keskiviikko 16. huhtikuuta 2014

ABC: E niinkuin Expressive Mint

E kirjaimessa ollaan jo menossa. Tämä aakkosteema on kyllä niin huippu. Tulee lakattua näillä harvemmin käytettävillä lakoilla. 

E lakkana Benecos Expressive Mint jonka olen saanut blogin kautta aiemmin. Useamman kerran täällä vilahdellut ja tällä on ilo lakata taas kerran.
Pidän enemmän tälläisestä murretusta, likaisen oloisesta mintusta kuin sellaisesta kirkkaan puhtaasta väristä. Tämä on enemmän minun värini. 2 kerrosta, tosi hyvin levittyy. Benecosin lakat on mun suosikkeja luonnonkosmetiikan kynsilakoista.

 P3290019.ORF

Ruskea lakka on OPI A-Taupe The Space Needle. Sitä myös 2 kerrosta, tämäkin on ihanan likainen mutaväri. Höyhen decaleja joiden alla Shimmer Polish lakkaa Candece. Candacessa on pieniä mustia hippuja ja kultaisia sekä hologrammisia isompia glittereitä.

 P3290016.ORF

14 kommenttia:

  1. Olisin tässä lakassa kyllä kuin lainahöyhenissä - ei iske mun sävymaailmaani juuri ollenkaan :) Ja nyt kun tämän menen sanomaan niin katsotaan vaan mistä tulee mun lempiväri seuraavaksi puoleksi vuodeksi... :D

    hanna
    www.hannamariav.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Lainahöyhenissä :) voisi olla tämän lakkauksen nimi!

      Poista
  2. Voi miten upeat, rakastan sulkajuttuja ja nää nyt on vaan aivan ihanat! <3

    VastaaPoista
  3. Kiva idea nuo höyhentarrat glitterit ja lakkojen väritkin käy kivasti yhteen :)

    VastaaPoista
  4. Onpa ihanat kynnet! Nuo värisävyt lakoissa on aika jänniä, mutta tykkään.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) kesäisiä sävyjä ainakin ovat.

      Poista

♥ Thanks For The Comment ♥