tiistai 31. joulukuuta 2013

Vuoden parhaat 2013

Vuosi 2013 lähenee loppuaan ja on aika pohdiskella vuoden 2013 parhaita juttuja kosmisrintamalla.

Innostuin tekstuurilakoista. Minä, joka inhosin niitä aluksi ja pidin täysin ohimenevänä juttuna ;) luulin parin kokoelman ihmeeksi mutta kyllä on myönnettävä että ne ovat tulleet jäädäkseen. Myös minun kokoelmaani :) tänä vuonna olen ylivoimaisesti eniten hankkinut tekstuurilakkoja. 

Pidän mattalakoista mutta myös kimalteista. Kiva että kaksi kaunista asiaa yhdistyy yhdessä lakassa. Ensin epäilin tekstuurien pysyvyyttä kynnellä mutta ihan yhtälailla pysyvät kuin tavan lakatkin jos laittaa yhden ohuen kerroksen päällyslakkaa ( varmuuden vuoksi ).

IMG_2942

IMG_3104

Minulla ei ollut kokemusta Peel Off aluslakoista joten ihan huippua että IsaDora toi markkinoille sellaisen. Mikä Pee Off aluslakka? Kurkkaa tästä arvosteluni :)


Meikkipuolella en hirveästi uusia hankintoja tehnyt. Ostin vain tarpeellista ja satunnaisesti uusia juttuja mutta ei enää entisaikojen sokeaa ostamista. Naked Kolmosta odotan kovasti, se voisi olla vuden kohokohtia. Olen myös iloinnut vanhoista meikeistäni ja käyttänyt niitä ahkerasti. Toki joitakin uusia silmämeikkipaletteja olen ostanut mutta mielestäni hyvin kohtuullisesti ;)



Rimmeliltä tuli ScandalEyes rajauskyniä joita ostin sinisen ja mustan. Näitä vertaisin legendaarisiin Urban Decayn 24/7 kyniin jotka ovat ihanan pehmeitä, liukuvat hyvin luomella eivätkä sottaa. Hyvä Rimmel!



Hiuspuolella on tapahtunut edistymistä. Kun hiukseni leikattiin lyhyiksi, mulla meni pitkään että osasin niitä muotoilla. Aina ollut pitkä tukka niin en osannut tehdä yhtään mitään. En osannut käyttää oikeita tuotteita enkä edes vahaa. Minulle sanottiinkin että nyt sinulle aukenee vahojen yms maailma joista vain lyhyhiuksiset tietävät. Noh, meni pitkään että se aukeni mutta olen löytänyt ihan huippujuttuja!

Goldwellin pastamaista vahaa minulle suositeltiin heti alusta lähtien ja on ollutkin ihan huippu. Riittoisa, kestää puolisen vuotta. Seuraavaksi halusin kokeilla KMS sarjaa ja valitsin Molding Paste vahan. Tätä riittää pieni määrä, ei lähmää, antaa rakennetta ja tällä saa muotoiltua rokkitukan. Tilasin halvemmalla BeautyBaystä ja eiköhän tämäkin kestä puoli vuotta ainakin melkein päivittäisessä käytössä ;)



Herbinan tuotteista olen kovasti tykännyt, mielestäni näissä on hyvä hinta-laatusuhde. Ovat myöskin riittoisia ja pullot kivan näköisiä. Hiuslakat pitävät kovassakin tuulessa!



Jos mietit vuotta 2013 niin mitkä tuotteet olisivat niitä kohokohtia? Kynsilakoissa tai kosmetiikassa?

Kuvissa esiintyvät IsaDora aluslakka, IsaDora hiekkalakka ja Essie hiekkalakka saatu blogin kautta.

18 kommenttia:

  1. Mulla on tuo sama Goldwellin vaha ja oon todellakin tykännyt - ei mene mun lyhyessä tukassa liian tahmeaksi mutta pitää kuitenkin tukan hyvin paikallaan ja jättää siihen muotoiluvaraa päivänkin mittaan :)

    hannamaria
    http://hannamariav.blogspot.fi

    VastaaPoista
  2. Hei! en tiedä oletko tietoinen, mutta Naked 3 on ollut markkinoilla jo parisen kuukautta ja siitä asti ollut loppuunmyyty samantien. Tsekkaapa Urban Decayn neytisivut, sieltä löytyy Naked 3.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä odottelen Nakedia BeautyBayhin, en ole ikinä tilannut UD:n omilta sivuilta..

      Poista
  3. Kyllä munkin suosikki on hiekkalakka; Zoyan NYX. Se on vaan niiin kaunis. Inm pikakuivattaja oli myös huippulöytö. Ja löysin todella hyvän luonnonkosmetiikashampoon, Logona Color Caren, jota on nyt toinen purkki menossa.

    VastaaPoista
  4. Toi KMS:n vaha on myös yksi mun suosikeista, vaikka oonkin jo melkein pitkätukkainen! Käytän sitä aavistuksen verran lettikampauksien pohjalla, sillä se antaa liukkaalle tukalle vähän rakennetta ja siloittelee pörröt ilman rasvaista pintaa. Nimittäin monet siloittavat tuotteet myös kiillottavat tukkaa vähän liikaa, jolloin lopputulos on vähän lähmärasvainen...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hyvä huomio, tätä tosiaan voi käyttää myös pitkätukkainen :) joskus pitkätukkaisena käytin jotain vahaa juurikin silottamaan hamppulatvaa :)

      Poista
  5. Kiinnitti huomiota, että sinun luomiväriostoksista on 4/6 samoja kuin mulla. Me ihan selvästi kehitytään eikä hyökätä ihan kaikkeen :D.

    Täytyy kokeilla Goldwellin pastavahaa, sillä oma lempparini L'Anza loppui noin kuukausi sitten ja räydyn ikävästä. Goldwell kuulostaa hyvältä.

    VastaaPoista
  6. Onko tuo BeautyBay turvallinen ja helppo-käyttöinen sivusto? Miten siellä maksetaan ja mistä tuotteet ttulevat? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. On turvallinen ja helppo. Tilaus tulee n. 3 viikossa. Maksetaan kortilla tai Paypalilla, tulikohan ne Briteistä?

      Poista
  7. Naked 3 tuli nettiin myyntiin 21.12, ei nyt ihan parisen kk sitten.

    Mulla on noista Rimmelin sininen kynä, Isadoran lakat ja EL paletti! Itsekin on hieman rauhoittunut noissa kosmisostoksissa, mitä nyt lakat vie välillä mukanaan =)

    VastaaPoista
  8. Toi Peel Off-lakka on ainakin mun suosikkituote tänä vuonna, tai siis viime vuonna! Vihdoinkin voi tehdä glitterpommeja kynsille niin usein kuin haluaa, ilman että tarttee käyttää puolet päivästä niiden poistamiseen. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihan huippua kun uskaltaa lakata glittereillä useammin :)

      Poista
  9. Urban decayta naked3 saapui jenkkeihin 21.11.2013, joten toista kuukautta sitten mun laskelmien mukaan tullut myyntiin...riippuu tietenkin missä tullut milloinkin mutta tosiaan, loppuhan se on joka paikasta...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niinpä, itse en laittanut BB:stä ennakkotilaukseen joten joudun odottelemaan että tulee lisää...mutta nythän ne ennakkotilatutkin saapuivat ihmisille, ei jouluksi kerenneet.

      Poista

♥ Thanks For The Comment ♥