sunnuntai 12. toukokuuta 2013

Comfort Zone

Mitenkähän tämän ostoksen taas selittäisi :) Wettiksen paletti Comfort Zone on ollut "ehkä"-listalla tosi pitkään. Olen lueskellut arvosteluja ja katsellut kuvia netistä. Sanotaan että tämä on paras Wettiksen isoista luomiväri paleteista. Epäilin vähän onko se höttöinen ja hankala käytettävä. Mutta vajaat 8 e hinta ei ole paha joten otin tämän kokeiluun. Ja värit ovat ihanat, tällä kuitenkin saa tummaa tai vaaleaa meikkiä, vihreää tai ruskeaa...tai sekoita molempia!



Ekassa meikissä käytin kaikkia vasemman puolen ruskeita sävyjä. Pohjustuksessa käytin UDPP:tä ja MAC voidemaista Pait Pot luomiväriä sävyssä Bare Study. Pakko sanoa että meni hermot...värit ovat aika hohtavia ja siveltimellä laitettuna ne pöllyävät silmien alle. Ei lähde pelkällä vedellä pyyhittynä vaan pitää laittaa silmämeikinpoistoainetta. 

Ei tällä kyllä voi meikata kiireaamuina, meni sen verran pitkään meikin teossa. Lisäksi alaluomea meikatessa kimalteita pöllyää silmiin ja silmät ärsyyntyvät. Samaten minä. Mutta tälläinen meikki tuli, rajaus Lumene Blueberry eyeliner ja ripsivärinä Dior Iconic Overcurl.



Toisessa meikissä vihreän puolen kolme alinta sävyä. Pohjustuksena UDPP + Gosh Love That Mint puikko. Nämä Goshin puikot ovat kyllä ihan parhaita, vuosia vanhoja mutta edelleen kuin uusia. Oikeasti parempia kuin MAC pohjustajat joista etenkin vuosia auki ollut Bare Study alkaa kävelemään kohti hautaa.
Ripsivärinä taas Dior, rajaus Maybelline Master Drama, kulmaluulla Wettis Creme Brulee.




Loppujen lopuksi tykkään kyllä paletista ja hinta-laatusuhde on kohdallaan. Pigmenttiä riittää välillä jopa liiaksi asti, aplikaattorilla saa ottaa tummia sävyjä tosi varovaisesti!
Suurin ongelma on vain värien pöllyävyys jota tapahtuu monien halpis luomivärien kohdalla. Lisäksi en tykkää kimalteista ja liiasta metallisuudesta. Ne Wettiksen 3:n värin paletit ovat kauniita ja ihania mutta törkeän hohtavia, pöllyäviä ja hankalia käyttää. Harmi sinällään, hankkisin niitä muuten. Tai hankin kyllä välillä mutta en niistä sitten tykkää :) 
Wettis voisi harkita enemmän mattasävyisiä paletteja :) oikeasti kun katsoo tätä vihreää meikkiä niin onhan hohtavuus jo ihan naurettavaa. Taitaa olla viimeinen kerta kun noita sävyjä käytän varjostuksessa :D

Onko Comfort Zone paletti teille tuttu ja turvallinen? Mitä ajattelette paletista tai Wettiksen isoista paleteista yleensäkin?

17 kommenttia:

  1. Mulla on Comfort Zone ja väreiltään se olis just nimensä mukainen. Valtavan hohtavuuden vuoksi olen kuitenkin käyttänyt sitä todella vähän.

    VastaaPoista
  2. Omistan paletin. Ruskeita sävyjä tulee käytettyä paljon arkisin. Vihreät jää hetkiin kun on enemmän aikaa. Ihanat meikit olet tehnyt. :)

    VastaaPoista
  3. Mä just eilen meikkasin tuolla ja mä käytän pohjustuksena pelkkää GOSHin puikkoa ja mulla ei ole mitään ongelmaa. Ei leviä silmien alle eikä silmiä ärsytä (tosin alaluomea meikkaan vaan kynillä). Harmi, että sulla tekee niin :/ Mä tykkään tuosta paletista todella paljon! Yleensä en edes ruskeista sävyistä tykkää, mutta nuo sävyt menee tuossa ja sopii punaisen huulimeikin kanssa.

    Eilen tein meikin kahta tumminta vihreää käyttäen ja ne ei hohda liikaa vaan sopivasti ja tuki magee iltameikki :)

    VastaaPoista
  4. Tämä on kyllä yks mun lempipaleteista, oon jopa harkinnut varakappaletta :D
    Hienot meikit olet jälleen loihtinut!

    VastaaPoista
  5. Miulla on pari Wettiksen pientä palettia Sweet As Candy ja Cool As A Cucumber. Sweet As Candy on yks miun lemppari luomiväreistä. Miuta ei hohtelevuus näköjään haittaa yhtään :D

    VastaaPoista
  6. Huoh, niin pitihän miun vielä laitta, että noi siun meikit on tosi kauniita. Oon useammanki kerran katellu noita Wettiksen isoja paletteja, mutta en oo veilä sortunu :D

    VastaaPoista
  7. Tänään meikkailen vihreän puolen kahdella ylimmällä sävyllä ja lisään nudea mattaa Grimasilta ja nudea hohta MUS:lta.

    Joo, oon outo, kun kelpaa halpa ja huono :p Tosin mulla on helpot luomet pohjustuksien kanssa, ikinä leviä meikit mihinkään, sen verran kuivat luomet ja luomien malli semmoinen, niin antaa anteeksi paljon.

    Joka tapauksessa nätit meikit sä oot tehnyt noilla!

    VastaaPoista
  8. NIIN ja toki laadukkaampia luomivärejä on jopa samasta hintaluokastakin, mutta kyllä tuon kanssa pärjää ja tykkään niin paljon sen sävyistä, että siksikin, mutta en siis suosittele sulle Petal Plusheria, siinä on huonompi laatu selkeästi! Mattasävyt ois ihan kiva tulokas monellekin merkille. Siis että ois pelkkiä mattasävyjä.

    VastaaPoista
  9. Comfort Zone on kyllä loistava. Vielä parempihan tuo olisi jos siinä olisi pari mattaväriäkin mukana, tulee yksinään vähän liian hohtavaa jälkeä. Mut etenkin tuo oikeanpuoleisen rivin alin on ollut yksi kivoimmista yksittäisistä luomiväreistä!

    VastaaPoista
  10. CZ on mun ehdoton lempparipaletti! Parhaat vihreet, helppo koostumus ja mä tykkään sen hohtavuudesta :) Mutta totta, tummissa sävyissä (Wettiksellä muutenkin) on ihan sikana pigmenttiä eli täytyy olla jopa liiankin varovainen niiden kans :)

    VastaaPoista
  11. Eiko: Sama ongelma! Jos tämä olisi matta niin olisi täydellinen :)

    Leben: Kiitos :)

    Chaos: Katsoinkin sen meikkikuvat tällä ja todella upeita jälleen kerran!

    hellin: Kiitos :)

    Alcyone: Kyllä minuakin aina himottaa ne pienet paletit mutta se hohtavuus...kun ei ole mun juttu. Nyt laitoin kirpparille pari UD:n palettia, ovat ihania mutta kun en voi käyttää :(

    Chaos: En sano ettei halpa voi olla hyvää mutta itse en ole vielä kokenut halvan olevan kalliin veroista. Joku siinä koostumuksessa tökkii.
    Mä en taas pysty missään nimessä olemaan pelkällä Goshilla koska on raskaat ja rasvoittuvat luomet. UDPP on kyllä niin parasta :)
    Wettikselta mulla on myös Lust paletti jonka mattapuoli on loistava. Niitä kuuden paletteja voisi mattana ostaa enemmän.

    Anna: Niin on! Ymmärrän kyllä että nämä on suunnattu nuorille jotka tykkää hohtavuudesta mutta käyttää niitä näin vanhatkin ;))

    VastaaPoista
  12. Martina: Sinäkin olet niin nuori neitonen vielä että kyllähän se paletti sulle sopii ;)

    VastaaPoista
  13. Hei!

    teet tosi hienoja meikkejä, mutta kuvia katsellessa mulle tulee mieleen yks kysymys.. miks ihmeessä sä käytät tollasta punaruskeeta kulmakynää, kun sun omat kulmat on selkeesti eriväriset?? siis ja tää nyt ei oo mikää negajuttu,ei ei ei, ihmettelen vaan :)

    VastaaPoista
  14. ^En toki käytä punaruskeaa, ei sellainen sopisi minulle yhtään :) käytän harmaanmustaa ;)

    VastaaPoista
  15. sitten kuva vääristää värin.tai mun näyttö :P

    VastaaPoista
  16. Onpas kivan näköinen paletti! Harmittaa ne Wettiksen koostumukset kyl, itsekin jättää käyttämättä kun ärsyttää se pehmoisuus.

    VastaaPoista
  17. milipili: Just laitoin Lauderia aamulla ja kiitin mielessäni laadukasta koostumusta ;)

    VastaaPoista

♥ Thanks For The Comment ♥