lauantai 23. helmikuuta 2013

Aubergine

Sain paketin Yves Rocherin tuotteita ja voisin aloittaa tuotearvostelut Aubergine kynsilakasta.

Olen varmasti joskus käyttänyt YR:n kynsilakkoja mutta viime vuosiin minulla ei ole tullut niistä mitään kokemusta. Avoimin mielin valitsin Aubergine sävyn koska tykkään tummista lakoista. On siellä pari muutakin lakkaa jotka kiinnostaisi mutta vähän tympeä tilata sokkona, mun mielestä YR:n sävyt ei vastaa netissä ja livenä toisiaan. Ikäviä yllätyksiä saattaapi siis tulla ja itse olen laiska palauttamaan tuotteita...jos sinulla on YR:n kauppa lähettyvillä niin kantsii käydä livenä kurkkimassa sävyjä.

Lakka itsessään on nätin värinen, tosi tumma syvä punapohjainen luumunvioletti. Levittyy "ihan ok" eli pientä toivomisen varaa on. Yleensä olen tottunut että näin tummat cremet levittyvät siististi jo ensimmäisellä kerralla mutta tämä jäi vähän aukoille eikä levittynyt nätisti. Toinen kerros kyllä peitti ja lakka on aika nopea kuivumaan.


Ja levityksen kanssa on sitten oltava tarkkana! Ei saa sotkea yhtään kynsinauhoille koska tämän tyyppiset sävyt on tosi hankala siistiä ellei halua kauniin punaisia kynsinauhoja. Tämä on toinen kerta kun lakkaan tällä lakalla, eka kerralla rötväsin ja lopputulos oli kamala. Kaikki näkyi kuvissa ja mun oli pakko poistaa lakat ja yrittää uudestaan. 


Kiiltää kyllä kauniisti, kuvissa ei siis ole vielä päällyslakkaa! Pullon muoto ja pitkä harja on mielestäni vähän epäonnistunut systeemi. Lakka sotkee helposti sormetkin ja lopputulos tosiaan olisi voinut olla siistimpi, jos et sotke kynsinauhoja niin viimeistään vapisevalla kädellä saatat sotkea kynsinauhaan lakkaa ja no...tiedätte. Siinä ne sitten on jos ei pysty siistimään punaisten kynsinauhaviirujen pelossa.

Kaiken kaikkiaan lakka saisi kuusi pistettä kymmenestä. Seitsemän laadun ja käytön puolesta mutta kallis hinta tiputtaa yhden pojon alaspäin. Lakkaa 5,5 ml ja hinta 7,90 e. Te sanotte aina minulle että OPI lakat ovat kalliita mutta laskekaa tästä hinta-koko-laatusuhde ;) ehkä ostan itse näitä jos saisi puoleen hintaan mutta en tällä hinnalla. Miettikää nyt, tämä on Mavalan pullon kokoinen ja maksaa aika paljon enemmän.

Lakkaa saa Yves Rocherin nettikaupasta, tässä (mainos)linkki tuotteeseen.

2 kommenttia:

  1. Nätti sävy kyllä. Muakin on noi YR lakat kiinnostaneet, mutta värivalikoimasta ei oo löytyny sellasia "pakko saada" sävyjä niin en oo ostanu. :D On mulla tosin jossain yks pullo hopeanväristä YR luminelle lakkaa, ollu mulla lapsesta asti enkä tiiä missä se on. :D Eikö myös IsaDoran lakat oo sen 7,90 mutta pullo 6ml... Ne on kyllä laadukkaita joten siks ostan. :) Välillä toteen että on tavallaan kalliimpia kun OPI lakat. :D

    VastaaPoista
  2. ^IsaDorat taisi olla tuota luokkaa. Mä en muista mitä YR lakkoja mulla on ollut, ainakin ranskalais manikyyri lakkoja oli :)

    VastaaPoista

♥ Thanks For The Comment ♥