perjantai 18. tammikuuta 2013

Kukonaskel trauma

Mulla on jäänyt trauma eräästä Konad laatan kuviosta. Eli siitä Kukonaskel kuviosta joka löytyy laatasta m63. En joskus muinoin osannut sitä leimata eikä se ikinä onnistunut niin unohdin sen kokonaan. En muutenkaan ole kyseisen kuvion ystävä.



Nyt muistin syövereissä muhi ajatus kuvion leimaamisesta. Ajattelin sen sopivan hienosti keltaisen lakan kaveriksi mutta miten olisi turkoosi kuitenkin? Yksi turkoosi lakka on testaamatta eli China Glaze Aquadelic. 



Voi vitsit en tiedä inhoanko tätä lakkaa. Haluaisin pakkomielteisesti sellaisen sinipohjaisen vaalean turkoosin joka ei saa olla liian tumma eikä liian vihertävä eikä minttu. Huoh. Miksi tämä on niin vaikeaa? Suosituksia?? Tämäkin on selkeästi vihreäpohjainen. Vaikuttaako ihonväri näin paljon? Miksi tämä ei voinut olla "se oikea" ? Hyvä lakka muuten, jo yksi kerros peittää. Laitoin kuitenkin kaksi kerrosta. 



Traumaattisen laatan saat tilattua CesarsShopista, tässä linkki.

26 kommenttia:

  1. Ei liity potaukseen mitenkään, mut minkä värisen lakannlaittaisit tummansinsen crack-lakan alle?
    Sä teet mahtavia kynsiä, paitsi toi kuvio oli aika hullu :D

    VastaaPoista
  2. Silmissä alkoi heti vilisemään, kun katsoin kuviota. Saisin varmaan migreenin, jos tuota olisi omissa kynsissä. :O

    VastaaPoista
  3. Ihanan värinen lakka ja sopii hyvin toi kuvio :)

    VastaaPoista
  4. Ei GhG:n Caribbean Blue:ta kauniimpaa turkoosia olekaan, paitsi saman valmistajan Sea Spray, joka taas on aivan ihana vaalea "likainen" väri, mutta lähellä vaalean sinistä. Kesällä käytän myös voimakkaasti frost-tyyppistä turkoosia Misa-lakkaa Loungiing by the pool. Se on sävyltään vähän vihreämpi kuin Caribbean blue.

    VastaaPoista
  5. Mun ehdoton turkoosisuosikki on se Diorin St. Tropez :)

    VastaaPoista
  6. Sopii tosi hyvin toi väri ja toi kuvio. mäkin oon ettny sellasta just oikeaa sinivihree-pastelli sävystä lakkaa mut en oo vielä löytäny täydellistä yksilöä.

    VastaaPoista
  7. hienot kynnet! Tuo väri on ihana!

    VastaaPoista
  8. Hyvinhän tuo nyt onnistui :) Mä en ala edes yrittämään tuollaista, kun tiedän et menisi täysin pieleen :P

    Mun näytöllä tuo väri näyttää ihan hyvin sun ihonsävyyn sopivan, mut tilanne voi tietysti livenä olla toinen.

    VastaaPoista
  9. Anni: Valkea, vaaleansininen, vaalea turkoosi, hopea, pinkki, vaaleanpunainen, keltainen, lila, lime...kokeile jotain noista ;)

    Tasmis: Niinpä :D

    SCC: Kiitos :)

    Reija: Caribbean Blue tosiaan on paras tai ainakin yksi parhaista. Hakisin sellaista mutta vaaleampana ja cremenä :)

    Martina: Muistan sen sun blogista, ihana ja niin kallis ;D

    S: Tosi vaikea löytää, kaikissa joku vika!

    Nunnu: Kiitos :)

    RiaG: Näytöllä se näyttää paremmalta mutta livenä vähän tökki. Ja jos se tökkii niin lähtee äkkiä kiertoon...

    VastaaPoista
  10. Minä taas pidän kovasti tuosta lakasta! Jotenkin kaikki turkoosit kiehtoo. Tosin niitä vihreäpohjaisia tulee kyllä tosi paljon vastaan, kun itsekin kaipailisin sinipojaista.

    Kiva, että keksit käyttöä tuolle kuviolle. Se on yksi mun inhokki kuvioista, kun sitä ei oikein arvaa käyttää mihinkään. Hyvältä ja pirteältä näyttää! :D

    VastaaPoista
  11. Wheatear: Tämä kuvio voisi olla myös tosi hieno keltaisen kanssa!

    eekku: Kiitos :)

    VastaaPoista
  12. Ahh, noi sun kynnet on mun fantasia!!!:DD Ite ajattelin tehä pian ekan kukonaskel konadointini!<3

    VastaaPoista
  13. Hi. I just wanted to let you know that your blog is amazing. Do you maybe want to follow each other?? Let me know.

    xoxo

    http://bblluusshh.blogspot.com

    VastaaPoista
  14. ooooh miten ihana väri!!

    VastaaPoista
  15. Mä ostin just Diorin st. tropezin -50% alesta ja se on täydellinen!

    VastaaPoista
  16. ana: Thank you :)

    strange: Kiitos :)

    Poitsujen äiti: Ei saa, ei saa kiusata....

    VastaaPoista
  17. Ei kannata maksaa Diorista, vaikka saisi puoleenkin hintaan. Sinulla on varmaan ChG For Audrie jo varastossa ja se on dupe-versio St Tropezille. Mites Bahamian Escape Chinalta, onko se liian sininen?

    VastaaPoista
  18. ^Googletin tuota Dioria ja se on aika täydellinen! Bahamian Escape mulla on ja se on ihana lakka mutta liian sinertävä tässä tapauksessa. Eli vähän vihertävämpää haen.
    For Audrieta mulla ei ole!!! Voitko uskoa :D olen varmaan ainut kynsifriikki jolla ei sitä ole. Minulla on nyt pari vaihtoehtoa eli tuo For Audrie tai Essie Where´s My Chauffeur? ja minusta tuntuu että tuo Essie olisi täydellinen. Olen kohta lähdössä kauppoihin ja katsotaan tarttuisiko Essie mukaan...

    VastaaPoista
  19. Googlailin tuossa wertailuja For Audrien ja Aquadelicin wälillä. Ja sitten nauroin itselleni, minkälaisella intensiteetillä syynäilin wäriswatcheja lakoista, jotka näyttää ruudulla melkein samalta. Mutta ei ihan. Ja sillähän on waltawa merkitys. :)

    Itse ostin For Audreyn just joulun alla ja jos haluat tehdä lakkawaihtarit, tuohon Aquadeliciin, niin ilmoittele. Sun kuwiin werrattuna For Audrey näyttää mun silmään murretummalta. Ei ole mun juttu, ja nimi ja mainehan siinä mua wiehättikin enemmän kuin itse lakan wäri.

    VastaaPoista
  20. ^HALUAN!!! Just kävin CM:llä mut unohdin katsoa Essien lakkaa :) laitan sulle FB viestiä :)

    VastaaPoista
  21. Hieno kuviointi, en koskaan erota kukonaskelta howl's toothista (koiran hammas?).

    VastaaPoista
  22. ^On tämä ihan jännä mutta en pukeutuisi tähän!

    VastaaPoista
  23. Saint Tropezit näyttäs olevan poistossa Sokkareilla, Jyväskylässäkin oli -70%. Alko jo oleen aika siedettävän hintainen :)

    VastaaPoista

♥ Thanks For The Comment ♥