keskiviikko 2. toukokuuta 2012

Marketti Teemaviikko - Anytime luomivärit

Heh, nyt tulee aika nostalgista settiä! Kuka muistaa Anytime luomivärit?

Silloin kun minä aloin meikkaamaan niin Anytime oli se merkki jota käytin. Sinikantiset puuterit, superhalvan näköiset huulipunat sinisessä hylsyssä...kyllä mä ne vielä muistan. Sitähän sää kysyit. 

Jossain vaiheessa vähän vanhempana aloin käyttämään luomivärejä. Itseasiassa muistan vaan nämä n.13 vuoden iässä olleet puuterit ja huulipunat, sitten ehkä n. 18 vuotiaana käytin jotain mutta sitten tuli Lumene kausi. Ehkä muistan ostaneeni Anytimen luomivärejä n. 22 vuotiaana? Eli nämä on jotain 8 vuotta vanhoja ja silti kuin uusia :)



Ostin ekana tuon vaaleanruskean paletin ( oikealla alhaalla ). Käytin tuota vaaleita sävyä paljon ja se onkin ihan kuopalla. Hankin myös muista Anytime trioja koska silloin ne tuntuivat hyviltä Ja sarja lopetettiin eli hamtrasin paniikissa varastoon. 
Kyllä mä näitä käytin mutta nyt olen säilyttänyt ne lähinnä tunnesyistä. Ne on söpöjä ja on kiva muistella että nää oli mun ekoja luomivärejä. Silloin ne tosiaan tuntuivat ihan hyviltä mutta nyt tiedän parempaakin.



Meikkasin näillä tätä juttua varten pari päivää mutta sitten riitti. Vaaleanruskea paletti on lähinnä haaleaa väriä ja ärsyttäviä kimalteita. Näytin järkyltä. Hedelmädrinkki trio on liian haalea ( tuo pinkki-keltsi-oranssi ) mutta ihanan näköinen! 
Ainut meikki joka näytti suht hyvältä ja josta sai kuvia, oli tämä turkoosi paletti.



Nätti kuin mikä mutta tuo hohtavuus ja värien pöllyävyys...varmaan joskus 2-3 vuoden päästä taas saatan näitä käyttää :D

Vieläkö joku muu jemmaa Anytimen luomivärejä?

25 kommenttia:

  1. Kuinka nostalgista!
    Itselläni taitaa olla vain yksi Anytimen paletti, jossa on vihreän eri sävyjä sekä yksi huulipuna taitaa löytyä. Kotona on ehkä kaksi huulikiiltoa, en tosin ole varma.

    Nykyiset Lumenen Natural Code -sarjan luomivärit muistuttaa Anytimen ulkoasua, etenkin luomivärien osalta.

    VastaaPoista
  2. Oli ihan pakko tulla katsomaan, että luinko oikein otsikon. Anytime, mitä nostalgiaa kerrassan :)
    Oon kyllä luullut,etti kukaan muu noita luomivärejä enää jemmaa kuin minä. Mulla on tuo vihreä paletti (tosin neliön muotoisessa rasiassa) ja sitten sellainen lila.

    VastaaPoista
  3. Voi! Anytime <3
    Mä muistelen edelleen haikeasti valkoinen-vaaleanpunainen-luumunpunainen -trioani, joka oli tuollaisessa pyöreässä pakkauksessa. Se vaaleanpunainen oli täydellinen ja olen yrittänyt löytää sille korvaavaa kohta viisi vuotta. Se hajosi ja painelin sitä vain takaisin pannuunsa aina ja jatkoin käyttämistä.
    Tuo vihreä trio multa löytyy myös, mutta ei liene pelkoa, että se pääsisi loppumaan.

    VastaaPoista
  4. Mäkin muistan joskus 10v:nä käytin anytimea :D Harmi ku niiden valmistus on lopetettu kokonaan :( Oli ne ihan käyttökamaa. Ja halpoja!

    VastaaPoista
  5. Oi mitä muistoja :) Muistan kanssa käyttäneeni tosi nuorena Anytimen meikkejä, mutta mun mielestä ne oli erilaisia. Nuo näyttävät jotenkin uudemmilta kuvioineen kaikkineen :D

    VastaaPoista
  6. Mimosa: Niin muistuttavat! Kannattaa hamstrata vanhoja Natural code trioja, niitä löytyy alekoreista. Mulla on ollut myös Anytimen huulipunia ja kiiltoja :)

    Saara: Lila mulla ehkä oli mutta en tykännyt :) kyllä niitä jemmaa varmasti moni muukin enkä mä usko että nämä ovat edes vanhinta mitä ihmisten kaapeista löytyy. Ex-anoppi kysyi kerran haluanko meikkipaletin ja se oli ainakin 70 tai 80-luvulta valehtelematta. Tottakai käytetty, ripsarikin oli mukana. No thanks.

    Mizz Annie: Ihanalta kuulostaa, onkohan mullakin muuten ollut sellainen trio...nyt tuli vaan mieleen kun mainitsit täydellisen vaaleanpunaisen. Mulla on ollut joskus joku Anytimen täydellinen vaal.pun luomiväri ja ettei muuten samasta paletista puhuttaisi!

    Maryanneh: Minusta ne oli kyllä ihan kivoja :) harmi kun loppuivat!

    Kätsy Kissa: Voi olla että ne uudistuivat useaankin otteeseen :)

    VastaaPoista
  7. Minulla on tuo turkoosi trio. Ostin sen valkoisen helmiäisen takia, se on kulunut loppuun ajat sitten. Turkooseja ei tule oikein käytettyä, ja paletti on vähän murusina. Pakkaus on muuten ihan samanlainen kuin Lumene Natural Coden.

    VastaaPoista
  8. Multa löytyy joku ikivanha valkoinen luomiväri ja uudempi joku violetti trio. Huulikiiltokin taitaa olla vielä jossain tallessa. :)

    VastaaPoista
  9. toi vihree trio oli mun lemppari kunnes se tippu lavuaariin ja meni rikki :<

    VastaaPoista
  10. mulla oli joskus anytimen semmonen pinkki huulikiilto mikä tuoksu mun mielestä aivan ihanalta.... oisinkohan ollu 8v? jos sitäkään :D

    VastaaPoista
  11. hellin: Niin muutenkin onkin nyt kun tarkemmin ajattelee :)

    Maranen: Liekköhän kiilto enää kunnossa :)

    Mewii: Sen oloisia nämä on että särkyvät helposti :(

    strange: Heh mä en saanut meikata vielä siinä iässä :)

    VastaaPoista
  12. mulla on ollu tollanen vihree pyöree luomiväri jonka oon saanu joskus ehkä 8 vuotiaana, en todellakaa mikskää päivämeikiks, jos huvikseen siskon kans meikkaili ni sitte. :D

    VastaaPoista
  13. mulla on ollu tollanen vihree pyöree luomiväri jonka oon saanu joskus ehkä 8 vuotiaana, en todellakaa mikskää päivämeikiks, jos huvikseen siskon kans meikkaili ni sitte. :D

    VastaaPoista
  14. Nyt "vähän vanhempana" harmittaa kun en ole säästänyt mitään Anytime -meikkejä. :( Harmi kun lopettivat sarjan...

    VastaaPoista
  15. muistan anytimen, myös ne siniset ja nehän uudisti sarjaa myös, jolloin jäi siniset pois, tilalle tuli valk/kirkkaat.
    Koskaan en ole meikannut päivittäin mut enempi on teoria tietoa meikeistä kuin käyttökokemuksia.

    VastaaPoista
  16. Täytyy sanoa, että vihreä trio löytyy itseltänikin :D Eipä kyllä ole pahemmin tullut käytettyä vaikka nätin värisiä ovatkin. Suosin yleensä ruskeaa silmissä...

    VastaaPoista
  17. Pretty makeup! I'm a new follower, would love if you would please follow me on my blog aswell! : )

    http://myprettynailz.blogspot.com

    VastaaPoista
  18. Kaikille tiedoksi; se Lumenen Natural Code on sama kuin entinen Anytime, vain nimi ja pakkaukset muuttuivat :)

    VastaaPoista
  19. Voi, mä muistan kun mullakin joskus aikoinaan oli tuo sininen, sekä vihreä paletti! :D Sit mua vielä harmitti hirveesti, kun se vihreä meni ja hajos.. Heh

    ♥ http://brainerrorblog.blogspot.com/

    VastaaPoista
  20. nuunuu: Juu ei 8v tarvitse vielä luomiväriä :)

    Juuttaaa: Onneksi mä säilytin nämä :)

    Anonyymi: Kiitos muistin virkistyksestä :)

    Shaqu: No mutta kokeile vihreää ruskean kaverina ;)

    Derinity: Thanks :)

    Anonyymi: Joo niinpäs muutenkin olikin, kiitos muistutuksesta :)

    Iia: Voi harmi :(

    VastaaPoista
  21. Mulla oli tuo fuksia/keltainen trio, taisin siskolle antaa. Oli se ihan kiva.

    VastaaPoista
  22. Mä olin kans tulossa hihkaisemaan, että anytime on nykyään Lumene natural code, mutta joku ehti ensin :) olis ollut kiva nähdä ne muutkin meikit tästä, vaikka olis ollutkin vähän "huonompia" - itsekkin näillä vuosia sitten meikkailleena...

    VastaaPoista
  23. milipili: On se ihan ok mutta vähän hailakka :)

    Claire: Ei ollut paljon näkemistä, siksi en kuvannut :) ei viitsi täällä mitä tahansa esitellä :D

    VastaaPoista
  24. Anytimeltä mulla oli vaikka mitä! Puuteria, huulipunia, kynsilakkoja, luomivärejä, huulikiiltoja... Suurimpia suosikkejani oli persikan värinen luomiväriduo (joka oli sellaisessa pyöreässä "paletissa") ja vaaleanpunainen kynsilakka, joka on mulle THE vaaleanpunainen sävy. Molemmat oli varsinkin kesällä ihania. Luomiväri tippui lattialle ja hajosi muruiksi, kynsilakka loppui eikä tullut säästettyä yhtään pullon pohjaa muistoksi.

    On kyllä ollut vaikeaa löytää toista yhtä ihanaa vaaleanpunaista, enkä vielä ole ihan vastaavaa löytänyt. Tuntuu, että monesti pullossa hyvältä näyttävä sävy ei toistu kynnellä ollenkaan samanlaisena, usein vika on peittävyydessä.

    Ehkä pitäisi laittaa Lumenelle palautetta näistä vanhoista suosikeista, jos ne voisi tehtä paluun Natural Coden kokoelmissa. :)

    VastaaPoista
  25. ^Ai että minua häiritsee että millainen se oli se paletti jossa oli se täydellinen vaaleanpunainen? Palautetta pitäisi tosiaan antaa!

    VastaaPoista

♥ Thanks For The Comment ♥