perjantai 29. kesäkuuta 2012

My Secret

Benecos kynsilakka sarjani täydentyi muutamalla kivalla värillä. Ensin kynsiin pääsi My Secret joka näytti pullossa aika normaalilta vaaleanpunaiselta. Olipas sitten kynnellä ihan erivärinen! Yllätyin ihan...mutta positiivisesti tottakai :)


Väri on tumma, ehkä hieman violettiin marjapuuroon taittava vaaleanpunainen. Mutta oikeasti tosi nätti ja erikoinen. Siksi yllätyinkin kun eihän mulla tälläistä ollut. En ehkä itse olisi ostanut pullon perusteella mutta varmasti ihastuisin jos näkisin jonkun kynsillä tätä.



Tätä lakkaa tarvitsi 2 kerrosta. Levittyy hyvin ja kuivumisaika on nopea. Lakka lohkeili kolmantena päivänä joten pysyvyys on minun mittapuullani hyvä :)



5 kommenttia:

  1. Ihana väri ja sun kynnet on todella kauniin malliset =)

    VastaaPoista
  2. Mulla on benecosin semmoinen vähän tummemman punainen lakka ja sitä tarvitsi ainakin neljä kerrosta että sai kunnon peiton, vissiin koostumuksessa aika paljon eroa! :O Tuota voisinkin kokkeilla jos kerran peittää parilla kerroksella..

    VastaaPoista
  3. Anonyymi: Kiitos :)

    Lemmi: Mulla on Benecosilta punainen Vintage red joka peittää 2-3 kerroksella ja tumma punainen Grenade joka peittää 2 kerroksella. Onko jompi kumpi niistä? Minusta Benecosin lakat on hyvin peittäviä, yksikään ei ole ollut luirua :)

    VastaaPoista
  4. Just toi vintage red! Ja sitä pahempaa luirua mulla ei oo :O Ihme juttu : D

    VastaaPoista
  5. ^Minusta se levittyy hyvin eikä ole luirua :) mutta makuasioitahan nämä.

    VastaaPoista

♥ Thanks For The Comment ♥