torstai 24. lokakuuta 2013

Liukuvärjätyt sateenkaarikynnet

Kokoelmani ehdottomia helmiä leimauslaatoissa ovat Nailz Crazen laatat. Tämän päivän kynsissä leimausta "nolla kakkosesta", leimauksessa käytin valkeaa Konad lakkaa.

IMG_1899

IMG_1916

Kynsille ensin liukuväri kolmella violetilla Essien lakalla. Tummin lakka aloittaa tyvestä vaaleten kärkeen. Tummalla lakattu kynnelle kaksi kerrosta, vaaleammat värit liukumalla. Nämä 3 blogin kautta saatua Essietä ovat DJ Play That Song, Bond With Whomever ja Go Ginza.

IMG_1919

IMG_1903

Kun olin tehnyt liukuvärin kostealla meikkivoidesienellä, leimasin kuviot päälle. Halusin vielä vähän kimallusta joten sitä saa China Glazen Golden Enchantment lakalla.


IMG_1924

Rupesi vähän hävettämään kun latasin kuvia koneelle. Kuvasin vahingossa huonomman käteni. Nyt hävettää! Mutta ihminen minäkin olen eli etusormen kynnestä katkesi osa ja kynteni ovat välillä etenkin leikkauksen jälkeen vähän kulmikkaat...en tiedä kiinnittikö kukaan asiaan edes huomiota mutta varmaan sanomiseni jälkeen kiinnittää :)

Aluslakka Seche Recondition
Päällyslakka Konad Quick Dry Top Coat

10 kommenttia:

  1. Sinun lakkaukset on aina niin upeita, että minä en edes huomaa kynnen muotoa! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos, kivasti sanottu <3 aamun paras ja eka kommentti :)

      Poista
  2. Oi, kun kauniit! En olisi kiinnittänyt huomiota kynsien malliin, mikäli et olisi asiasta maininnut;D

    Innoittamanasi tilasin sechen aluslakan ja pikakuivattajan. Uskoakseni olen nyt tullut "tieni päähän" pikakuivattajien testailussa, enkä enää jaksa tai halua kokeilla muita.

    Kunhan siis ensin saan loppuun aiemmin tilaamani INM pikakuivattajat. Aluksi en tykännyt niistä yhtään, liian luiruja, maalaukset leviävät aina (oma vika), eikä anna sellaista kovaa, kiiltävää vesi/lasimaista pintaa, mistä pidän. Nyt olen kuitenkin havainnut, että INM pitää lakat kynsillä ihan käsittämättömän hyvinä ja pitkään! Normaalisti olen vaihtanut lakkoja päivän, parin välein, mutta nyt on ollut muutamat niin hienot kynnet, että ovat saaneet olla yli viikonkin. Tiskailuineen, siivoamisineen kaikkineen, eivätkä edes kärjet ole kuluneet yhtään!!!
    -Tiia

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Pitikin mennä sanomaan :D minunkin mielestäni Inm antaa hyvän pysyvyyden ja kynnet pysyvät pari päivää juuri lakattuina. Mulle se pari päivää on pitkä aika kun lakkaan 1-2 päivän välein :) minä pidän Sechestä ja Inm:stä mutta ehkä Inm pitää lakat parempina. Seche on toki myös hyvä. Tykkään molemmista :)

      Poista
    2. Mulla on ollut secheä aiemmin ja olen tykännyt siitä kovasti. Jotenkin tykkään, että päällyslakka kuorruttaa kynnen. Tai siis että pinta jää kiiltäväksi ja kovaksi, no lasimaiseksi. Sechellä tulee mielestäni kaunis pinta. Harmi vaan, että pullosta menee aina väkisin osa hukkaan, kun sitkostuu aika nopsaan kuitenkin. Joskus menee suht isokin osa ja voin kuvitella, että harvemmin lakkaavalla voi mennä vieläkin isompi osa... Sechen aluslakkaa tilasin nyt ensimmäistä kertaa. Tykkään.

      Taisi olla toinen tilaukseni Cesarshoppiin. Olen vähän vierastanut sitä ehkä osittain siksi, että aluksi tuntui, että kaikki (bloggaajat) mainostavat Cesaria ja osittain siksi, että jo esittelysivulla oli törkeän huonoa suomen kieltä ja paljon kirjoitusvirheitä. Nyt olen kuitenkin tilannut heiltä muutamaan kertaan ja saanut todella hyvää asiakaspalvelua. Viimeksi kuittiin olin käsin kirjoitettu kiitokset. Olin vaikuttunut! (terveisiä vaan kauppaa, kun varmasti blogiakin seuraatte;))

      (Tosin tähän väliin on pakko sanoa, että olen saanut tosi hyvää asiakaspalvelua myös esim MiMaxistakin yhtä lailla.)

      En aluksi tykännyt INMstä, mutta ehkä se on "ikää myöten" paksuuntunut vähän eikä ole enää niin luirua. Itsekin olen yleensä lakannut päivän parin välein. Lähiaikoina vain sattumalta parit hienot maalaukset ovat jääneet kynsille pidemmäksi aikaa ja olen ollut tosi hämmästynyt siitä, kuinka pitkään ne ovat pysyneet hyvinä.
      -Tiia

      Poista
    3. Mä tykkään myös siitä kuorrutuksesta. Tuntuu että päällyslakka tosissaan suojaa kynttä. Ohuemmat päällyslakat ei sillä tavalla kuorruta. Kuorruttavia minulla on Inm Look Wet ainakin.

      Mä olen myös saanut aina hyvää asiakaspalvelua Cesarista sekä Mimaxista. Kuten myös Adeninasta...nämä muutamat nyt mainitakseni. Ja ihan kaikista olen rahalla ostanut myöskin ;)

      Poista
  3. Mä en kyllä olis huomannut mitään "huonoa" noissa kuvissa :) Ihana lakkaus!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No kiitos kiitos, onko sitä itse sitten vain ylitarkka...

      Poista

♥ Thanks For The Comment ♥