lauantai 7. syyskuuta 2013

IsaDora Sugar Crush - Ocean Crush

Minä syntinen täällä taas hei :) tosi pahoja paikkoja nuo marketit, siellä kyllä lankeaa uusiin meikkeihin aika helposti. Kiva käydä isossa Prismassa kun siellä on näitä uutuuksia...minulla oli tsekkaus listalla IsaDoran Sugar Crushit JOS sattuvat jossain eteen. 



Nyt ne sitten sattuivat. Kaikkia värejä joka sorttia. Hintaa 8 e jotain. Olin kuitenkin fiksu ja ostin vain yhden. Olen nyt innostunut näistä tekstuuri, hiekka mitälie lakoista. Mutta vähän pelottaa käykö näille samalla tavalla kuin Suede lakoille. Käyttääkö niitä joku vielä? Itse ostin silloin ehkä kaikki ja kaikki tosiaan möin myöhemmin pois koska huuma meni ohi. Siksi toivon että tekstuuri muoti pysyy!




Ocean Crush on pullossa kokoelman kaunein jos äkkiä katsoo. Mun mielestä se kimmelsi eniten ja muistutti Zoyan Charla lakkaa. Tämä on sellainen kulta-turkoosi, merellinen ja todella näyttävä sävy.




Yhden kerroksen levitettyäni tuli vähän sellainen hetkellinen hyi mutta se meni ohi toisella kerroksella :DD Tosi nätti väri kyllä, pinta on sokerimaisen karhea. En kuitenkaan voi mennä töihin ilman päällyslakkaa. Lisäsin yhden kerroksen Cesarista saatua Sun Blocker päällyslakkaa ( klik ). Laitoin ohuen kerroksen ja kyllähän se antaa kiiltoa mutta tottakai vie tekstuuripintaa pois. Näiden tekstuuri yms. lakkojen kanssa ei ole tarkoitus laittaa päällyslakkaa! 

Vaikka laitoin päällyslakkaa niin ei tämä lakka kyllä kynsillä kestänyt. Olin ollut töissä pari tuntia ja repeili kärjistä tosi pahasti pois. Ei ole muu lakka tehnyt tälläistä vähään aikaan kyllä. Olin vähän pahoillani, olisin halunnut liki 9 e lakan kestävän vähän pidempään...miettii kuitenkin tätä hinta-kokosuhdetta. Mutta tottakai tiedän että mattalakat pysyvät aina huonommin mutta päällyslakan kanssakin...voi voi. Muuten kyllä olen ollut IsaDoran lakkoihin tyytyväinen, tuntuu että nykyään on enemmän kivoja sävyjä joita joutuu ostamaan! Merkki on parantunut silmissäni.
 Mutta en tiedä onko tämä turkoosi sittenkään minun värini. Ehkä jätän tämän varvaslakaksi. Pitikin mennä sortumaan, pelottaa että tämä jää nyt pyörimään.




Oletteko muuten huomanneet eroja päällyslakoissa tekstuurilakkojen kanssa? Mikä peittää parhaiten tai mikä huonoiten? Omana kokemuksena voin sanoa että laitoin OPI Alcatraz...Rocks hiekkalakan päälle kerroksen Inm Look Wet -päällyslakkaa. Antoi pysyvyyttä, lakkaus ei lohjennut mutta ei peittänyt tekstuuripintaa liikaa. Antoi glitterille vähän kimallusta mutta jätti karkean pinnan. Vertauksena samaan Alcatraziin..tökkäsin silloin yhden kynnen johonkin ja paikkasin ruttua. Laitoin Sechen pikakuivattajaa yhden kynnen puoleen väliin asti niin Seche antoi paljon kiiltävämmän tuloksen eli tavallaan vei sitä tekstuuria liikaa pois. En tiedä saiko kukaan selvää mutta sainpahan asiani kerrottua ja lakan esiteltyä ;)

42 kommenttia:

  1. On kyllä kaunis lakka! Mä en ole käyttänyt päällyslakkaa minkään hiekkalakan päällä. Mulla ainakin Opit pysyy kynsillä todella hyvin, mutta Zoyat laitoin kiertoon, ne ei kestä yhtäkään päivää täydellisenä :( Olen töissä kaupassa, joten kynnet joutuvat koetukselle, haluan kuitenkin lakkauksen kestävän edes kolme päivää!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla on pysynyt Golden Rosen hiekkikset tosi hyvin, muistaakseni myös Depend ja OPI. Siksi olin yllättynyt tämän huonosta pysyvyydestä kun lohkeili tosi pahan näköisesti pois :(

      Poista
  2. Minäkin kattelin Prismassa näitä oku päivä taaksepäin , mutta vielä jäivät hyllyyn ...

    VastaaPoista
  3. Hehheh, mulla on tuo tismalleen sama lakka, mutta se kyllä pysyi oikeinkin hyvin... suunnilleen jonkun viisi päivää oli ilman minkäänlaisia halkeamia, enkä laittanut päällyslakkaa :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Minä yritin miettiä teinkö mitään poikkeavaa mutta en muistaakseni. Ja kun oli vielä päällyslakkakin...mutta se on totta että ei aina kannata luottaa yhteen mielipiteeseen, toisella pysyy, toisella ei...riippuu niin monesta asiasta :)

      Poista
    2. Mullakin ko lakka pysyi hyvänä pitkään :o ihana!

      Poista
  4. Onpa ihanan näköinen :D kai mun on pakko ostaa toi jos vaan löydän :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nätin värinen tämä kyllä on ja monta muutakin nättiä kokoelmassa on. Kuten se oranssi <3

      Poista
  5. Minulla tuo sama lakka pysyy kyllä ihan hyvin(2-3 päivää pienillä kärkikulumilla), ilman päällyslakkaa. Eli voisiko olla että päällyslakan lisääminen heikentää kestoa? En tosiaan tiedä, arvelen vain :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mietin ihan samaa vaikka se kuulostaa vähän hullulta :) tai sitten tämä kyseinen päällyslakka ei vaan toimi hiekkalakan kanssa.

      Poista
  6. Mä en ymmärrä, miks jotain lakkaa ei voi käyttää, vaikka se oliski pois muodista? Jos olet joskus tykännyt siitä, miks et tykkäis siitä myös kuukauden kuluttua?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tietenkin voi käyttää ja pitääkin. Mutta Suede lakoille kävi niin, ostin kaikki kun olivat muodikkaita mutta sitten into lopahti. Siksi toivon ettei hiekkalakoille käy niin. Vaikka pitäväthän mattalakatkin pintansa koko ajan...

      Poista
  7. Mä ostin kans ton ensimmäisenä ja seuraavaksi Coral Crushin ja nyt on se tummin sininenkin =) Mulla on pysynyt ihan hyvin kynsillä, oikeastaan yllätyinkin, koska kuvittelin niiden rapisevan nopeastikin pois =)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se tumman sininen näyttää tosi hienolta ja voimakkaalta sävyltä. Vaikka on "vain" sininen :)

      Poista
  8. Ihana lakka! Päädyin ostamaan saman kun jokin aika sitten IsaDoran ständille osuin-tämä on todella kokoelman helmi!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin minustakin. Välkehtii eniten ja tässä on ihanaa moniulotteisuutta mitä ei kaikissa ole :)

      Poista
  9. Minulla pysyy myös IsaDoran hiekkalakat ihan hyvinä, juuri tuo Ocean, Coral ja Pink. Mulle tuli myös mieleen, ettei vain olisi ollut päällyslakan syytä ??

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi olla mutta en haluaisi syyttää tuota Cesarin päällyslakkaa muuten huonoksi. On toiminut hyvin muiden kanssa mutta ehkä ei sopinut hiekkalakan kanssa. En muista miten se yksi sormi käyttäytyi missä oli Seche Viteä.

      Poista
  10. Vastaukset
    1. Kulta yhdistettynä turkoosiin on kieltämättä säkehdyttävä yhdistelmä :)

      Poista
  11. Et sit maininnut mitä aluslakkaa käytit, jos se olisi vaikuttanut pysyvyyteen tai sen puutteeseen?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Käytän Seche Rebuildia jonka päällä lakat pysyvät erinomaisesti. Ei ole ollut mitään ongelmia minkään lakkamerkin kanssa. En halua edes käyttää huonoja aluslakkoja joiden kanssa saa olla epävarma lakkauksen pysyvyydestä :)

      Poista
  12. Mä olin kanssa ostamassa tätä lakkaa, mutta jätin ihan viime tipassa hyllyyn. Pohdin kanssa että meneekö nää hiekkalakat nopeammin huonoiksi kuin tavalliset" sisarensa?.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ainakin IsaDoran Cracklet jähmettyvät pullon suulle nopeasti. IsaDoran pullon muoto saisi olla parempi, jotenkin se pullonsuu ei toimi. En tiedä menevätkö, ravistella kannattaa säännöllisesti :)

      Poista
  13. Mun kaveri valitteli, että oli ostanut tämän eikä pysynyt kynsillä. Itselläni ei ole näitä IsaDoran tekstuureja mutta muut ovat kyllä kestäneet hyvin.

    VastaaPoista
  14. Kyllä mullakin on muut texturet pysyneet hyvin. Harmi kun olisi toinen tätä IsaDoraa niin voisi kokeilla vaikka ilman päällyslakkaa tai toisella päällyslakalla. Tätä en viitsi käyttää kun on jo pakattu eteenpäin menijäksi :)

    VastaaPoista
  15. Tosi jännä juttu, nimittäin mulla pysyi tämä lakka tosi hyvin, vaikka yleensä kaikki mahdolliset lakat pysyy huonosti kynsieni liuskoittumisen vuoksi.

    Sulla on kyllä niin nätit kynnet! *kadehtii*

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) hyvä vaan että sulla pysyi paremmin!

      Poista
  16. Kökkö pysyvyys kyllä :(
    Jos ei välitä, että menee se tekstuuri pilalle, nii lykkää päälle Seshen päällyslakkaa. Kimmeltää itseasiassa vielä hienommin, kun tulee kiiltävä pinta. Muuten ei tule mulla ainakaan käytettyä loppuun.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tuossa viimeisessä kuvassa mulla on päällyslakkaa. Kimmelsi se kyllä nätisti mutta aina tuntuu että se tekstuurin idea menee pilalle...

      Poista
  17. Minua ei ole vielä tähän mennessä ainakaan kiinnostanut nämä tekstuurit...mutta kun satuin näkemään Purityn blogissa kuvat OPIn Mariah Carey joulukokoelmasta, voi olla etten voi vastustaa... :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ainut niistä oli se lila jonka ehkä voisi kotiuttaa :)

      Poista
  18. Ollaa miehen kanssa kipeitä molemmat, mutta kummasti ei korkea kuume estänyt kun näin tämän postauksen, kaupasta kotiutui Coral Crush. Mulla ei mikään kynsilakka pysy päivää kauempaa, joten pysyvyys ei haittaa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Apua, toivottavasti et ole huomenna entistä kipeämpi kun rasitit itseäsi! Pikaista paranemista!

      Poista
  19. Oon aivan totaallisesti rakastunut IdaDoran lakkoihin! Tänään jo 2 uutta lähti kotiin mukaan. Noita sugar crush lakkojakin hipelöin, mutta Kikcsin alennuskupongeilla sai alennusta meikkituotteista, ja kynsilakat eivät kuuluneet siihen, hajuvesi kyllä sitten kuului!

    Tykkään sun blogista tosi paljon, ja oon miettiny itekkin kynsiblogin perustamista ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Onnea blogin perustamiseen, se on ihan kiva harrastus :) välillä tuntuu vievät liikaa aikaa mutta onneksi viikonloppuisin on enemmän aikaa keskittyä rustailemaan postauksia valmiiksi viikolle.
      Olisipa täällä vielä Kicks, voi että harmittaa että se lähti pois!

      Poista
  20. Outoa! Mulla on toi ihan sama lakka. Mä pistin sille alle turkoosin ja laitoin hiekka (mikälie)lakkaa vain yhden kerroksen siihe päälle ilman päällyslakkaa ja se pysy ainakin 5 päivää. En tullut kokeilleeksi kauan ois kestäny ellen ois poistanu sitä sitte viidennen päivän jälkeen. Turkoosilakka tosin olikin sitten semmoinen kokemus, mitä ei viitsi ilman aluslakkaa laittaa. Oli hieno koittaa hinkkaa sitä sinistä pois kynsistä. :/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Siniset saattaa sotkea herkästi. Hiekkalakkojen alle pitää kyllä laittaa aluslakkaa ainakin yksi ohut kerros. Itse en halua ikinä laittaa yhtään mitään lakkaa ilman aluslakkaa...

      Poista

♥ Thanks For The Comment ♥