lauantai 1. joulukuuta 2012

ABC: O niinkuin OMG

China Glazen oikea hologrammilakka OMG ei kaipaa lisää suitsutuksia, olen sitä varmaan miljoona kertaa hehkuttanut täällä. Laitoin sitä kolmeen kynteen. 3 kerrosta ja seepra leimaukset päälle Konad m57 laatasta mustalla Konad lakalla.

Peukalo ja pikkurilli mustalla Color Club Show Time lakalla, tässä lakassa on hopeaa shimmeriäkin joten sopii kivasti OMG:n kaveriksi. Tähänkin seeprat päälle valkealla Konad lakalla

Tähän asti kaikki ok.



Sitten tökkäsin juuri lakatun ja leimatun etusormen sököksi. Olin alunperin suunnitellut tekeväni tähän mustat kärjet ja viisaana tein mustalla vinolakkauksen etusormeen. VIRHE. Lopputulos on aika kamala ja no...ihan hirveä. Inhosin näitä kynsiä mutta pakko oli pärjätä yksi päivä näiden kanssa.

Lienenkö ainut jolle tälläistä sattuu?

6 kommenttia:

  1. Et oo ainut, ei se tuota lakkausta mitenkään pilannut.
    Tässä holossa on sitä jotain!

    VastaaPoista
  2. Et ole ainut, täältäkin löytyy yksi, joka onnistuu tuossa useinkin. Olen itse ajatellut, että se johtuu mun kohdallani siitä, että visuaalinen hahmotuskyky on aika pitkälti 0. :D

    VastaaPoista
  3. ^Mulla johtuu siitä että usein alan vielä lisäämään jotain mutta se onkin liikaa tai ei sovi koko hommaan ollenkaan. Olisi nytkin pitänyt vaan yrittää paikata eikä sotkea mustalla lakalla :D

    VastaaPoista
  4. mä töhrin aina kynnet tai ainakin ne ei kuivu ja tulee ruttuja nukkuessa. Tuohon etusormeen mustan kärjen päälle valkoiset seepraidat niin ois ollu hieno (?)
    t.hanska

    VastaaPoista
  5. hanska: Niin muuten olisi olleet!

    VastaaPoista

♥ Thanks For The Comment ♥