllöstampperia. Minusta tässä Pro laatassa on hieman terävät reunat noissa kuvioissa kun noihin jää vanulapusta nöyhtää. Kehaisenpa Konadin laattoja, ne ovat täydellisiä, sen aina muistaa kun muita käyttää. 

Mutta muilla on erilaisia kuvioita. Kummasti vaan himoan lisää MoYou laattoja, muut tilaamani ovat toimineet vallan mainiosti. Ihana ja erikoinen kuva laimentaa vähän huonoa jälkimakua. Nimettömän kuva meni vähän vinoon mutta en jaksanut ottaa uusiksi kun piti niin tapella näitten leimailujen kanssa.

 P8140005.ORF

Leimojen ja siirtokuvien päälle Konad Quick Dry Top Coat. Ei sottaa leimoja kun annat vähän aikaa kuivua ennen top coatia. Musta lakka on aina herkin leviämään, itse kuivatan rauhassa jonkun aikaa ja sitten levitän paksun kerrokset Konad top coatia ja vältän koskemasta siveltimellä kynnen pintaa. Quick Dry antaa kivan kiillon ja vähän sellaisen jännän kovan pinnan.


Mä tiedän että monella on tämä Pro laatta. Toimiiko se teillä hyvin? Olin minä kuitenkin kynsiin tyytyväinen koska tekoon meni joku tovi niin ei viitsi heti mennä poistamaan :) ja annetaan arvostusta yhdelle kokoelmani ensimmäisistä Essieistä; tästäkin lakasta lähti rakkaus kyseistä merkkiä kohtaan ;)

Romper Room ja Konad Top Coat saatuja.

13 kommenttia:

  1. Ihanat kynnet, jälleen kerran ^_^
    Ittellä on ostoslistalla neljä MoYou-laattaa :D Just toi Pro, sitte kaks scholar-laattaa ja yks princess-laatta. Tarttee vaan ootella et budjetti antaa myöten niitten hankkimiseen :D Can't wait! Kyllä noissa laatoissa on niin ihania kuvia ^_^

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. MoYou laatat ovat kyllä upeita. Minä raaskin sijoittaa mutta nyt pitää vähän ostolakkoilla kun lomalla tahtoi riistäytyä käsistä tuo shoppailu :)

      Poista
  2. Ooh ompas tuo Fiesta nätti! <3 Mulla tulee fiestasta aina mieleen mun auto, kun mulla on Ford Fiesta. :D miksei mun auto oo näin nätin värinen? :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Entäs jos maalaisit sen? Mulla on muuten ollut pinkki auto :DD

      Poista
  3. Voi, mä tykkään tosi paljon tuosta teksti leimauksesta. :)

    VastaaPoista
  4. Aivan taivaallinen ihanuus tuo kaunokirjoitus kynnellä . Erittäin kaunis <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on tosi nätti ja sopii aika moneenkin manikyyriin :) oikeastaan tuon kuvan takia koko laatan tilasinkin.

      Poista
  5. Kyl maar on hieno lakkaus! Ihan upea!

    VastaaPoista
  6. Very pretty style combination, love the final effect!

    VastaaPoista

♥ Thanks For The Comment ♥