tiistai 24. tammikuuta 2012

Joulu meni jo?

No niinpäs meni mutta minä lakkailen vieläkin joululakoilla...oltiin yksissä lastenjuhlissa ja halusin vähän kimaltaa edes kynsissä kun en ollut juhlien tähti.



Kultaisena lakkana OPI Glitzerland, pikkusormi OPI Dear Santa ja muut OPI Don´t Toy With Me! Leimaukset MagnoNails laatta sekä kultainen ja valkea lakka. Timantit viimeistelyyn, päällä Konad Top Coat.


Etusormi on järkky ja kuvat kiireessä otettuja mutta manikyyri oli hieno. Värit oli jouluiset mutta eipä tuo haittaa. 

8 kommenttia:

  1. Vaude! Noissa onkin ollut vähän suunnittelemista :)

    VastaaPoista
  2. Oi ihanat! Sulla on tosi hieno blogi, toivoisin että kävisit kattomassa
    minunki blogia :)
    http://satunurkkaus.blogspot.com/

    VastaaPoista
  3. Tuli ihan joulua ikävä ;-)) Keskimmäisen kynnen koristelu on upeus!

    VastaaPoista
  4. Hienot! Eikä mun mielestä mitenkään "liian" jouluiset, hyvin toimii. :-) Ja herttinen, onko joulusta tosiaan jo kuukausi?! Miten aika taas menee niin nopeasti? Mua ei kyllä haittaa, mulla on jo kevät mielessä ja kynsillä, kun China Glazen Electropopit kotiutuivat viime viikolla. :-)

    VastaaPoista
  5. Lilli: Kiitos :)

    milipili: Kiitos :)

    Sara: Kiitos :) mä en Electropoppeja ottanut ollenkaan,a ika monta kokoelmaa olen passannut kun ei oikein kiinnosta ja värit on vuodesta toiseen toistoa, etenkin Chinan kohdalla..oikeastaan OPI Hollandit on ainoita joita nyt odotan.

    VastaaPoista
  6. I love this combination!
    Very nice!
    kisses
    http://gpolish.blogspot.com

    VastaaPoista

♥ Thanks For The Comment ♥