sunnuntai 2. kesäkuuta 2013

Pussy Galore

Oikeastaan tämän postauksen nimi voisi olla Minä ja hiekkalakat. Minä, joka niitä inhoan. Minä, olen nyt sitten syntinen. Minä sorruin.

Kovaan ääneen olen sanonut etten oikein tykkää niistä ja ei ne ole mun juttu. Ruma pintakin niissä on! Ovat ihan ohimenevä trendi ja vuoden päästä niitä ei käytä kukaan!

 Kuitenkin aina mielessäni on kummitellut OPI Bond Girls kokoelma. Koska olen suuri James Bond fani ja ostin Bond lakkojakin monta.


Ria sanoi minulle että jos yhden ostat niin se on minun väriseni vaaleanpunainen Pussy Galore. Ajattelin että Jaa...näinköhän. En kyllä osta!


Jotenkin jäi kummittelemaan mieleen tämä Pussy Galore...hauska nimi, nätti väri. Vaaleanpunainen kun ei mene koskaan muodista. Viimeinen niitti Pussy Galore himotukseeni oli Papun kuvat jossa lakan pälle oli laitettu päällyslakkaa. Voihan sitä käyttää noinkin ja se on h-i-e-n-o! 



Ei muutakuin näppäilin eBay ja Pussy Galore lähti matkaamaan luokseni. Ja pakko myöntää että odottelin sitä todella kovasti.



Lakkasin sillä heti kun se minulle saapui. Pullossa näyttää todella hyvältä. Mutta ensimmäinen kerros kynnellä. Ajatus oli että hyi. Laitoin tätä yhteensä 3 kerrosta. Kannattaa kuivattaa ihan rauhassa, on aika hidas kuivumaan. Hitaampi kuin China Glazen Texture lakat.



Eikä se ajatus siitä hirveästi muuttunut. Yritin tykätä tästä ja ajatella että on se ihan ok, zoomailin kynsiä vaikka mistä suunnasta mutta ei. Rumana pysyi.



Yritin lohduttaa itseäni että päällyslakan kanssa tilanne on ihan eri mitä alunperin ajattelinkin. Päällyslakkana Inm Looks Wet ( CesarsShopista, tästä tulossa arvostelu ).




Laitoin päällyslakkaa 2 kerrosta siinä toivossa että se auttaisi vähän. Mutta ei niin ei. Nämä Liquid Sand lakat eivät ole minun juttuni. Harmittaa. Olisin tosi kovasti halunnut tykätä tästä. Ei vaan iske, mielestäni ei näytä hienolta.

Mites te, mitä ajattelette OPI hiekkalakoista? Näyttääkö hyvältä?



OPI Bond Girls kokoelmaa saa nyt CesarsShopista, tässä linkki. Maksavat siellä 14 e joten vähän halvempaa kuin kaupassa. Lakkoja on rajoitettu erä joten ei kannata miettiä pitkään tilaamista. 

31 kommenttia:

  1. Itte omistan samaiseste kokoelmasta tiffany casen ja se on mulle täyttä rakkautta <3 mun aarre ja rakkain lakka koska upeutensa lisäkai on mun eka opi :* <3

    VastaaPoista
  2. Ei ihan sytytä. Väri on kaunis, mutta karheasta pinnasta en tykkää. =)

    VastaaPoista
  3. Mun mielestä näyttää kertakaikkisen upeelta! :) Jännä ettet tykkää...

    VastaaPoista
  4. Mä haluun ainakin Jinxin, ehkä myös pussy galoren, honey riderin ja solidaren. Omistan jo stay the nightin ja olen totaalisen rakastunut textuuri lakkoihin ja liquid sandeihin. :)

    VastaaPoista
  5. En minäkään ole ollut innostunut Liquid sand-lakoista, mutta kun näin netissä kuvia Jinx-lakasta samasta Bond-kokoelmasta, en voinut vastustaa. Tilasin lakan ja kun se tuli oli heti pakko testata. Olen ihastellut kynsiäni sen jälkeen, kuten ovat muutkin. Ehdottomasti suosikkilakkani tällä hetkellä! Eilen laitoin päälle vielä pari kerrosta päällyslakkaa ja jatkan ihastelua. En usko että välttämättä pitäisin muista hiekkalakoista, mutta Jinx on täydellinen kesälakka minulle.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kuulostaa hyvältä, olisin minäkin halunnut pitää tästä..

      Poista
  6. en omista yhtään hiekkalakkaa ja jotenki muhun ei iske ne

    VastaaPoista
  7. Musta toi näyttää erittäin hyvältä ! Onko Opit muuten halvempia Ebaysta tilattaessa ?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Riippuu lakasta, tämä oli 11 e posteineen.

      Poista
  8. Mulle ei kolahtanut yhtään tuo Pussy Galore, se ei vaan jotenkin ollut lainkaan mun sävyni. Tykkään kyllä hiekkalakoista, mutta tuo PG tökki. Vaan Solitaire sen sijaan, oijoijoi! Ja hei, Zoyan Pixie Dust -lakkojen Stevie ois varmasti sun värisi :D Se on ihan mielettömän nätti ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Värinä tykkäsin tästä. Mutta sovitaankp ettei nyt yhtään näitä sun värisi juttuja enää, sorrun muuten :D

      Poista
  9. Aivan ihana ja paras tuon kokoelman lakoista. Olisin ostanut tuon sinulta pois, mutta huomasin liian myöhään :P Pitää siis tutustus e-bayn toimintaan itsekin tässä päivänä eräänä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Lakka löysi jo uuden kodin mutta onneksi saat tilattua :)

      Poista
  10. Mulla on näistä Jinx ja pari muuta OPI:n liquid sandia,ja käytän niitä vain päällyslakan kanssa. On ne nättejä ilmankin,mutta jotenkin tykkään enemmän tasaisesta pinnasta.

    VastaaPoista
  11. No voi harmi, kun et tykännyt. Mutta onneksi voit vaikka myydä lakan eteen päin jollekin toiselle. Itse tykästyin lakkaan niin päällyslakan kanssa kuin ilmankin. Mulle tulee tästä jotenkin hattara mieleen, kun laittaa päällyslakan. :D Tekis vielä mieli ostaa ainakin Solitaire samasta kokelmasta.
    Itse en Bondeista niin tykkää, mutta tämä kokoelma on kyllä ihana.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joku tykkää, joku ei. Onneksi meitä on erilaisia :)

      Poista
  12. Uusi koti kiittää, se näyttää kivalta lyhyissäkin kynsissä =)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tottakai näyttää, sulla näyttää kaikki hyvältä :)

      Poista
  13. En tykkää. Lakat on ihan nätin näköisiä, mutta en tarvi itselle. Karhea pinta tuo mulle heti epähygieenisen fiiliksen, enkä voisi kuvitellakaan, että lakkaisin sellaisella.

    Mut olen muutenkin ihan kalkkis kaikkien tekstuurijuttujen kanssa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Minäkin olen kalkkis. Jotenkin se karhea pinta on outo kun tykkään siististä lopputuloksesta. Värin pitää olla tosi hyvä jos meinaa Liquid Sand lakoissa minua miellyttää :)

      Poista
  14. Ostin jokin aika sitten puolivahingossa tällaista hiekkalakkaa (onko tekstuuri-lakka eri asia, öh) ja olin ihan järkyttynyt. En toki tunne lakkojen tuoreimpia muotivirtauksia, joten kesti aikansa sulatella tuota lakan pintaa.
    Kuten jo tiedätkin, glitteriin taipuvainen makuni ei ihan tottunut lakkaan. Glitteriä viime lauantain Tallinan reissulta tarttuikin mukaan. Kehtaavatkin lakat olla siellä halvempia! :)

    VastaaPoista
  15. Höh, kyllä mielestäni kirjoitin tähän vaikka mitä liirum laarumia, mutta kommenttini lienee kadonnut bittiavaruuteen... :/ Tai sitten näin vain unta. :)

    VastaaPoista

♥ Thanks For The Comment ♥