perjantai 12. heinäkuuta 2013

Violetti on uusi vaaleanpunainen

Se kellä menee hermot minun höpötyksiin violeteista lakoista nostakoon käden ylös nyt :D

Eli olisi taas yksi mahtavan ihana ja elämää suurempi kaunis violetti lakka esittelyssä. Kyseessä on A England merkin lakka Avalon.

Otin viimeinkin tämän kuukauden testipakettiin Adeninasta. Olen vähän empinyt tarvitseko todella tätä mutta tottakai tarvitsen. Pitääkö sitä edes kysyä.



Avalon on syvä hennosti hohtava violetti, enemmän sinertäväpohjainen kuin luumuinen. Todella helppo levittää ja 2 kerrosta peittää. Lakka kuivuu kohtuullisessa ajassa ja pysyi todella hyvin lohkeilematta siististi kynnellä.

Olen erittäin tyytyväinen tähän uuteen hankintaani ja voin lämmöllä suositella Avalonia jos tykkäilet violeteista lakoista yhtä paljon kuin minä.



Koristeluissa tähdet omasta Charming Nails laatastani, leimattu kultaisella China Glaze 2030 lakalla. 
Nimettömissä Love It- verkkokaupasta saatu Deborah Lippmann Let´s Go Crazy ( klik ) joka todellakin on parhaimmillaan violetin päällä.



Upeat kynnet ja ihan itse sanonkin :D kyllä näitä kelpasi ihailla! Mitä sinä tykkäät Avalonista, onko upeus violetti?



Postaus sisältää normaaleja linkkejä jotka eivät hyödytä minua millään tavalla. Alemmat linkit mainoslinkkejä.

12 kommenttia:

  1. Minä myös olen nykyään ihastunut violetteihin kynsiin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Avalon on kyllä pakko hankinta jos tykkää sähäköistä violeteista lakoista :)

      Poista
  2. Voisitko tehdä joskus ranskalaisen manikyyrin tyylisen lakkauksen?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voin kyllä. Sitä odotellessa, oletko lukenut aiemmat Ranskalainen manikyyri -postaukseni?

      Poista
  3. I want to try any Deborah Lippman nail polish. This one it's so beautiful.

    VastaaPoista
  4. wow, toi on tosi kiva koristelu, pitäs itekkin kokeilla noita väreijä kun sopii hyvin yhteen :) tosi kivat kynnst :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitoksia, kulta ja violetti on aivan ihana yhdistelmä :)

      Poista
  5. Avalon nyt vaan on ihana :) Onneksi se jo omasta laatikostani löytyy.

    Ja todella hienot kynnet!

    VastaaPoista
  6. Onpas nätti ja DL kruunaa kaiken =)

    VastaaPoista

♥ Thanks For The Comment ♥