maanantai 7. huhtikuuta 2014

IsaDora Sugar Nails Pastels Swatches

Tunnustan että olen kovasti tykästynyt IsaDoran Sugar Crush lakkoihin. Olen löytänyt niistä niin monta älyttömän ihanaa väriä! Lisäksi ihan parasta, niitä saa niin monesta kaupasta eikä tarvitse juosta erikoisempia liikkeitä läpi pitkin kaupunkia. Ja vain kynsilakan takia ;)
En tunnusta että näin olisin tehnyt joskus...useampaan kertaan ;))

Odotin kesän Sugar Crusheja, arvasin että pastellia tulossa! Sain nämä testailuun maahantuojalta ja voi että olin ilahtunut. Vihdoinkin se kevätfiilis ja siirtyminen pois tummista ja synkistä lakoista. Pastellisia hiekkalakkoja mulla ei ollut joten nämä ovat...niin ihania! Syötävän söpöjä! Nam!


IsaDoran Pastellicrusheja löytää ihan Prismasta, Sokokselta, Anttilasta, Carslssonilta...hinta pyörii 8 e kieppeillä.

Lemon Soda
Söpö pastellinkeltainen lakka. Tulee mieleen pääsiäinen ja tiput :) 3 kerrosta.

P4020042.ORF

Peach Nectar
Yhdellä kerroksella nudet hiekkakynnet. Ihana! Kolme kerrosta kuvissa jotta kynnenkärjet eivät enää kuultaneet läpi. Kaunis nudepersikka, sopii sekä kylmälle että lämpimälle iholle.

 P4030017.ORF

Bon Bon
Tästä nyt tuli mieleen heti taannoinen Pussy Galore episodi :) tämä oli kuitenkin kivan värinen, vaalea lähes valkoinen vaaleanpunainen. Kolme kerrosta.

P4030025.ORF

Macaron
Pistaasinvihreän värinen, oikein nätti pastellinen väri joka oikein huokuu kevättä! Kolme kerrosta.

 P4040044.ORF

Cotton Candy
Vaaleanvioletti pastelliväri, vähän vaaleampi kuin Zoyan Stevie. Kolme kerrosta.  

 P4040054.ORF

Minä tykkäsin kaikista! Pastellisuus teki näistä niin tyttömäisen söpöjä ja karkkisia. Kaikki levittyivät hyvin ja kuivuivat todella nopeasti. IsaDoran sokerilakat ovat olleet aina tosi nopeita lakattavia. Käytin alla IsaDoran Peel-off lakkaa, en laittanut mitään päällyslakkaa.


Mitä piditte tästä pastellisesta kokoelmasta?

30 kommenttia:

  1. Tosiaan söpöjä sävyjä! Macaron nousi näistä ehdottomaksi suosikiksi.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Macaron on juuri sellainen täydellinen pistaasinvihreä joista minä tykkään :)

      Poista
  2. Oijoijoijoi! Mun on pakko ostaa tuo Peach Nectar! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Minä yllätyin miten se pullossa näyttää niin persikalta mutta on kynsillä vähån iisimpi :)

      Poista
  3. Niin ihana karamellikirjo,tulee mieleen kaikki kaunis ja söpö. Tahtoo. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mullekin tulee mieleen pääsiäiskarkit :)

      Poista
  4. Lemon soda löytyy täältä :) Ihania kyllä kaikki!

    VastaaPoista
  5. Nää on ihan mun suosikkilakkoja <3 Multa taitaa löytyä 10 sävyä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulls taitaa olla vajaa 20...Kaikista olen tykännyt :)

      Poista
  6. Näistä kyllä kaikki oli mun mieleen myös :D Oli siis pakko käydä ostamassa kaikki 5. :) Ihania <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hyvät ostokset :) itsekin olisin varmasti sortunut kaikkiin..

      Poista
  7. Pahaa kuolausta aiheuttava kokoelma... :P

    VastaaPoista
  8. Kaikkihan nuo on ihananvärisiä, mut päädyin kiikuttamaan kotiin vaan Lemon Sodan, koska se on keltanen <3

    VastaaPoista
  9. Nää on niin ihania! Kävin tänään ostamassa Sokokselta Cotton Candyn. Bon Bonin olin alunperin meinannut ostaa, mutta kun nää näki ihan livenä niin kyl toi CC vei ihan kirkkaasti voiton. <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Bon Bon aika vaalea mutta minusta aika kiva silti :)

      Poista
  10. ÄÄ miten ihania! Jokaiselle sormelle vaan eri sävy ;D Pakko varmaan ostaa... :)

    VastaaPoista
  11. Ai että miten ihanaisia pastellisävyjä! :)
    Olen jälleen ilman kynsilakkaa kynsissä. Raastoin eilen kilon porkkanaa ja siinä samassa meni yksi kynsikin vähän liiankin pitkältä. :D Ei mitään uutta tämän auringon alla. Ensi viikolla pitää käyttää moottorisahaa. :D
    Eli muutkin piti leikata samaan pituuteen, joten ei näitä nysiä kannata lakkailla.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ohoh, pitäiskö sun varoa vähän sen sahan kanssa ;) nysätkin kyllä näyttävät ihanilta, ihmiset aina suotta nolostelee nysiään ;)

      Poista
  12. oi että <3 mua hiukuttaa lemon soda ja cotton candy :-)

    VastaaPoista
  13. Halusin keltaisen, mutta äet pakotti ostamaan persikan-sekin on nätti! Taidan laittaa tuota hiekka persikkaa ja yhteen kynteen Essien Tart Decoa.

    VastaaPoista
  14. Lemon sour, Cotton candy ja Macaron näyttävät herkullisilta - nam :)

    VastaaPoista

♥ Thanks For The Comment ♥