maanantai 7. toukokuuta 2012

Glam-More

China Glaze Crackle Glitter kokoelmasta ostin vain Glam-More lakan.



Himoitsin tätä tosi paljon ja onhan se pullossa tosi nätti. Väri on erittäin mieleinen ja mustan lakan päällä pinkki pääsee oikeuksiin. Puhdas pinkki tämä ei ole vaan sellainen purple-pinkki. 



Yllätyin vaan vähän siitä että jos tätä levittyy ohuesti niin lopputulos ei ole kiva eikä halkeilu hirveästi näy. Jos siis haluaa kunnon "Cracklet" niin pitää levittää tosi paksusti. 
Kaunis on mutta ei mun juttu, arvoin tämän lakan eilen Facebook tykkääjien kesken :) jospa uusi omistaja tykkää tästä enemmän.

8 kommenttia:

  1. Toi mun china glaze crackle glitter ja metalli on vasta tulossa jossain päin maailmaa...

    Odottavan aika on piiiiitkä :D

    http://lakkaaddikti.blogspot.com/

    VastaaPoista
  2. ^Jospa ne pian tulisi :) minäkin odottelen kieli pitkällä paria eBay lakkaostosta .)

    VastaaPoista
  3. Kynnet.comissa näyttää olevan aika huimassa alessa jotain lakkoja, ajattelin että sua saattais kiinnostaa ellet ole jo huomannut :)
    http://www.kynnet.com/siteshop/list/-/id/79

    VastaaPoista
  4. Ihanan näköiset. Ja juuri hyvän väriset kynnet. Toi väri olisi itsekkin hankittava. ;)

    VastaaPoista
  5. Jangsara: En ole huomannut, ihan uusi kauppa mulle! Kiitos vinkistä :)

    Helimaritta: Kiitos :)

    VastaaPoista
  6. Hyvältä näyttää mun silmään :) Ostin ihka ensimmäiset China Glazen lakkani lauantaina.. Missäköhän tynnyrissä oon mahtanut elää?

    VastaaPoista
  7. Kätsy Kissa: Hmm...tynnyrissä tosiaan...vitsivitsi :)

    -Diana-: Thanks :)

    VastaaPoista

♥ Thanks For The Comment ♥