perjantai 22. maaliskuuta 2013

Jolly Jewels 117

Muistatteko kun tässä postauksessa harmittelin etten saanut Golden Rosen Jolly Jewels 117 lakkaa tämän kaupungin muutamasta eri Seppälästä? Olitte ostaneet ne kaikki :)

Sain toissa viikolla todella yllättävän ja mukavan sähköpostin. Flormarin ja Golden Rosen maahantuoja BBE Oy halusi lähettää minulle pullon 117 lakkaa!  Olin niin otettu! 
Minulle ei liiemmin tule yhteydenottoja enkä saa kosmetiikkaa esiteltäväksi niin paljoa kuin moni olettaa bloggaajien saavan. Siksi nämä harvat yhteistyökumppanit ovat minulle sitäkin arvokkaampia. Ja olen todella iloinen tästä että BBE Oy halusi ilahduttaa minua tällä tavalla. Sain mukana myös toisenkin 103 lakan josta kerroin aiemmin.


Miten yksi pieni lakka voikaan tehdä ihmisen näin onnelliseksi :)



Se on ihana. Lakkasin sillä nimettömän ja peukun. Oli muuten niin ärsyttävä poistaa kuin arvelinkin ;) mutta ei ylitsepääsemättömän paha.



Lakan pohjaväri on musta jota saa kerrostaa monta kerrosta jos haluaa peittävyyttä. Olin fiksu ja laitoin ensin yhden kerroksen Lancomen mustaa lakkaa, sitten vasta päälle 117 Jollyä kaksi ohutta kerrosta ;)) on tämä kyllä kaunis, mustan seassa on kultaisia pieniä pyöreitä ja isompia hex glittereitä.



Musta ja kulta sopii hyvin yhteen joten muihin kynsiin kultainen OPI Glitzerland ja leimaukset CesarsShopin DRK-B laatasta mustalla Konad lakalla.



Mitä tykkäätte kynsistä? Joko teillä on 117 Jolly lakka? Onko se niin ihana kuin kehutaan?




16 kommenttia:

  1. Ihania variaatioita! :)
    Itse olen metsästänyt kyseisiä lakkoja nrot 110, 115, 105, 114, 117 ja 106. Osaa on pari kpl. Yksi noista on sellainen että en varmasti koskaan sillä lakkaa, mutta piti vaan ostaa. Häh?

    VastaaPoista
  2. Tasmis: Mä en kaikkia Jollyjä ostanut, osa on samoja kuin Lippmanin lakat. Mutta osa ihan uniikkeja joita varmasti käyttää :)

    Suvinen: Kiitos :)

    VastaaPoista
  3. Ai apua miten ihanat kynnet! Tuo leimaus vei sydämen samantien, pakko hankkia eka oma laatta! :P
    Itse olen ostellut tähän mennessä 4 noita Jolly Jewels -lakkoja, numeroita en tietenkään muista, mutta juuri tämä sama musta-kulta (joka oli TODELLA glitterinen pläjäys, toisaalta lohkeili isoina paloina pois ilman päällyslakkaa, ja toisaalta taasen ihan hirveä poistaa loppuja), kullansävyinen, violetti, ja se kirkuvansininen. Tykkäsin, ja himottaisi ostella vielä muitakin, vaikken kauheasti glittereille lämpiäkään! :D

    VastaaPoista
  4. En minäkään kaikkia ostanut, mutta joukkoon silti eksyi yksi "väärän värinen".
    Hyvää viikonloppua sinulle! :)

    VastaaPoista
  5. Misantrella: Mikähän Jollyissä viehättää, sekö että ovat halpoja ja houkuttelevan näköisiä?

    Tamis: Kiitos samoin :) kiva viikonloppu onkin tulossa, koko ajan odottelen pakettia lähipostiin, siellä olisi Color Clubin uudet kokoelmat!

    VastaaPoista
  6. Emma S: Kiitos :)

    eekku: Tykkään kyllä :)

    VastaaPoista
  7. Vau miten nätit kynnet!:) Hyvin kyllä käy tuon mustan lakan kanssa.

    VastaaPoista
  8. Oooh, onhan se hieno! Varsinkin noitten muitten seassa!

    VastaaPoista
  9. ootko testannut tätä http://sokos.s-verkkokauppa.fi/wcsstore/SOK_StorefrontAssetStore/images/product/iso/3600530833832_kuva1.jpg glitterlakkojen poistoon? toimii mulla kuin unelma, ja oon nyt ihan koukuttunut glitterlakkoihin kun poistaminen on niin helppoa!

    VastaaPoista
  10. Kateudella katson sun pitkiä kynsiä <3 Omat katkes tänään :D

    VastaaPoista
  11. Iia: Kiitos :)

    milipili: On todella upea! Itse tykkään enemmän juuri näin että on yhdellä/kahdella kynnellä. En osaa käyttää glitteriä joka kynnellä useana kerroksena :)

    S: Juurikin poistamisen takia. Kiitos vinkistä, olen tiennyt tuotteen olemessa olon mutta en ole saanut ostettua. Voisi kyllä kokeilla :)

    Satu: Saat seuraa. Toisesta kädestä lyheni etusormi ja juuri kun pitäisi alkaa kuvata Color Clubit kynnellä :((

    VastaaPoista
  12. Itellä on kans toi lakka, mutta se on peittävä, toisin kuin sanoit peitti täydellisesti 2 kerroksella..

    VastaaPoista
  13. ^Mielipiteistä ei voi kiistellä :) jos vertaan täysin mustaa lakkaa tähän niin ei tämä peitä niin täydellisesti. Siksi sanon puolipeittävä.

    VastaaPoista

♥ Thanks For The Comment ♥