perjantai 24. elokuuta 2012

Kuvia Sina Magneettilakoista

No niin olen nyt swatchannut kaikki Sinan magneettilakat ja nämä löytyvätkin nyt CesarsShopista. Hintaa lakalla on 5 e ja tässä on hinta-laatusuhde kohdallaan. Magneetit maksavat 1,20 e / kpl. Minusta raitamagneetit toimivat paremmin kuin tuo jossa on tähti tai risti. Kuvista huomaatte :)

Lyhyesti: Laita aluslakkaa kynnelle. Laita magneettilakkaa 1 kerros kynnelle ja anna kuivua. Toinen kerros saa olla paksumpi ja sitä vasten painetaan magneetti. 

Pidemmittä puheitta tässä kuvat, kysykää ihmeessä jos joku asia jäi mieltä vaivaamaan ;)























Löytyikö suosikkeja? Minä ihastuin muutamaan väriin koska sellaisia ei magneettilakoissa ole nähty. Ja kuten lupasin, jossain vaiheessa arvon itselle ylimääräiset lukijoiden kesken. Uskotte varmaan kun sanon etten näitä kaikkia tarvitse :) hei mutta käykääs nyt vähän shoppailemassa Cesarilla ja hankkikaa ne himottavimmat sävyt!

15 kommenttia:

  1. Turkoosi oli ihan kiva, mutta muuten noi mangeettilakat ei mua vaan jotenkin sytytä. :/

    VastaaPoista
  2. Ei ole kyllä hinnalla pilattu, jos vitosen maksaa tollanen lakka. Joku sininen tai vihreä saattaisi päätyä mun pakkiin..

    VastaaPoista
  3. Lemmi: Kyllähän niitä on nyt ilmestynyt melkein kyllästymiseen asti :)

    Kätsy Kissa: Niissä oli kyllä kivoja värejä :)

    VastaaPoista
  4. Oih! Haluisin noi kaikki sini-/turkoosisävyiset :D

    VastaaPoista
  5. ku sul on oikeesti ihan SIKANA lakkoja, ni sitte mä vaa aina lietin paljonkoha sul on menny noihi. onkohan jo 10 000 euroa? XD tai enemmä. mut juu iha sama ku noi lakkaukset on aina nii ihanii ja kaikki nää informaatiot ja vinkit! ;)

    VastaaPoista
  6. Uuuh,tuo vihreä ja sininen, niin ja lila, ja ja ja... :)

    VastaaPoista
  7. Anonyymi: Ei kai nyt sentään niin paljoa? Toinen laittaa rahansa vaikkapa matkusteluun ja minä meikkeihin. Tosin en enää nykyään, nykyään menee enemmän asuntoon tai vaatteisiin...vähän kiinnostuksen kohteet muuttuneet ;)

    Sulokynnet: :D niissä liiloissa oli se glitterinen ihanuus!

    VastaaPoista
  8. Mulle iski tuo numero 18, onko se tummansininen? Yritän kyllä vielä vastustaa kiusausta.

    VastaaPoista
  9. Alina: :)

    Nail Holistic: On sellainen nätti sähkönsininen :)

    VastaaPoista
  10. Mä mietin, että kuinka noi magneettilakkojen magneetit on yhteensopivia. Meinaan, että jos ostasin esim. Color clubin magneettilakan, ja siinähän tuo magneetti tulee mukana, niin voiko sitä magneettia käyttää esim. nuihin Sinan magneettilakkoihin? Tarviiko mun sitten vielä ostaa Sinan oma magneetti tuolle lakalle? Siis jos nää toimii oikeilla magneettikentillä, niin samahan se magneetti varmaan on molemmissa. Ja varmaan myös kävis ihan jääkaappimagneettikin, tosin sillä ei taida saada mitään jänniä kuvioita.

    -Salla

    VastaaPoista
  11. ^Kannattaa kokeilla, muistaakseni mulla on toiminut eri magneettilakat eri magneeteilla :)

    VastaaPoista
  12. Ihan kysymyksenä vaan, en ole varma vastaatko kysymyksiin, mutta mistä olet noi kynsilakat ostanut? Kattelin, että tosi kivoja noi värit ja rupesin vain miettimään. (:

    VastaaPoista
  13. ^Joka kuvassa lukee CesarsShop. fi eli sieltä niitä saa. Linkki tekstissä ;)

    VastaaPoista

♥ Thanks For The Comment ♥