sunnuntai 14. lokakuuta 2012

Uusia meikkipohjia

Minulla loppui vakkarikäytössä ollut Lily Lolon viimeistelypuuteri. Hirmu hyvä tuote, toi kasvoille eloa ja väriä. Mutta kyllästyin hieman siihen että tuote on hieman liian hohtava loppupäivästä eikä kiilto oikein tasoitu millään.

Halusin vaihteeksi kokeilla jotain uutta tuotetta ja valitsin merkiksi Laveran. Laveralta minulla on kasvorasvoja, on ollut shampoita ja käsirasvaa. Hyvä sarja jonka meikit kiinnostaisivat minua kovasti. Tilasin sitten asiaa jahkattuani Hyvinvoinnin Tavaratalosta Laveran kivipuuterin Cool Ivory 01. 


Heti kokeiltuani totesin tuotteen olevan loistava. Antaa mattapinnan ja kiinnittää meikin hyvin. Kestää päivän mittaan eikä ala kiiltämään niin pahasti kuin Lily Lolon puuteri. Edelleen mulla on meikkipohjana Lily Lolon mineraalipohja ja se toimii loistavasti. Levitän pohjan päälle tätä Laveran puuteria kabukilla ja hyvin toimii. Inhoan sitä kun ajan mittaan kivipuuterin päälle tulee vipan mukana ihorasvaa ja puuteri kovettuu. Siksi totesin että toimiihan tämä kabukillakin...en tiedä millä muut levittää kivipuuterin mutta.... :D
Laveran puuterissa on mukana peili ja onneton puuterivippa jota en ottanut käyttöön. Toivottavasti tämä puuteri on sitten riittoisaa :) on siitä muuten vuosia kun meikäläisellä on kivipuuteri viimeksi ollut!!!


Siitä puheen ollen...siitä on myöskin aikaa kun olen viimeksi käyttänyt oikeaa meikkivoidetta. Aloin käyttämään mineraalimeikkejä silloin n.9 v sitten ja sillä tiellä olen edelleen. Meikkivoidetta minulla on ikävä. 

Ikävää lievitti Yves Rocherilta saamani Pure Light meikkivoide ja Jauhepuuteri. Molemmat ovat Pupulandia Jennin lookista.



Jos meikkivoide sanoo olevansa "Kevyt ja heleyttävä" niin ajattelen heti että ei minun tuotteeni. Ei varmasti peitä ja hohtaa liikaa. Ja kuinka väärässä taas olinkaan...
Pure & Light meikkivoide on juuri sopiva minulle nyt kun iho on kunnossa ja ei ole peitettävää, muutama pieni punertava finnijälki vain. 
Tuotetta oli helppo levittää sormin eikä se jähmety liian nopeasti. Yhdellä kerroksella luonnollinen iho. Lisäsin kuitenkin vielä meikkivoidetta skunkkisiveltimellä ja jälki miellytti minua paljon. Sävy on hyvin luonnollinen ja oman ihon värinen. 
Silikonia tässä on ja en voi käyttää päivittäin mutta ihana laittaa meikkivoidetta pitkästä aikaa! Kun tämä oli näin hyvä! En olisi uskonut, ei todellakaan hohda mitenkään liikaa, en tykkää sellaisesta yhtään.
Yves Rocherin jauhepuuteri on minulle tuttua, sitä olen aikoinani aina käyttänyt. Hyvä levittää mukana tulevalla paksulla vipalla. Tekee ihosta mattapintaisen ja viimeistelee meikin hyvin. Iho ei kiillä ja tätä on helppo laittaa lisää, vie iltapäivällä tulleen kiillon pois. Pikkujouluihin meikki näillä :)

Miltä meikkiarvostelut kuulostivat? Onko tuttuja tuotteita? Ei muuten Laveran puuteristakaan oikein arvosteluja ollut kun yritin googlettaa...sokkona ostin mutta nappiostos oli. Ihoni on vaalea, neutraali/kylmä.

4 kommenttia:

  1. Kabukilla ainaki täällä levitellään kaikki puuterijutut, kivimäiset tahi irtomalliset. :) Inhoan vippoja, ovat jotenkin ällöttäviä...

    VastaaPoista
  2. ^YR irtopuuterissa on hyvä paksu vippa. Sillä levitän välillä. Mut pitää vaan muistaa pestä usein, muuten se on ällö :)

    VastaaPoista
  3. Tuoksuuko tuo puuteri laventelille? Jollekin sellaiselle tuoksuu se aurinkopuuteri ja vaikka siitä jo pohja pilkottaa en ole siihen vieläkään tottunut, ei paha, mutta kumma haju.

    VastaaPoista
  4. ^Kyllä se vähän tuoksuu mutta minusta tuoksu on kiva :)

    VastaaPoista

♥ Thanks For The Comment ♥