perjantai 8. maaliskuuta 2013

100% Nude Nails Week - Muchi Muchi

Helmikuun LivBoxin ainut hyvä tuote.


Essie merkin Muchi Muchi kynsilakka joka on todella monella suomalaisella LivBoxin tilaajalla. Osa siitä tykkää ja osa ei. Saitko muuten tämän vai Lovie Dovien? Mitä tykkäsitte jotka saitte tämän? 
Mulle tämä oli kiva ylläri. Nude vaaleanpunainen on aina sopiva väri joka tilanteeseen. Nudeille on aina käyttöä. Olen myös tykännyt Essie merkistä, onkohan tullut huteja vastaan? Merkki on tasalaatuinen ja joka sentin arvoinen. 
Muchi Muchia 3 kerrosta. On siis hyvä laatu joka kuivaa äkkiä eikä kupli tai raidoitu. Jännä muuten tämä suomisivellin, mulle tämä oli uusi tuttavuus. Ihan ok vaikka entisessä kapeassakaan ei vikaa ollut.


Muchin päälle Water Decals tarroja ( Mimaxilta muistaakseni ) sekä Inm Northern Lights Top Coatia ( Cesarista, tässä linkki).


Mitä tykkäät kynsistä? Ihanaa Naistenpäivää kaikille!

22 kommenttia:

  1. Hyvää naistenpäivää siullekin!

    Mikä tuo LivBoxi siis tavallaan on? :D miksi en ymmärrä?

    VastaaPoista
  2. Todella kauniit kynnet, ihanan herkät! :)

    VastaaPoista
  3. Todella kauniit kynnet :)
    Mukavaa Naistenpäivää myös sinne!

    VastaaPoista
  4. Mä olen valitettavasti kokenut täysin päinvastaista Essien lakoissa. Mulla on kaksi Essien lakkaa, jotka on ostettu kesällä 2012 kesäkokoelmasta ja molemmat niistä kuplii ihan älyttömästi, kun ne levittää kynnelle. Yksi kerros ei ole ongelma, mutta toinen kuplii heti ja kolme vaaditaan peittämiseen. En tiedä ovatko nuo sitten jotenkin sattumalta huonosta erästä vai onko kyse tuosta kesäkokoelmasta, mutta eipä ole noita tullut käytettyä oikeastaan lainkaan ja mielestäni 15 euroa on tosi paljon noin huonolaatuisesta lakasta joten en ole ostanut mitään muita Essien lakkoja, ettei mene rahat hukkaan. :(

    VastaaPoista
  5. Onpa ihan unelman kauniit ja herkät kynnet ♥

    VastaaPoista
  6. Oi, ihan liian ihanat! Itekkin oon miettiny tos muchi muchin ostamista, pitäisköhän toteuttaa..:D

    VastaaPoista
  7. nina: Kiitos :)

    Runotyttö: Googleta LivBox :) se on sellainen ylläripaketti kosmetiikkaa. Eilisen postauksessa esittelin tämän kuun boxin :)

    Suvi: Kiitos :)

    Nanne: Kiitos :)

    Suvinen: Kiitos :)

    Karo: Tosi harmi että sulle on sattunut vain pettymyksiä Essien lakoissa :( mulla on niitä toista kymmentä ja yhtään ei ole ollut huonoa. En kiellä ettei sellaista voisi olla. Papu kertoi myös huonosta Essie kokemuksesta. Oikeastaan minua ihan kiinnostaisi kokeilla lakkaasi kupliiko se mulla. Kupliminen johtuu yleensä joko liian vanhasta ja paksuuntuneesta aluslakasta. Tai liian paksusta aluslakka/värilakka kerroksista :) tiedoksi yleisesti kaikille :)

    Ria: Kiitos :)

    Solja: Kiitos :)

    Margareta: Kiitos :)

    VastaaPoista
  8. Kauniit kynnet, jotenkin tosi romanttiset :) Musta se Essien leveä Suomi-sivellin on ihan mielettömän hyvä, toivoisin että kaikissa Essien lakoissa olisi sellainen!

    Mullakin on pääpiirteittäin todella hyvät kokemukset Essien lakoista, lähes kaikki ovat olleet todella hyviä, yksi kupli mutta en tosiaan tiedä onko se jotenkin viallinen kappale kun se ei muilla kupli :) Eli itse ainakin voin kyllä Essietä suositella merkkinä kaikille.

    VastaaPoista
  9. Oi ihanat! Just naiselliset ;D

    VastaaPoista
  10. hienot ja sitä samaa sinulle

    VastaaPoista
  11. Oi, kuinka kauniit :)

    Ja hyvää naistenpäivää!

    VastaaPoista
  12. Papu: Kiitos :) sivellin oli kyllä ihan hauska ja helppo käyttää :)

    Inna V: Kiitos :)

    eekku: Kiitos :)

    Verieana: Kiitos :)

    VastaaPoista
  13. Herkkikset =) Ihana tuo päällyslakan kimallus.

    VastaaPoista
  14. Mä sain ton Muchi Muchin ja se oli mun makunu liian vaalea. Tosin koristusten taustalla se näyttää musta tosi hienolta ja saa koristukset jotenkin kivasti esiin.

    Lovie Dovie on enemmän mun mieleen.

    VastaaPoista
  15. milipili: Haluaisin tämän päällyslakan myös hopeisena :)

    imlacking: Minusta Lovie Dovie olisi ehkä ollut liian lämmin mulle? Ja mulla sellaisia pinkkejä on tosi monta ja juurikin Essieltä niin siksi Muchi Muchi oli minulle parempi :) vaikka kaikki ei tykkään näin nudesta.

    VastaaPoista
  16. Mä sain myös Muchi, Muchin :) Hyvää naistenpäivän jälkeistä päivää <3

    VastaaPoista
  17. Ihanat kynnet! c:
    Mitkä tarrat noi oli niistä cesarin tarroista? Vai onko niitä edes saatavilla enää?

    VastaaPoista
  18. ^Tarrat oli Mimaxilta ja varmaan löytyy vielä myynnissä. Ovat yksittäisestä arkista, ei niistä isoista :)

    VastaaPoista

♥ Thanks For The Comment ♥