torstai 26. huhtikuuta 2012

You're Blushing

Tämä lakka ilmestyi Orly Cool Romance kokoelmassa. You´re Blushing olikin ainut sävy joka minua kiinnosti.


Olen nyt entistä enemmän innostunut näistä likaisista ja oudoista väreistä :)


Tämän väriä voisi kuvailla likaiseksi, mutaiseksi harmaa-lilaksi. Lakkaa levitin 3 kerrosta, lyhyet kynnet peittyvät jo kahdella. Levittyy hyvin ja kuivuu nopeasti. Pysyy myös hyvin vaikka pidän lakkaa vaan 1-2 päivää.


Fanitatko sinä näitä outoja sävyjä? Mikä on suosikkisi?


Että muuten ärsyttää tämä Bloggerin uusi ulkoasu, näköjään tekstit ei ilmesty kuten pitäisi klo 6 aamulla ja en tiedä missä on kaikki kommentit... en tykkää :(

9 kommenttia:

  1. Ihana väri!! Tuo on ihan pakko saada osastoa taas. Mutavärit on mun outoväri suosikki, mulla on esim. Orlyn Country Club Khaki ja se on ihanan "tyly". Pidän siitä erityisesti lyhyissä kynsissä. Tuo olisi ihana myös pitkissä ja mulla onkin yksi tuon tyyppinen Essieltä, en tähän hätään muista sen nimeä.

    Koska se uudistus tuli bloggeriin, kun mä vasta aloitin blogin ja kuten aiemmin jo sun kanssa keskustelin, niin outouksia riittää..

    VastaaPoista
  2. Itsekin eilen säädin potauksen ajastamisen kanssa, mutta täytyy olla tarkkana, että valitsee haluamansa ajankohdan ap tai ip:n.Ip:llä ajastetut postaukset tulee muistaakseni illalla. Mutta senhän näkee tarkemmin, kun olet ajastanut ja painat valmis- kohtaa, niin siihen ylös tulee päivämäärä ja se ajastuksen ajankohta. Jos aika ei ole mieleinen, niin sitten vain muuttaa uudestaan.

    Itse muutin ulkoasun vapaaehtoisesti jo kuukausi sitten, ja en vieläkään ostaa käyttää kunnolla :D

    VastaaPoista
  3. Inke: Niin minä en tajunnut että sulla on tämä uusi ulkoasu? En minäkään osaa tätä käyttää :( tuo Orly kuulostaakin hyvältä, pitääpä Googlettaa :)

    Fanny: Thanks :)

    Mimosa: Ahaa siinä on ip ja ap...en tajunnutkaan :) kiitos!

    VastaaPoista
  4. Hyviä neuvoja sulla oli, mutta kun mä en edes itse tiedä mikä ulkoasu mulla on, kun mulla ei ennen oo ollut blogia. Ilmeisesti mulla sitten on uusi, toisaalta nythän sitten tulee sen kanssa ongelmointi opeteltua ennenku taas tulee joku uudistus.

    Viime aikoina oon huomannut et bloggerin blogeihin ei välillä onnistu puhelimella kommentointi. Ja tänään ei just sunkaan blogiin onnistunut, pari riviä voi kirjoittaa ja sen jälkeen selain/blogger menee jumiin, eikä tekstikenttä ota vastaan mitään näppäilyjä. Onneks oli tänään myös läppäri mukana ni sillä sentään onnistuu.

    VastaaPoista
  5. Ihana väri. Vai kuivuu nopeasti. Täytyy käydä katsomassa tota väriä.
    ;)

    VastaaPoista
  6. Inke: Opettelemalla sen oppii vaikka se onkin hermoja raastavaa :)

    Helimaritta: Kyllä kuivuu nopeasti cremeksi :)

    VastaaPoista
  7. Onpas nätti! "Oudot" sävyt ovat ihania, kuten Chanelin Paradoxal.

    VastaaPoista
  8. Kiitos paketista, ehjänä tuli postista!

    VastaaPoista

♥ Thanks For The Comment ♥