keskiviikko 10. huhtikuuta 2013

Essie Madison Ave-Hue Spring 2013 Collection

Ihana L´oreal Finland muisti minua uudella Essie kevät kokoelmassa. I`m so happy, thank you :))


Kokoelma sisältää 6 keväistä väriä. Esittelen kaikki nyt pikaisesti, jokaisesta lakasta tulee myöhemmin oma postauksensa.


Oma suosikki on ehdottomasti Madison Ave-Hue, karkkipinkki jossa hopeaa kimalletta. Tämä oli ostoslistalla muutenkin. Tykkään kaikista muistakin väreistä, kerrankin kokoelma jonka kaikki värit sopivat minulle ja ovat ajattomia. 


Madison Ave-Hue karkkipinkki hopealla kimalteella.
Go Ginza vaalea hempeä lila
Avenue Maintain ruiskaunokin sininen
Bond With Whomever astetta tummempi lila
Maximillian Strasse Her vihertävä harmaa vaalea mutalakka
Hip-Anema klassinen kaunis punainen


Essie lakkojen suositushinta on 13,90 e. Niitä myydään Citymarketeissa, Sokoksella, Carlssonilla ainakin. Onko Anttilassa? Huippua kuitenkin että Essie lakkoja on nykyään "ihan kaupassakin" :)



Mikähän fiilis tänään olisi? Olisiko punaisen lakan päivä? Kyllä, taidan aloittaa Hip-Anemasta :) Mikä lakka oli sinun suosikkisi, miltä kokoelma vaikutti?

 Toivottavasti Huhtikuun LivBoxit tulevat tänään postissa, siitä tulee postaus vielä päivällä jos LB sattuu tulemaan...kannattaa siis varoa spoilaantumista!

13 kommenttia:

  1. Ashesela K: I agree, wonderful colors :)

    VastaaPoista
  2. Vallan kivoja värejä. Saara Sarvas on nämä joskus aikaisemmin esitellyt, silloin kiinnosti lila ja vihreä, mutta nää sun upeat kuvat taas vakuuttivat mut siitä, ettei ne sittenkään kiinnosta. Taitaa jäädä multa hyllyyn niin kuin useat Essien kokoelmat on tehneet :)

    VastaaPoista
  3. Oih! Epistä!

    t:milipili

    VastaaPoista
  4. Tiia Minttu: :) minä luin myös Saaran blogista joskus näistä :)

    milipili: Heh :D

    eekku: Olen kyllä innoissani :)

    VastaaPoista
  5. Helvata mua otti päähän, kun viime viikolla Stockmannilla oli laitettu tuo uusi "juliste" Essien telineeseen mutta siinä oli silti edellisen kokoelman lakat! Täytyy tänään käydä kurkkaamassa olisiko nää jo tulleet, tuota Madisonia mäkin himoitsen.

    Tosin saa nähdä uskallanko mennä Stockalle sisään, kiitos Hullujen Päivien...... Vaikka mitäpä sitä ei tekisi Essiensa takia :D

    VastaaPoista
  6. ^Hahaa :D onnea uhrautumiseen :) arvaa ottaako päähän kun olen ravannut monta kauppaa useampaan kertaan etsimässä L´orealin Confettis lakkaa. Menen taas tänään kaupungille ja jos sitä ei ole missään niin en uhraudu enää kynsilakan puolesta :)

    VastaaPoista
  7. Ihanan värisiä, Essien lakat on tällä hetkellä mun lemppareita. Lovie Dovie on tällä hetkellä mun suosikki.

    VastaaPoista
  8. eviish: Niin minäkin, poikkeuksetta ovat olleet todella laadukkaita!

    imlacking: Mulle tuli se Muchi Muchi joka on ihana :)

    VastaaPoista
  9. Ääää määkin oon kääntänyt Tampereen yli ja ympäri tuon Confettis - lakan takia mutta kun ei! :DD

    VastaaPoista
  10. ^Eikö olekin tosi ärsyttävää että tuollaisia julkaistaa mutta sitten ne on loppu joka paikasta! Luulisi oikeasti Kuopion kokoisesta kaupungista löytyvän mutta ei. Tänään kävin kolmessa isossa kaupassa etsimässä sitä mutta eipä ollut!!!

    VastaaPoista

♥ Thanks For The Comment ♥