keskiviikko 10. huhtikuuta 2013

Huhtikuun LivBox

Odotukset olivat taas korkealla. Paree olla hyvä boxi edellisiin verrattuina!
Nyt sain boxin haettua postista. Paketti oli kovia kokenut, rutussa ja kansi kokenut syvän viillon. Kivaa!


Simple silmämeikinpoistotyynyt.
Ok:lta vaikuttaa, nämä ainakin tulevat käytettyä. Simpleä olen käyttänyt ja on mielestäni ihan hyvä sarja.

Clinique Hight Impact Mascara.
Tämä oli kiva ylläri ja tuli todelliseen tarpeeseen! Tulee käytettyä.

Avene terveyslähdevesi.
Eiköhän tämäkin tule käytettyä. En ole mitenkään innoissani tästä, vähän ihan sama-tuote.

Paese luomiväripaletti.
Tämä lähtee heti kiertoon, järkyttävän hileinen jota ei pysty käyttämään. Harmi kun olisi valittu luomiväri aikuisempaan makuun eikä tälläinen teinimäinen. Värit kyllä olisivat olleet ihan kivat.

Mitä tykkäsitte Huhtikuun LivBoxista? Mitkähän lie olleet vaihtoehdot tuotteille, varmaan taas eri tuotteita ihmiset saaneet? Minä vältin spoilaantumisen paitsi mascaran osalta. Ihan ok yllätys, ei kyllä ihan tunnu rahan arvoiselta. Jatkoin tilausta kuitenkin koska hinnan nousu lupailee parempaa sisältöä. Toivottavasti.


25 kommenttia:

  1. Luomivärin värit vaihtelivat ja vaihtuva tuote taisi olla tuo mascara. Joilllakin oli silmänympärysvoide sen tilalla :)

    VastaaPoista
  2. Mimosa: Onneksi sattui mieluisampi vaihtoehto eli tuo mascara. Luomivärin olisin voinut ottaa toisenlaisen jossa ei olisi kimalletta jos sellaisia oli.

    VastaaPoista
  3. Mulla oli silmänympärysvoide onneksi, tuo ripsiväri ei sovi mun silmille... kuten ei juuri mikään muukaan, saa kirvelemään ja vuotamaan :( Mulla oli myös eri luomiväri (vaalea, vaaleanpunainen ja liila) eikä kyllä vaikuta noin kimalteiselta :)
    Olin siis suht tyytyväinen tähän boxiin, nyt mietin vaan, että jatkaako tilausta vai ei.

    VastaaPoista
  4. Mari: Mä jatkoin tilausta kun sai vielä vanhalla hinnalla. Jos tosiaan hintaa nostetaan niin kyllä sisällönkin pitää parantua. Ja olisi myös kiva saada boxit ehjinä perille :) liekö joku kurkistellut sisälle kun boxi oli teipattu uudestaan kiinni...

    VastaaPoista
  5. Mä ihmettelin kanssa kun boxi oli teipattu uudestaan kiinni, näinköhän ovat unohtaneet tuon saatteen sisältä ja joutuneet avaamaan kaikki ;D
    Muuten tuo oli kyllä hyvässä kunnossa, posti kohdellut hellästi tällä kertaa :)

    VastaaPoista
  6. Mulle tuli silmänympärysvoide, mulle se taas oli mieluisampi vaihtoehto kun en niin ripsareita käytä ja vanhatkin on jääneet pussiin pyörimään.

    Simplestä ja Cliniquesta oon kuullut aikaisemmin, mutta nuo muut tuotteet on mulle tuntemattomia. Mielenkiintoinen boksi mielestäni tässä kuussa ja oon aika tyytyväinen tuohon. Luomiväriä on ihan pakko päästä kokeilemaan.

    VastaaPoista
  7. Noouh mä spoilaannuin, mutta kivannäköinen sisältö. Voisiko jatkossa laittaa ekan kuvan pelkästä laatikosta, jotta Bloggerin blogilistaa selatessa ei heti pomppaa silmille koko sisältö? Pliis :)

    VastaaPoista
  8. Mari: Olisi kyllä kiva kuulla selitys :D

    imlacking: Mulla juuri loppui sample tuosta voiteesta, tykkäsin kyllä oikein kovasti. Siksi kokeilen mieluummin nyt ripsiväriä. Luomiväristä olisin tykännyt ilman kimalletta. Siksi en rupea edes kokeilemaan, laitan kiertoon käyttämättömät tuotteet :)

    Satu: Minä yritän muistaa. Harmi että spoilaannuit!

    VastaaPoista
  9. Anteeks ku kysyn, mut selittäisitkö minulle tyhmällekkin että mikä tää livbox juttu oikein on?:D

    VastaaPoista
  10. Juuri tänään aamulla mietin että pitäisi hankkia uusi silmänympärysvoide ja sitten sain boksista sen. Aivan mahtavaa! Muutenkin pidin tällä kertaa sisällöstä. Tulee varmasti käytettyä kaikkea. Sain sen vaaleamman luomiväripaletin, eli ihan ok värit. Ainoa että ei vaikuta kauhean laadukkaalta, mutta aion testata kuitenkin. Simple-laput lähtevät matkalle mukaan. Avene-vesi vaikuttaa ehkä hieman turhalta tuotteelta, mutta ehkä se on mukava yllätys sitten kun sitä kokeilee.

    VastaaPoista
  11. Minäkin ihmettelin sitä, kun oli teipattu laatikko uudelleen kiinni sellasella rekaleisella teipillä. Laatikko tuli muuten perille ehjänä, mutta aika monella näkyi olevan vähän riekaleina tai kolhuilla? :o

    Harmi ettet ollut tyytyväinen pakettiin, mutta sekin on niin omasta mausta kiinni. Mulle taas tuli suunnilleen kaikki niin tarpeeseen et en voinu uskoa sattumaan. :D
    xoxo Mella

    VastaaPoista
  12. Samat kommentit kun Satulla tuossa yllä! Jo edellisen boxin kohdalla mietin, lopetanko blogisi seuraamisen (bloglovinin kautta), jotta yllätys ei pilaannu joka kuukausi.. :)

    VastaaPoista
  13. Anonyymi: https://www.livbox.fi/

    Parakeet: Kokeilin Simple lappuja eilen illalla ja hyvin lähti meikki pois! Vaikka on halpissarjaa niin yllättävän hyviä silti :)

    Mella: On tämä paras LB mitä olen saanut, en usko että ikinä tulee sellaista boxia jossa joka tuote miellyttää. Luomiväriä en avaa jotta voin kierrättää uutena eteenpäin. Ja moni tietää että minä en tarvitse uusia luomivärejä ;) muu sisältö kyllä miellytti. Jos LB petraa tätä mallia niin hyvä tulee!

    Karo: Aika pienestä lopetatte blogien lukemisen kun aika monessa muussakin sisältö on esitelty ajat sitten. Samaten on voinut spoilaantua LivBoxin että Facebookin sivuilla :) kannattaa varoa blogien lukemista tähän aikaan kuusta...en ole ainut joka spoilaa. Mutta yritän ensi kuussa laittaa kuvan kissasta vaikka eka kuvaski :) en minä kuitenkaan halua että suututte mulle kokonaan ;)

    VastaaPoista
  14. Eka Boxi tuli ja olin ihan tyytyväinen siihen nähden että olen todella huono kosmetiikkaostaja ja näin pääsen tutustumaan uusiin tuotteisiin. Mulle tuli mascaran tilalla simänympärysvoide..

    VastaaPoista
  15. Sara: Mun mielestä oli kiva että sain mascaran. Muistaakseni en ole ikinä kokeillut Cliniquen mascaraa joten kiva ylläri oli :)

    VastaaPoista
  16. Spoilaantumiseen vielä kommentti.. :) Olet itseasiassa mun seuraamista bloggareista ainut, jonka postauksien vuoksi on yllätys pilaatunut. (Seuraan bloglovinin kautta säännöllisesti siis varsin maltillista määrää blogeja.) Esim. Sensaistin Marilla on aina ollut ensimmäisenä kuvana kuva kiinni olevasta boxista. Enkä tarkoituksella kuulu facessa livboxin seinän lukijoihin. :)

    Kissoista ei ikinä voi sitäpaitsi olla liikaa kuvia. ;)

    Voi kyllä olla, että jää boxin tilaaminen tähän nyt käynnissä olevaan jaksoon, joten allekirjoittanutta ei jatkossa asia haitanne. En vaan varmasti ole ainut, joka seuraa bloglovinin kautta blogiasi ja tilaa livboxia.

    Ainiin, odotan innolla swatcheja uusita Essieistä!

    VastaaPoista
  17. Tommosia silmämeikinpoistoliinoja voisin jopa ostaakin testiin, voisivat olla ihan kätsyjä ripsienpidennysten kanssa...Kerro, ovatko hyviä! :D

    VastaaPoista
  18. Karo: Uudet Essiet ovat ihania, kahta olen jo kokeillut. Varaudu kuolaneritykseen kun postaukset niistä julkistuvat :) toivottavasti LivBoxissa olisi taas joskus Esseitä :)

    Kissis: Mulla ei ole pidennyksiä mutta kyllä tykkään muuten. Huuhdon silmämeikkiä ensin pois tavan putsarilla ja loput rippeet lähtevät näillä tosi hyvin. Lisäksi eivät ärsytä silmiä ja ovat sopivan ohuita. Koska ovat ohuita niin niillä saa pyyhittyä ihan loputkin silmämeikit mitkä yleensä otan vielä vanupuikolla pois. Suosittelen siis kokeilemaan :)

    VastaaPoista
  19. Voitko kertoa hieman terkemmin tuosta lähdevedestä, Juodaanko sitä? :o

    VastaaPoista
  20. ^Ei sitä juoda, käsittääkseni se on suihkutettavassa pullossa. Sitä voi käyttää kasvovetenä tai virkistää kasvoja/rauhoittaa ihoa. Sellainen kai se on :D

    VastaaPoista
  21. Siis vaan 4 tuotetta? Hoh hoi. Omani on viel hakematta postista, tod.näk siinä on sy-voide...jota en tarviii!

    VastaaPoista
  22. ^Joo, ois voinut olla enemmän :D mutta tyytyväinen näihinkin!

    VastaaPoista
  23. Milloinkas tuo hinta nousee :o? Mulla ainakin näkyy vielä se 13,90


    www.nymfimaatti.blogspot.fi

    VastaaPoista
  24. Uusilla tilaajilla muistaakseni toukokuussa. Itse jatkoin tilausta joten saan vanhalla hinnalla :)

    VastaaPoista

♥ Thanks For The Comment ♥