maanantai 8. huhtikuuta 2013

Dior Iconic Overcurl ripsiväri

Monen mielestä Dior tekee parhaat ripsivärit. Olen myös itse samaa mieltä. Olin pettynyt Diorin Diorshow ripsiväriin mutta Iconic ja Extase ovat olleet ihan parhaimmistoa! Täydellinen hinta-laatusuhde. New Lookista en älyttömästi tykännyt, alussa se oli ihan kiva mutta into hiipui loppua kohden.



Kun Iconic Overcurl tuli markkinoille, kiinnostuin siitä välittömästi. Ajattelin että se on varmasti hyvä. Keräsin vähän rahaa ja rohkeutta ostaa se suomihinnalla. Onko järkeä maksaa marketti ripsiväristä 20 e kun laitat kympin enemmän ja saat Diorin? Muistan oikeasti ne ajat kun Maybellinen ripsarit maksoivat n. 40 markkaa....mun mielestä nykyhinnat on ihan järkyttävät, ei todellakaan tee mieli ostaa marketista ripsiväriä joka on myös saatettu avata ja laittaa takaisin hyllyyn.


Ostin tämän Emotionin alekupongilla ja se maksoi n. 30 euroa. Iconic Overcurl lupaa tuuheuttaa ja taivuttaa. Sen se tekee, lisäksi ripset ovat ojennuksessa eikä mene klimppiin. Massaa tulee alusta asti sopivasti eikä tämä tuhri. Tämä on helppo levittää eikä tarvitse tapella. Se on laadukkaan ripsivärin mittapuu minulle.


Todella hyvä mascara raskaille luomille! Joskus on hankala löytää ripsiväriä joka tulisi yli luomien. Jos sinulla on tavalliset luomet niin tämä näyttää sinulla paljon paremmalla. Minun kuvani eivät paljoa vakuuta koska en yksinkertaisesti kykene kuvaamaan ripsiväriä paremmin luomien takia.



Mutta jospa näistä saisi jotain selvää. Silmämeikki tehty Dior Mystic Jade viisikolla, rajaus Urban Decay 24/7 kynä Whiskey.


Tässä vielä toinen meikki kun ripsiväri on ollut käytössä viikon pidempään. Meikissä MAC luomivärit Perky ja Texture. Sama rajaus.
Joskus minua naurattaa kun otan meikkikuvia On tehtävä todella typeriä ilmeitä jotta saa hyviä kuvia, tässäkin oli näytettävä hämmästyneeltä jotta ripset näkyisivät edes jotenkin ;)



Otan suosituksia vastaan pidentävästä ja tuuheuttavasta ripsiväristä. Ja sen pitäisi oikeasti pidentää ja tehdä irtoripsimäiset ripset. Parhaita ovat tähän mennessä olleet mainitut Diorit, Lancome Doll Eyes ja jotkut vanhat Lancomet mitä ei enää valmisteta. 

Helena Rubinsteinin Lah Queen on ollut myös todella hyvä. Sekä Snowcrystalin kuitumascara. Tykkäsin myös Max Factorin False Lash Effectistä mutta se on niin hankalaa poistaa etten osta sitä enää sen takia.

15 kommenttia:

  1. Ripsarista en tiedä mutta kannattaa kokeilla Revitalash Advanced :) Se oikeesti toimii kun vaan jaksaa laittaa sitä joka ilta. Hintaa on kyllä jonkun verran mutta on sen väärti :P

    http://novemberra.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  2. ^Kiitos vinkistä, laitetaan korvan taakse :)

    VastaaPoista
  3. Viimeinen kuva on hyvä. Puhekuplaan sopisi teksti: MITÄH? :D
    Mutta, hyvältä näyttää. Ei mitään möykkyjä ripsarista tms.
    Itsellä on vielä korkkaamatta Givenchyn Phenomen´Eyes, jossas on sellainen pallopää. En tajua miten sillä meikäläinen saa ripsiin jotain tökkäämättä jatkuvasti silmään. ;)

    VastaaPoista
  4. ^Muistan tuon pallopää ripsivärin :D en kyllä itse hankkisi ihan sellaista...

    VastaaPoista
  5. Mulla on käytössä Kanebo Sensain 38C mascara ja olen kyllä ihan tykännyt. Tuo poistaminen oli alussa ihan hirveää ja totesin ensimmäisten viikkojen aikana, etten varmaan enää ikinä osta tuota. Nyt olen käyttänyt samaa merkkiä jo melkein vuoden ja tykkään tosi paljon. Ei valu eikä rapise mutta ei myöskään vaadi mitään öljyistä meikinpoistoainetta vaan pelkästään lämmintä vettä. Mullakin on raskaat luomet mutta onneksi melko pitkät ripset. Olen käyttänyt tuota Volumising -mascaraa ja kyllä se on ihan hyvältä tuntunut. Tämä tuote siis kyseessä http://www.sensai-cosmetics.com/detail/index.php?lang=en&id=sc021

    Ainoa ongelma tuossa on, että pitää olla aika tarkka, ettei sitä tule liikaa. Muuten tuosta voi tulla helposti aika tuhruinen lopputulos. Jos joku haikailee vedenkestävän ripsivärin perään mutta ei voi sietää niitä öljyisiä vedenkestävän meikin poistamiseen tarkoitettuja meikinpoistoaineita (kuten minä), suosittelen tätä! Itse olen vähän sellainen, että meikkaan ja haluan meikin pysyvän paikoillaan ilman korjailuja tai säätämisiä pitkin päivää, joten 38C on antanut siihen hyvän tuloksen! :)

    VastaaPoista
  6. Kivan näköiset ripset ovat, eikä yhtään paakkuja näy! Vaikuttaa kelpo ripsarilta. :)

    VastaaPoista
  7. Karo: Ei kyllä tulisi kuuloonkaan lisäillä ripsiväriä päivän mittaan, kyllä se on ihan selvä asia että sen on kestettävä :) tuo Sensai olisi muuten siitä hyvä että se lähtee vedellä. Lähes kaikki silmämeikinpoistoaineet ( paitsi Aqalan L ) ärsyttävät silmiäni :(

    Dreamer: Joo ei todellakaan yhen yhtä paakkua ole ollut!

    VastaaPoista
  8. Kivannäköiset ripset saa näköjään Diorilla :) Kyllä mä ainakin vakuutuin, vaikka meillä on ihan erilaiset silmät.

    Sopiipas muuten hyvin tuo kulmakoru meikkiin ;) Pirtsakka yhdistelmä!

    VastaaPoista
  9. Onko toi Diorin ripsari vedenkestävä? Tai tiedätkö onko siitä vedenkestävää versioita? Mulla on niin tikkusuorat ripset, että kaikki ei-vedenkestävät ripsarit vetää ne heti suoraksi vaikka kuinka taivuttelee. Vähän aikaa sitten sain jonkun Estée Lauderin testiripsarin ja tykkäsin siitä muuten tosi paljon, mutta ei pitänyt taivutusta yhtään. Harmitti :/

    VastaaPoista
  10. Satu: Kiitos :) itse olen miettinyt onko kulmakoru liian iso. Mutta en saa pitkillä kynsillä sitä vaihdettua joten joskus kun on lyhyemmät niin sitten...

    Laura: Ei ole vedenkestävä, tätä on vain vesiliukoisena. Diorshowta on vedenkestävänä. Mulla on Max Factorin FLE on pitänyt taivutukset ja sitä on vedenkestävänä muistaakseni :)

    VastaaPoista
  11. Olen vannoutunut markettiripsaristi, mutta tää postaus kyllä yrittää horjuttaa mun vakaumusta. Damn you. ;D
    Perustelit tuon niin hyvin. 20 euroa markettiin vai 30 euroa selektiivisestä. Ja näyttää toimivankin niin hyvin.
    Ehkä silti pidän rahat pussissa ja kädet taskuissa, sillä laskin toissa päivänä kaikki kertyneet ripsarit. *rummun päristystä ja torveja* 21
    Siis mitä himpskutarallaa. Onneksi suurin osan on tullut blogin kautta, muuten soittaisin itse valkotakkisille.

    VastaaPoista
  12. Vedenkestävän FLEn poistaminen on tosiaan ihan itkupotkuraivaripuuhaa, muuten olisi ihana ripsari mutten minäkään tuon poistamisen takia jaksa käyttää. Selektiiviseltä puolelta mun lemppari on Lancômen Hypnôse Drama, sillä olen saanut näyttävimmät ripset mitä näistä mun ripsistä on mahdollista saada... Ainakaan Suomesta ei saa kuin vesiliukoisena. Mäkin kyllä tykkään Diorin ja HRn ripsareista. :)

    VastaaPoista
  13. Mizz Annie: 21 ripsiväriä?? Mulla on tällä hetkellä vain tämä käytössä oleva :DD

    SuperHottis: Tuota Hypnose Dramaa en ole kokeillutkaan, kiitos vinkistä ;)

    VastaaPoista
  14. ostin pääsiäisenä lancomen hypnosen ja on kyllä hyvä :) mulla on panokset aika korkeella, koska etsin just sellasta irtoripsiefektin tekevää ripsaria...

    ootko ikinä kokeillu tota ripsaria?

    VastaaPoista
  15. strange: Piti ihan googlettaa, ilmaisesti sinä ja SuperHottis puhutte samasta? En ole kokeillut mutta se taitaa päätyä seuraavaksi kokeiluun :)

    VastaaPoista

♥ Thanks For The Comment ♥