keskiviikko 28. elokuuta 2013

I Theodora You

Olin taas vähän tylsä ja koristelin kynnet glitterlakalla ja decaleilla. 


Tällä kertaa halusin kynsille jonkun ihanan nudelakan pohjalle. OPI Oz -kokoelman I Theodora You antaa yhdellä kerroksella YNBB -tuloksen. Jos haluat lakata vain yhden kerroksen niin keltakyntinen laittaa alle vaalentavan aluslakan. Minä en tajunnut, en siis halunnut kuvata tätä yhdellä kerroksella :D laitoin siis 2, peittää siististi ja näyttää aika luonnolliselta.


Nimettömiin Oz -kokoelman Lights Of Emerald City. Koristelut Golden Rose Jolly Jewels 122. Water Decalit saatu Cesarista ( klik ).


Varman päälle pelasin mutta tykkäsin kyllä!

8 kommenttia:

  1. Mulla on fiksaatio Sokoksella olevaan Wizard of Oz minisettiin josko se olis joskus alessa, aina täytyy tarkistaa! On kyllä nätti lakka ja lakkaus myös!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ai siellä on Oz minisettejä, viimeksi näin Minnie minisetin :)

      Poista
  2. Ihanat, tosi nätit! Noi water decalit on tosi kauniita. ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin ovat, toimivat aina :) en ole aikoihin käyttänyt enää normitarroja :)

      Poista
  3. Ihanan hempeät kynnet. Mua ei oikein noi Oz-lakat ole kiinnostanut, mutta nehän näyttää tosi kivoilta tässä lakkauksessa. I Theodora You vaikuttais sopivalta nudelta mun tarpeisiini!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Suosittelen kyllä Theodoraa, se on tosi nätti. Joskus pitäisi kuvata se yhdellä kerroksella. Monipuolinen ja hintansa arvoinen laatulakka :-)

      Poista

♥ Thanks For The Comment ♥