lauantai 20. heinäkuuta 2013

Kerta kiellon päälle

Sain aiemmin CesarsShopista China Glazen Texture lakkakokoelman ( klik ). Olen silloin tällöin niitä vilautellut täällä. Muistatte varmaan että olen vähän niin ja näin Texture yms. hiekkalakkojen suhteen, tykkäänkö vai en. Harmittaa se Pussy Galore episodikin, ihana lakka mutta inhosin sitä :D





Teki nyt kuitenkin mieli lakata hiekkakynnet itselleni.
 Texture kokoelman Unrefined ( klik ) on niin nätti vaaleanpunainen ettei siitä voi olla tykkäämättä. On sellainen perus possunvaaleanpunainen. Minä laitoin 2 kerrosta tätä tekstuurilakkaa kynsille. Silloin lopputulos on tasainen ja saa paikattua kohdat joihin "hiekkaa" ei eka kerroksella tullut. Tämä kuivuu ainakin sen 15 min. joten muista olla kärsivällinen.



Ihan nätithän nämä on. Tai siis oikeastaan tosi nätit. Tämä vaaleanpunainen on värinä parempi kuin Pussy Galore? Onko? Ehkä alan enemmän pitämään tekstuurilakoista kun ei niille täysin immuunikaan voi olla. Onko teille tapahtunut tälläistä? Kuin olisi käännytetty ja uskoon tullut? Siinä vaiheessa kun lähtee mopo käsistä ja rupean enemmän haalimaan näitä tekstuureita niin muistuttakaa minua vanhoista puheistani, jooko?

Ps. Kaikki Texture -lakka esittelyni löytyvät Matta -tunnisteen alta :)




8 kommenttia:

  1. Tykkään tekstuureista ihan hitosti mutta en näistä. Pinta on kaikissa swatcheissa jotenkin epätasainen ja jotenkin....rapatun näköinen, hyi. Paljon kauniimpia löytyy esim. Zoyalta ja Golden Roselta, Kikoista puhumattakaan. Pure love <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hih, tuo rapattu pinta on muuten ihan totta! Tässä tekstuuri on aika paksua tai noh...rapattua :) mulla ei ole kokemusta kuin näistä ja Pussy Galoresta niin en osaa verrata. Ihan olisi mielenkiintoista vertailla jos jossain tekstuuri on siistimpää, ehkä ne olisi enemmän mieleeni? Mitä mieltä olet OPI tekstuureista, tuli mieleen että onhan mulla se Minnie tekstuurilakka. Zoyaa voisi kokeilla, Golden Rose ehkä myös mutta Kikot taitaa olla vaikeita hankkia?

      Poista
    2. Kikoja on hankala saada, Golden Roseta ainakin PK-seutulaiset voi käydä nyt Kampin keskuksesta ostamassa. Niitä saa myös tilattua ainakin Beautycosmetic.biziltä ja niissä on tasainen ja "hienostunut" tekstuuripinta.
      OPIsta olen kyllä tykännyt myös, muutan olen myynyt pois mutta Minni ja Solitaire eivät lähde mihinkään:)

      Poista
    3. Ihmettelen olenko ollut sokea kun en ole Seppälässä noita GR Tekstureita nähnyt. Onko ne nyt siis ihan tuore juttu ja vasta leviämässä tänne ylemmäksi suomeen? Kukahan ihana PK-seutulainen niitä mulle ostaisi ja lähettäisi vaivanpalkan kera?

      Poista
  2. Mä rakastuin heti tekstuurilakkoihin. <3 Tosin mulla ei ole, kuin ne pari OPIa Mariah Careyn kokoelmasta. Olen ollut kynsilakkaostolakossa ja nykyää olen ostolakossa kaikkeen kosmetiikkaan, jopa siihen hitsinhyvässätarjouksessakin olevaan. :D

    Tuo Unrefined on ihana purkkapinkki! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Muistan sen Mariah ajan ja minusta se hiekkalakat näytti silloin kaameilta ;D mutta jotenkin tähän huumaan taantuu ja ne alkaa näyttää ihan kohtuu siisteiltä :)

      Poista
  3. Vai että tällaistakin lakkaa on olemassa! Olen itse tehnyt tekstuuria kynsiin töpöttelemällä lakan superloonin palasella kynnelle :D

    Kaunis väri ja kiva tekstuuri lakassa, tykkään!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) tekstuurin teko onnistuu noinkin, tulee mieleen omat töpöttelyt, samanlainen pinta tulee etenkin jos on taloussienen pala käytössä :)

      Poista

♥ Thanks For The Comment ♥