tiistai 1. toukokuuta 2012

Marketti Teemaviikko - Merellistä duochromea

Gosh Ocean


Tällä lakalla on minulle tunnearvoa, siksi olen säilyttänyt tämän. Olen siis saanut tämän siskoltani vuosia sitten.


Nätti merellinen vihreä-turkoosi duochrome lakka. 2 kerrosta, kuivuu älyttömän nopeasti. Pysyvyys ok, ei parasta mutta ei huonointakaan.




Väri on siis ihan nätti mutta mikään suuri suosikkini tämä ei ole. Mutta parhaita värejä mitä Goshilta löytyy. Eli siis parasta mitä marketista saa, Goshilla kun se on oikeasti ihan hyvä lakkavalikoima ;)

8 kommenttia:

  1. Miulla on tää sama lakka ja tykkäsin siitä hirveesti heti kun ensimmäistä kertaa sitä kynsiini kokeilin. Tää on se lakka mihin päädyn aina silloin kun en osaa millään päättää millä ja miten haluaisin kynteni lakata. :D

    VastaaPoista
  2. I have this color and I love it!!:)
    It´s my only Gosh, but I´m happy to have it!!

    http://todoslosesmaltessonpocos.blogspot.com

    VastaaPoista
  3. jee marketti teemaviikko!

    VastaaPoista
  4. Suvi: Mulle sellainen lakka on joku vaaleanpunainen :)

    La loca de los esmaltes: Thanks :)

    Anonyymi: :)

    VastaaPoista
  5. Goshilla on ihan kivoja lakkoja, tulee kyllä ostettua.

    VastaaPoista
  6. mulla on kans sama lakka ja on ollu jo kauan yks mun lempilakoista..♥

    ja joku aika sitte tuo ocean oli mulle kans sellane lakka et jos ei oo inspiraatiota nii lakkaan sillä, mut nyt se akka on vaihtunu :D

    VastaaPoista
  7. AAA kuinka upee tuo väri on! :)
    Pitää itsekin hankkia tuon sävyinen

    VastaaPoista
  8. milipili: Niin on, pitää vaan tarkasti valita että onko sellaisia mitä itsellä ei olisi...

    nuunuu: Aijaa se akka hihih :D ( pakko oli )

    Hautsi: Mun mielestä tätä on vielä myynnissä ;)

    VastaaPoista

♥ Thanks For The Comment ♥