keskiviikko 11. joulukuuta 2013

Pepin ja Sergein tapetti -kynnet

Aina kun olen katsonut Salkkareita ja Pepin kämppää niin se makkarin tapetti on osunut silmään. Mulle tuli aina mieleen että mulla on tuollaiset tarrat...eli ne keltaiset kukat!

IMG_4502

Silmissäni näin tapetin kuvion toistettuna kynsiin. Tarvitaan vain mudan värinen kynsilakka ( Color Club High Society ) ja keltaiset water decals tarrat jotka ovat mistä lie. Valkealla Konad lakalla Chez Delaneyn laatasta kiinalaiset merkit ja vähän Dotting tool pisteitä. 

IMG_4510

Siinäpä ne. Mitä tykkäät? Minusta nämä on taas yhdet parhaista pitkästä aikaa :)

IMG_4509

Sitten vielä vähän myyntipuuhia :) minulla olisi ylimääräisenä tämä käyttämäni Canon järjestelmäkamera 1100D. Esim. tämän postauksen kuvat on otettu sillä. Toimii ihan täysin, ei ole kolhiintunut ja mukaan tulee kaikki tarvittava alkuperäistä pakkausta myöten. Hintaa pyytäisin 190 e + postituskulut. Nouto Kuopiosta sopii myös. Minut tavoittaa sähköpostilla charmingnails@suomi24.fi jos kamera kiinnostaa :)
HUOM! Kamera on tällä hetkellä varattu!


^Kamera on ollut n.vuoden käytössä.

12 kommenttia:

  1. Hahahaa, Pepin ja Sergein tapetti -kynnet! :D Mikä mahtava ajatus ja nimi. Ja onnistuneet kynnet!

    VastaaPoista
  2. Haha, mikä otsikko! :D Mut miks en muista niiden makkarin tapettia ollenkaan, vaikka melkein joka jakso tuleekin tapitettua silmä kovana?! Muistan vaan sen niiden eteisen tapetin.... :D Pitääkin ensi kerralla kiinnittää enemmän huomiota. :D

    Hienot kynnet kyllä. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ainahan ne mainostaa sitä tapettia, katsopas tänään :) se eteisen tapetti on järkyttävä...

      Poista
  3. Hahahaa Pepin ja Sergein tapetti :D En ole kiinnittänyt makuuhuoneen tapettiin huomiota, olen noteerannut vain sen hirveän neliötapetin. Upeat kynnet joka tapauksessa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eikä, siis olenko minä nyt ainut joka on sen tapetin pistänyt merkille? Kahtokaapa tänään Salkkareita :D

      Poista
  4. minä oo huomannut sen, on kyllä hienosti tehdyt ja vielä samanlaisetkin:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) kiinalaiset kuviot keksin päästäni mutta minusta ne sopivat tähän hyvin.

      Poista

♥ Thanks For The Comment ♥