keskiviikko 21. joulukuuta 2011

Luukku 21 - Käsilaukkuni sisältö

Minäkin halusin tehdä tämän oma käsilaukkuni sisältö postauksen :) vaikka ei tuolla nyt mitään ihmeellistä ollut mutta näitä on mun mielestä kiva lukea. Ja miten tämä liittyy jouluun? No ei mitenkään mutta postaan nyt tämän tänään kun se muuten taas viivästyy...


Laukku ostettu kirpparilta lähinnä leopardikuosin takia. Ei ole laadukas, sisusta on jo rikki :( mutta ajaa asiansa kun en ole löytänyt parempaa ja kaikki laukut menee aina rikki!


Laukussa on tavallaan 3 osastoa, ekassa on nämä tarpeellisimmat. Eli lompsa ostettu Tallinnasta, OPI mini käsivoide, Labello huulirasva, Mynthoneita jotka ovat olleet yli kuukauden laukussa ( kerran olin kipeä ) ja kotiavaimet.
Laukun 2. osastossa työavaimet, en nyt niitä kuvannut...mutta niitä on niin iso nippu että ovat rikkoneet laukun vuorta!


Aijai, nämäkin kuuluisi lompsaan mutta olivat irrallaan laukun pohjalla! Kortteja joita ei joka päivä tarvitse, siksi ovat tuollaisessa muovitaskussa. Kortti kampaajalle ja R-kioskin kahvipassi ja keräilykortti Villipehmoihin :D


3.osastolta löytyy apteekki. Joka särkyyn lääkkeet, lasiviila, rikkinäinen hiusharja ( miksi? ), pieni peili, rizloja kasvoja varten ( naisen tärkein varuste ) sekä pari epämääräistä ja likaista pussukkaa näille...niistäkin kysyisin miksi en pese niitä...


Sitten mulla on aina joku huulipuna tai kiilto mukana, kännykkä ja auton avaimet. Känny ja huulijuttu kulkee aina farkkujen taskussa ja auton avaimet takin taskussa. 

Ehkä oli vähän tylsä postaus, ei mulla olekaan tuota tavaraa kauheasti mukana vaikka siltä aina tuntuu. Tulipahan käytyä laukku läpi, voisi kyllä ostaa uuden, samaten hiusharjan ja meikkipussin...

15 kommenttia:

  1. Miulla taitaa olla tuo sama lasiviila :) Ootko mitä tykännyt? Aiemmin on ollut toisen merkin ja pidin siitä enemmän. Tuo tuntuu jotenkin liian karhealta :/

    VastaaPoista
  2. Miten sulla ei oo tuon enempää kamaa käsilaukussa :o Mun laukku pursuaa kaikkea, se on mulla koko ajan mukana eli sinne tulee tungettua kaikki mitä käsissä kannan. Toisaalta rakas Maisa-laukkuni (kyllä, nimeän useimmat esineeni...) on nahkaa, joten sen luulisi kestävän. Mä ostin melko kalliin laukun, koska vihaan laukkujen ostelua :D Pitäkää hulluna, mutta mulle tulee sellainen tunne, että jos ostan ihanan ja söpön laukun parilla kympillä heräteostoksena, joka kuitenkin hajoaa kuukauden käytön jälkeen, rahani valuvat hukkaan. Näissä asioissa oon pihi :) Tällä hetkellä tuolta laukusta löytyy esim. joku valtavan pitkä piuha (varmasti tietokoneesta, vielä kun tietäisin mihin reikään se pitäisi työntää).

    Ja taas minä selitin kaikki mielessä liikkuvat asiat pellolle tänne sun kommenttilaatikkkoon. Aamuinen tekemisen puute? :D

    VastaaPoista
  3. merry christmas
    happy holidays

    http://laracroft3.skynetblogs.be http://lunatic.skynetblogs.be

    VastaaPoista
  4. Nyt mulla on mennyt niksipirkassa jotain tärkeetä ohi, siis mihinkä rizloja voi käyttää? Muuhun kuin sätkän käärimiseen, mitä en tietenkään harrasta... :D

    VastaaPoista
  5. heh, miranaxeja! kivoja sinisiä pillereitä :)

    VastaaPoista
  6. Mun on ihan pakko (ja hieman nolona) kysyä, että mihin tarkoitukseen noi rizlat on, kun mainitsit että kasvoihin? O.o

    VastaaPoista
  7. ällöttäviä tollaset salamakuvat

    VastaaPoista
  8. Ei näitähän on aina kiva lukea mitä toisten laukut ovat syöneet :D

    VastaaPoista
  9. Jenniemi: En käytä tätä ollenkaan, se on lähinnä hätävarana. On huono ja karhea, joku halpis varmaan...

    Sätkäpaperiin imeytetään kiilto pois naamasta, kokeilkaa :)

    VastaaPoista
  10. Mua vaan niin naurattaa tuo kun sulla on samanlainen YR:n meikkipussi kuin mulla...! ^_^

    VastaaPoista
  11. Heeiii, mulla on sama lasiviila (tosin se jo ihan huippukulunut...), huulirasva ja mynthoneita (XD) kuin sulla!

    VastaaPoista
  12. Mäkin tykkään näistä käsilaukkupostauksista tosi paljon! Ei kyllä ollut tylsä postaus :)

    Viitsisitkö käydä katsomassa minun ja kaverini kynsiblogin?

    http://nailtwins.blogspot.com

    VastaaPoista
  13. ..Hello,
    ..I'm just wandering the blogosphere and here I am at your blog.
    ..I enjoy the style of how this all works



    *_* jampot *_*
    digicam for sale

    VastaaPoista

♥ Thanks For The Comment ♥