torstai 9. helmikuuta 2012

Royal Kaki

Uusista viisikoista hankin yllättäen vain Royal Kakin.


Minua viehätti paletin Army tyylinen väritys ja tämän tyylistä kokonaisuutta Diorilta minulla ei vielä ole. Paletista löytyy 3 hohtavaa sävyä; vaalea kulta, valkea ja hopea. Armyvihreät ovat mattavärejä. Toinen vaalea ja toinen lähes musta. 

Paletissa on hyvin pigmenttiä ja kokonaisuudella saa tummaa tai vaaleaa meikkiä. Kyllä Dior friikit tietävät, ei näistä tarvitse enempää kertoa. 

Keväällä 2012 ilmestyi monta uutta viisikkoa. Karkkipäivässä ja Nealla nähtiin ulkonäöllisesti herkulliset mutta valitettavasti omaan makuun liian hohtavat paletit. Jätin siis molemmat hankkimatta. Olen nyt niin täynnä Iridescent paletteja kun ei niitä tule käytettyä ja osan olen myynyt. Osa on ihania ja joskus käyttää mutta vanhaa kunnon Dior laatua ei voita mikään.


Rouge Deluxessa on kuvia uutukaisista, itseä vielä vähän himottaa tuo Grege, aina käytännöllinen mattaruskea. Sininen Bleu on nätti myös mutta muistuttaa Twilightia. Pinkki paletti on taas hohtavampi ja niitähän mulla riittää....nättejä kuin siat pienenä, ehkä Grege muuttaa joskus mun luo. Muuten Urban Decay Naked 2 paletti on nyt myynnissä jos nuo ruskeat kiinnostaa...

17 kommenttia:

  1. Ihastuttava värimaailma tässä paletissa!♥

    VastaaPoista
  2. Tämä oli ainoa uusista viisikoista joka herätti hiukan uteliaisuutta. Muut kolme olivat kuin toisintoja aikaisemmista paleteista (joka tietysti oli ideanakin). En kuitenkaan ostanut tätä palettia vaan päädyin tuhdisti vihreämpään Estee Lauderin Emerald Oasis palettiin. Olen rakastunut siihen varsin kiihkeästi :D sillä selektiivisellä puolella vihreät paletit tuntuvat olevan todella harvassa...

    VastaaPoista
  3. Anna: Niin on :)

    Eiko: Selektiivisllä merkeillä on paljon ihania paletteja. YSL paletit houkuttaa kovasti mutta harmi kun ei ole vara ostella ihan päätä pahkaa kaikkea.

    VastaaPoista
  4. No pitää kai tässä vaiheessa tarkentaa, että ne vihreät paletit jotka puhuttelee on harvassa :)

    VastaaPoista
  5. Saako toivoa? Tekisit joskus jonkun täysin oman tyylisi ulkopuolisen meikin, esim. goottimeikki? :)

    VastaaPoista
  6. Oih nuo värit houkuttelevat nyt entistä enemmän..... *___* Nätit kun ovat! <3

    VastaaPoista
  7. Eiko: Se on ihan totta...itse himoitsen sitä yhtä YSL:n vihreää palettia...en tiedä nimeä.

    Anonyymi: Saa toivoa ja tätä on toivottu ennenkin mutta en pysty nyt toteuttamaan valitettavasti.

    Dudu: Niin ovat :)

    VastaaPoista
  8. Hankin juuri Garden Pastelsin ja täydellisempää sävyä saa hakea kuin se vasemman yläkulman vihreä <3

    VastaaPoista
  9. Taidan tietää mitä palettia tarkoitat tätä (http://www.yslbeautyus.com/Ombres-5-Lumieres/356YSL,default,pd.html) YSL Garden of Eden. Mun makuun tuo on hiukan viileä, vaikkakin tosi nätti :)

    Itse omistan Bronze Goldin, joka on virallinen keväänodotus palettini <3

    VastaaPoista
  10. niin kauniit värit! täytyypi lisätä tää omalle ostoslistalle!

    VastaaPoista
  11. Kätsy Kissa: Se on kaunis vihreä mutta liian hohtava omaan makuun :) onnea ihanasta ostoksesta!

    Eiko: Linkki ei toimi suoraan mutta varmaankin samaa tarkoitat :) kesänodotus paletit on ihania, Diorilta Crush Glow voisi olla minulla sellainen.

    tutta: Suosittelen ehdottomasti. Nyt kun olen käyttänyt niin olen ihan rakastunut palettiin. Harmi kun on ollut kovat pakkaset niin silmät ovat vähän vuotaneet ja pilanneet meikkiä mutta ihanan toimiva paletti. Kuvia myöhemmin :)

    VastaaPoista
  12. Tää paletti olikin noista uusista erilaisempi, mää en vaan armyvihreelle lämpene.

    VastaaPoista
  13. ^Vaikka värinä sopisi sulle hyvin :) tämä tosiaan oli erilainen, muut vähän samanlaisia kuin entiset...

    VastaaPoista
  14. Mä en ole pitkään pitkään aikaa ollut innostunut viisikoista, mutta tämä ja se neutraalina sävyinen iskee todella kovaa. Hirmuisesti tekisi mieli hankkia jompikumpi tai molemmat ;)

    VastaaPoista
  15. ^Oikeesti tämä sopisi sulle tosi hyvin! Minunkin tekisi mieli ostaa ne vaalea mutta ei nyt vielä...kuitenkin Nakupellessä on samat sävyt.

    VastaaPoista
  16. Sitä se myyjäkin mulle jankutti, että Royal Khaki olis ihan mun juttu kun mulla on sinivihreät silmät ;) Tällä kertaa olen tosiaan ihan sitä mieltä, että myyjä oli kyllä oikeassa. Mulla olis Stockalle 40€ lahjakortti, eli voisin käyttää sen tuohon, tai sitten odottaa keväistä Lontoon reissua ja hankkia sen sieltä (tai metsästää netistä halvemmalla).

    Ääääää! Miks just sillon kun olen totaalisesti luopunut toivosta Diorin viisikkojen kansa niiltä tulee jotain oikeasti ihanaa :P

    VastaaPoista
  17. ^Jos mulla olisi 40 e lahjakortti niin en empisi hetkeäkään...meikkikuviasi odotellessa ;)

    VastaaPoista

♥ Thanks For The Comment ♥