sunnuntai 22. syyskuuta 2013

A Good Man-Darin Is Hard To Find

Tämän nimi on yksi parhaista mitä OPI on keksinyt :D

A Good Man-Darin Is Hard To Find on puhtaan värinen, kirkas oranssi. Neon lakka tämä ei kuitenkaan ole. Koostumus on laadukas creme, tarvittaessa jo yksi kerros riittää. Minä laitoin kaksi, kuten yleensä aina :)



Halusin jotain syksyn lehtiin viittaavaa. Kaivelin esiin Bundle Monsterin laattoja. Ajattelin leimata mustalla lakalla, se näyttää oranssin kanssa niin hyvältä! Otin leimaukseen XL stampperin, scraperin ja mustan Konad lakan. Leimailin ja ihmettelin kun ei tartu. Ei sitten millään. Ja meni hermot, siis ihan tosissaan meni. 
Ajattelin että ei voi olla vika välineissä, kaikki Konadin. Eikä laatassa, kyllä Bundlen laatat on toimineet hyvin. Sitten muistin että pari päivää sitten oli sama homma. Musta leimaus ei tarttunut, ei niin millään! Näissä kynsissä. Olin jotenkin pettynyt itseeni kun näin mielessäni hienot kynnet mutta toteutus ei onnistunut. Ihan hävetti kun ajattelin että laitan ne tänne kuitenkin ja moni katsoo että eipä ne leimaukset tuollakaan onnistu...



Musta leimaus lakka on kuitenkin mun lemppari, se antaa kivan kontrastin ja sopii niin monen lakan päälle. Olin nyt sitten pettynyt näihinkin kun ei tullut sellaiset kuin halusin. Leimasin Pastel Green Konad lakalla joka toimii moitteetta. Nuo Pastel leimauslakat on hankinnan arvoisia, peittävät hyvin ja sopivat tumman lakan päälle hyvin. 



Mietin siis että voikohan Konad lakoissa olla tosiaan maanantai kappaleita? Olen kuitenkin monia valkeita ja mustia Konadin omia lakkoja käyttänyt ihan loppuun ja ikinä ei ole ollut vastaavaa ongelmaa, ei edes Pearl -versioissa. Tuli vaan mieleen kun moni sanoo ettei leimaus tartu. Ei nyt ole tarkoituksena teilata Konad lakkoja ja synnyttää hysteriaa että jokainen syyttää lakkoja viallisiksi mutta silti...outoa!

Edit. Kokeilin taas tuota mustaa lakkaa ja nyt se toimi täydellisesti. Todella outoa.  

16 kommenttia:

  1. Mulla on taas ollu BM:n laattojen kans isoja ongelmia. Muuten leimaaminen sujuu ku tanssi mut parin laatan kanssa tukka irtoaa päästä kun kuvat ei nouse -.- ja väitän ettei vika ole leimaajassa eikä muissa välineissä :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on ihan mystistä kun ei aina onnistu...

      Poista
  2. Ite en saa xl-stampperilla ikinä mitään hyvää aikaiseksi. Jos sillä haluaa oikeasti hyvää jälkeä niin se pitää putsata joka kynnen jälkeen asetonilla ja yleensä viilatakkin, eikä se mun mielestä oo normaalia (?) Veikkaan kyllä että vika on mun tavassa leimata sillä, oon niin tottunut siihen konadin pikku stampperiin, että ehkä jotenkin pyöräytän sitä xl-stampperiakin jotenkin huomaamattani, mene ja tiedä :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei niitä kannata viilata, en ikinä ole sitä viilaamista suositellut. Pitäähän stampperin toimia ilman niksejäkin :) kyllä minä putsaan kynsilakanpoistoaineella joka kynnen jälkeen. Varmasti meillä on eri tekniikoita, itse harvemmin enää käytän Konadin omaa stampperia :)

      Poista
  3. no mulla on musta ja valkoinen konadin leimauslakka ja kumpikaan ei enää nykyään toimi. en ymmärrä mikä niissä voi olla vikana. oon pyyhkiny ne öljyttömällä kynsilakanpoistoaineella. ja ne ei vaan tartu _yhtään_

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niinpä, mystistä...etenkin kun tämä musta Konadin lakka toimii nyt moitteetta!

      Poista
  4. Mulla ei ikinä tarttunut Konadin valkea tai musta XL-stamperiin. Ei vaikka mitä tein. Siispä myin ne pois ja etsin tilalle korvaavat lakat, koska XL-stamperista en luovu :) Essien Licorice leimaa todella hyvin ja ainakin mulla toimii ongelmitta XL-stamperin kanssa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nykyään mulla tarttuu musta ja valkea Konadin. Tämä on outoa, joskus ei onnaa millään ja sitten ne toimiikin?

      Poista
  5. Kaunis lakkaushan tuosta tuli, ei yhtään "häiritse" ettei ole mustaa (:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, kyllähän tämä lakka on kaunis mutta musta olisi sopinut paremmin :)

      Poista
  6. Mun mielestä noi valkoset leimaukset sopii tosi hyvin noihin kynsiin, paljon 'raikkaammat' kuin mustat leimaukset. :) Mulla on pari leimauslaattaa, mutta ei meinaa koskaan ne toimia (onkohan laattojen käyttäjässä vika...), niin en edes viitsi yrittää leimailla. ;)

    VastaaPoista
  7. Heippa ! Tänään kuulin siun blogista ja oli pakko käydä heti tsekkaa ja tykkään tosi paljon :) oon ite hirmu innostunu lakkailee ja laittelee kynsiä ja täältä saa mahtavia ideoita !

    VastaaPoista
  8. Tykkään; peruspunaista ja pientä koristelua... toimii!! :D

    VastaaPoista

♥ Thanks For The Comment ♥