sunnuntai 8. huhtikuuta 2012

Inm Out The Door pikakuivattaja

Sain aiemmin yhteistyökumppaniltani CesarsShopilta Inm pikakuivattajan testattavaksi. Minua on pyydetty kertomaan rehellinen mielipide tuotteesta ja sen annan mielelläni.

Mulle tarjotaan kuitenkin aika paljon kaikkea mutta otan vastaan pelkästään minua kiinnostavat tuotteet yleensäkin ( en puhu nyt pelkästään Cesarista ) enkä lähde mukaan niihin "kehu mun tuotteita niin saat ne ilmaiseksi", niitäkin kun on vastaan valitettavasti tullut. 
Annan tuotteista aina rehellisen mielipiteen ja suurin osaa jääkin käyttöön itselle. Joskus annan joitain kavereille kun en ehdi millään käyttää kaikkea itse ja joskus olen jakanut lukijoilleni jotain. 

Mutta siis itse asiaan...olen kokeillut monia erilaisia pikakuivattajia. Tällä hetkellä käytössä ovat Color Club, Seche Vite ja Poshe. Näistä paras on ehkä Seche Vite jos haluan oikeasti lakan kuivuvan sikanopsaan!
Mutta Seche, sori vaan mutta ykköspallisi on menetetty. Inm pikakuivattaja kiilasi ykköseksi. Merkki oli minulle aiemmin tuttu; en ole kokeillut mutta olen kuullut pelkästään hyvää.

 Olen laittanut Inm Super Fast Drying Top Coatia täysin märän lakan päälle. Olen laittanut sitä myös varpaisiin täysin märän lakan päälle ja mennyt nukkumaan. Ei ruttuja aamulla! 
Ei kärjistä kuoriutuvaa lakkausta, ei ruttuja kynnellä kun tökkäät sen vahingossa johonkin ja mikä parasta, tämä ei kutista kärkiä ollenkaan kuten Seche ja Poshe tekevät. Vihaan sitä ihan oikeasti koska sitten kynnen kärki on paljas ja se aiheuttaa liuskoittumia.
Itse koin lakkausten pysyvän paremmin Inm pikakuivattajan kanssa eikä manikyyrit lohkeilleet kärjistä päivien mittaan. Kiilto oli hyvä, koristeet pysyivät hyvin ja miten muuten voisin vielä kehua? Loistavaa tavaraa, ihastuin eniten juuri sen takia että toimii eli kuivattaa nopeasti ja pysyy hyvin kutistamatta. 

Tuotetta myy CesarsShop hintaan 11,90 e joka on mielestäni todella halpa hinta verrattuna muihin pikakuivattajiin.
Tästä klikkaamalla pääset ostamaan Inm pikakuivattajaa.


Samassa paketissa sain Duri Rejuvacote aluslakan.
Aluslakka lupaa auttaa vaurioituneiden kynsien korjaaamisessa. Minä käytin tätä jonkun aikaa. En huomannut omissa kynsissä mitään ihmeellistä muutosta mutta tosiaan käytin tätä vain vähän aikaa eikä kynsissäni ole vaurioita joten en kuulu aluslakan kohderyhmään. 




Siksipä päätin auttaa kaveria hädässä ja annoin lakan Sannille joka valitteli tässä postauksessa kynsiensä vaurioita. Jäämme innolla odottelemaan mitä mieltä hän on aluslakasta, pyysin nimittäin raporttia jo ihan mielenkiinnosta että osaan vastaisuudessa suositella tuotetta mikäli se toimii.


Onko teillä kokemuksia kummastakaan lakasta?

19 kommenttia:

  1. ää toi pikakuivatta täytyy hankkii se on noin halpakin :D ku en secheä viittiny ostaa ku se on niin kallis mun kukkarolle :)

    VastaaPoista
  2. Vaikuttavat molemmat varsin kiinnostavilta tuotteilta. Mutta taasen tuo aluslakan käyttöohje oli sellainen, että jäin hieman pohtimaan.

    Se on loogista, että sitä laitetaan puhtaalle kynnelle. Sekin on loogista, että sen päälle voi laittaa värilakan. Mutta, jos minä laitan värilakan, niin kyllä minä laitan sitä pari kerrosta ja sen päälle tosiaan jotain pikakuivattajaa.

    Jäin siis miettimään ohjeen jatko-osaa, jossa käsketään lisäämään tuota aluslakkaa päivittäin 1 kerros viikon ajan ja sit poistamaan kaikki & aloittamaan homma alusta. Imeytyykö tuo aluslakka noiden kaikkien kerrosten lävitse? Toisaalta, onhan siinä tosiaan jo sitä aluslakkaakin aika pahuksen monta kerrosta viikon lopussa. Eli ilmeisesti näin toimitaan...?

    VastaaPoista
  3. Vitsi, mulla onkin ollut pikakuivattaja ostoslistalla. :)

    VastaaPoista
  4. Kuulostaapas mahtavalta lakalta tuo inm! Täytyy varmaan hankkia sellainen! Itselläni on nyt ollut käytössä Evelinen 3in1, jonka pitäisi kuivattaa 60 sekunnissa, mutta ei ihan pidä lupaustaan. Ja jos on tehnyt kynsiin esim. kuvioita tai pilkkuja, niin se kyllä saa ne leviämään ellei anna kuvioiden ensin kuivua kunnolla.

    Oletko kokeillut inm:iä leimailujen päälle?

    Mutta kiitos tästä vinkistä, inm menee nyt ostoslistalle! :)

    VastaaPoista
  5. Inm on tulossa luokseni ehkäpä jo tiistaina. Odotukset on korkealla, olen myöskin Secheen pettynyt vaikka se tehokas kuivattaja onkin. Odotan tältä tosi paljon ja nyt vielä enemmän kun luin postauksesi:)

    VastaaPoista
  6. Kiinnostuin kyllä kovasti tuosta pikakuivattajasta ja täytyy varmasti hankkia se, kunhan Poshe ja Seche vite on saatu kulutettua loppuun. :)

    VastaaPoista
  7. Anonyymi: Tämä on edullinen ja hyvä ;)

    LemonJuice: Minä käytin ihan normaalina aluslakkana ja poistin samalla kuin poistin manikyyrin. Tuota samaa ohjetta pitäisi soveltaa myös OPI Nail Envyyn ja NailTekiin enkä käyttänyt niitäkään niin. Ja silti toimivat :)

    Anna Gramm: Sopivaan aikaan postasin ;D

    Zigi Ztyle: Ihan varmasti tämä on sata kertaa parempi kuin Eveline jonka en usko edes toimivan. Tämä saattaa sotkea leimauksia mutta leimauksien päällehän suosittelen vain Konad Top coatia joka ei sotke :)

    Sissi: Kiva kuulla :)

    Maranen: Cesarilla pääsiäisen ajat postikulut 0 eli hyödyntäkää se!

    VastaaPoista
  8. Pakko saada! :D
    En ymmärrä että miten mulla leviää silti Konad leimaukset vaikka laitan päällyslakaksi Konad Top Coatia?.. :o Silti vaikka olen antanut leimauksien kuivua aika kauan..

    VastaaPoista
  9. No nyt tuli niin kovat kehut että pistin saman tien tilaukseen tuon pikakuivattajan - tosin eBaysta, kun hinta oli niin paljon alhaisempi siellä. :) Seche tosin on siitäkin ihana, ettei se sotke koristeluja tai leimailuja, joten olen utelias näkemään, miten tuo INM pärjää siinä suhteessa :)

    VastaaPoista
  10. Kyllä munkin nyt varmaan täytyy kokeilla tota Inm pikakuivattajaa. Oon vannoutunut Seche Viten käyttäjä, mutta täytyyhän tuotakin testata jos se kerran on niin hyvä :)

    VastaaPoista
  11. Toi pikakuivattava kuulostaa kyllä houkuttelevalta. En tykkää Sechestä, kun siinä on tolueenia, onko INM:ssä?

    VastaaPoista
  12. Inka: Siveltimen ei saa antaa koskea leimauksen ja päällyslakkaa täytyy laittaa reilusti :) laitoin äsken mustat Konadit, päälle reilusti Konad Top coatia melkein märkien leimausten päälle ja ei leviä :)

    Papu: Tulehan vinkkaamaan mitä mieltä sitten olet :)

    Laura: Suosittelen :)

    Murmis: Kyllä on.

    VastaaPoista
  13. Ei liity tähän mutta koska pidät sen 2000-lukijan arvonnan?

    VastaaPoista
  14. ^Heti kun saan kaikki palkinnot kasaan, osa on vielä tulossa postissa :) ei kai täällä kukaan ole pelkkien arvontojen perässä ? :)

    VastaaPoista
  15. Sonnelta kerkesinkin lukee jo tuosta vähän.. Pistin juuri tilausta menemään ja kiva, kun sain lukea heti sen perään pelkästään hyvää! Ei siis virheostosta tullut tehtyä. Ite en sechestä oo koskaan tykännyt. Käytössä on ollu cesarssin oma pikakuivattava..

    VastaaPoista
  16. Tää olin mun ensimmäisiä pikakuivattajia ja tykkäsin. Mutta kuten kaikki "pikarit" en ehtinyt käyttää pulloa kuin puoleen väliin sen paksuuntumisen takia.

    t:milipili

    VastaaPoista
  17. eerika: Mä en ole kokeillut tuota Cesarin omaa pikakuivattajaa, ehkä pitäisi :)

    milipili: Mulla taitaa olla melkein puolessa välin ja ei ole ainakaan vielä paksuuntunut :)

    VastaaPoista
  18. Ehkä tuota pitää itsekin kokeilla, kuulostaa ihan hyvältä! :) Tosin ei tuo hinta nyt niin kovin alhainen siihen nähden ole, että Seche Vite maksaa Kicksissä euron enemmän, ja sen voi hakea suoraan kaupasta kaupungilla ollessa ilman postareita :D

    VastaaPoista
  19. ^Paitsi että Kicks on kovin harvassa kaupungissa :) itsellä oli yli 100 km lähimpään Kicksiin ja ei se euro ihan kata bensakustannuksia ;) tosin onhan täällä Sally Hansenia ja se muistaakseni on halvempaa kuin Inm mutta onhan se nyt paljon huonompaa hinta-laatusuhteeltaan :) näissäkin pitää tehdä vertailua!

    VastaaPoista

♥ Thanks For The Comment ♥