torstai 11. lokakuuta 2012

Pupulandia Jennin look: Huulet

Moni varmaan tiesikin että Pupulandia blogin Jenni pääsi suunnittelemaan Yves Rocherille syksyisen meikkilookin. Hieno homma :) hienoa myöskin että minä sain lookini tuotteita itselleni. Kiitos vaan kovasti :)


Esittelen ensin punaisia huulia. Minä olen arka käyttämään liian näkyvää huulipunaa. Punaiset huulet näyttävät kaikilla muilla niin mielettömän siisteiltä että haluaisi itsekin. Mutta en uskalla. Arvatkaa kun kerran töissä mulla oli Viva La Divan Bubble huulipunaa ( se on pinkki! ) ja pomo kommentoi että "missikisoihinko olet menossa" ??!!
Arvatkaa oikeasti kehtaanko käyttää mitään värillistä huulipunaa enää töissä. Ja pomoni on muuten nainen ja olen ainut töissä joka meikkaa. Että sillee!



Kokeilin näitä Jennin lookin punia ja nämä ovat todella ihania. Oikeasti tekisi mieli käyttää näitä ihmisten ilmoilla. Pikkujouluihin sopisi kivasti punainen huulipuna ja paksu musta rajaus. Meikkilookkini on tällä viikolla ollut tätä luokkaa:


^Neutraalia minun mittapuullani. Wet´n´Wild paletti Lust kyseessä. Tälläiseen meikkiin TAI pelkkään paksuun mustaan rajaukseen yhdistäisin seksikkään punaiset huulet.

Tässä Jennin lookin huulipuna Punainen. Peittävä raikas punainen, sellainen "true" aikuisen naisen punainen.


Tässä kiiltopuna Kirsikka. Kiiltopunista tykkään, liukuvat ihanasti huulilla. Tämän sävy on edelliseen verrattuna asteen oranssimpi ja vaaleampi. 


Käytin YR Punainen huultenrajauskynää meikeissä. Kokeilin Kirsikka punan päällä Sexy Pulp kiiltoa sävyssä Kirsikkaroosa:


Tykkäsin oikein paljon punien koostumuksista. Ovat pehmeitä ja hyvin huulilla levittyviä. Eivät kuivata ja huulet kiiltävät houkuttelevasti.
Oletteko jo kokeilleet Jennin lookin tuotteita? Olenko ainut joka ei uskalla käyttää punaista huulipunaa? Ehkä minä rohkaistun vähän ja kokeilen vaikkapa kauppareissua punahuulilla. Uskokaa tai älkää, minulla ei edes ollut ennestään punaista huulipunaa :) nyt tilanne on onneksi korjattu ;)

Kertoilen myöhemmin lisää muista lookin tuotteista. 

9 kommenttia:

  1. Pomosi kommentti oli aika julma. Itsekkin kerran erehdyin laittamaan pinkkiä huulipunaa töihin ja sain koko päivän kuunnella muilta naisilta, että mikäs prinsessa se siinä on...

    VastaaPoista
  2. Sun huulet näyttää tosi näteiltä :)

    VastaaPoista
  3. Mulla on sama ongelma, silmämeikki voi olla vaikka kuinka tumma tai värikäs mutta punainen huulipuna tuntuu olevan jotenkin liian näkyvä. 10 vuotta sitten (apua mä olen wanha!) käytin melkein joka päivä punaista tai tummanluumua huulipunaa mutta nykyään en enää osaa. Jos vaikka rohkaistuttaisiin tänä talvena?

    VastaaPoista
  4. Taru: En tiedä oliko se ilkeä kommentti vai mikä mutta itse en kommentoisi toisten työntekijöiden ulkonäköä tuoll tavalla :(

    SCC: Kiitoksia :)

    SHF: Toivottavasti :) tekisi mieli kokeilla, milloinhan uskaltaisi ;)

    VastaaPoista
  5. Minulle on helpompi korostaa huulia kuin silmiä, sillä värikkäät ja tummat luomivärit eivät vaan sovi väritykseeni. En tosin räikyvän punaista käytä huulissakaan, mutta esim. kirkasta korallia ja persikkaa.

    VastaaPoista
  6. ^Kuulostaa kivalta :) mulle taas sopii mielestäni näyttävämpi meikki mutta varmasti myös punaiset huuletkin :) oikeesti ois hauska kuulla mitä pomo kommentoisi punaisiin huuliin ;D

    VastaaPoista
  7. Nättejä huulituotteita kyllä!
    Meillä on töissä useita joille ei "käy" mukamas muut sävyt kuin nudet, mutta tottumiskysymyshän se pitkälti on.

    VastaaPoista
  8. Sulla on TOSI kauniit huulet!!

    VastaaPoista
  9. milipili: Sulle ainakin käypi kaikki :)

    Anonyymi: Kiitos vaikka minusta ne on ihan normit :P

    VastaaPoista

♥ Thanks For The Comment ♥