lauantai 5. marraskuuta 2011

Snowcrystalin kuitumascara


Sain kokeiltavaksi uutuuden Snowcrystal merkiltä, nimittäin kuitumascaran!


Feathers Lash Extension Duo koostuu Lenghthening mascarasta ja Brush-On kuiduista. Pakkauksessa tulee mukana myös pieni harja ja käyttöohjeet.

Käytöstä muutama sana. Ihan ehdottomasti kannattaa katsoa koko ajan alaspäin ja meikata silmät ensin! Ensimmäisenä testipäivänä katsoin vahingossa ylös ja sain kuituja silmääni. Ei ollut kiva kun kaihersi koko päivän. 

Lisäksi kotiin tultuani huomasin että mulla on ollut koko päivän niitä kuituja naamassa kiinni koska meikkasin tapani mukaan; pohja ensin ja silmät viimeisenä. 
Enkä tajunnut että niitä kuituja tippuu paljon naamalle koska meikkasin hämärässä. Kannattaa siis harjata silmänaluset :) Älkää siis toistako virheitäni! Meikkaa ensin silmät jos käytät tätä.


Jatkossa ei ollut ongelmia. Kuituja ei levinnyt silmiin eikä kasvoille. Mullahan on superherkät silmät eikä tämä ripsiväri ärsyttänyt. Voin siis suositella piilolinssien kanssa kunhan on varovainen laitossa.

Tämä violetti meikki on muuten se joka mulla oli pikkujouluissa, en muistanut että olihan siitä parempia kuvia olemassa :)

 
Tämän kanssa kannattaa meikata yksi silmä kerrallaan koska ensin laitetaan mascara. Heti kostean mascaran päälle laitetaan kuituja ripsien kärkiin ja se taas viimeistellään mascaralla. Minä kerrostan yleensä tavallista mascaraa aika paljon ja tätä ei kyllä tarvinnut laittaa niin paljoa. Pidensi niin hyvin välittömästi! 

Taivutukset pysyivät koko päivän eikä tämä levinnyt tai sutannut yhtään missään tilanteessa, ei hikijumpassakaan.



Tämä uutuus on siis erittäin lupaava! En ole kokeillut ennen mitään kuitumascaraa joten oli kiva päästä testaamaan tätä. En oikein osaa sanoa että valitsenko tämän vai tavallisen mascaran jatkossa, ehkä mä otan molempia. Mulla oli siis ihan täysin päinvastainen mielipide tästä kuin Sannilla :)

Mulla on ollut kuitumascaroista myös sellainen mielikuva että kuidut näkyy ripsien päästä tai vähän sellainen hämähäkki-efekti. Tällä ei siis tule kumpaakaan :) hirveästi tämä ei tuuhenna mutta antaa kiitettävän pituuden. Aivan kuin ripsipidennykset mutta helpompaa ja halvempaa!

Kuitumascara kustantaa 27 e ja sitä saa Kicks myymälöistä. Joko teillä on kokemuksia tästä?

9 kommenttia:

  1. Täysin erilaiset arvostelut sulla ja Sannilla. Luin Sannin heti kun se ilmestyi ja mielenkiinto mascaraa kohtaan heräsi. Hmm.. ehkä sotkuongelmat ratkesivatkin vain meikkausjärestyksellä. (: Kokeilen tätä tuotetta varmasti kun vain saan sellaisen jostain käsiini. :D

    VastaaPoista
  2. On muuten silmin nähtävää toi ripsien pidentyminen. ;)

    Mulla on ollu joitakin kuitumaskaroita ja en vaan itse tykkää. Jossakin vaiheessa päivää aina alkaa kaihertaa silmässä. :( Mulla on kanssa herkät silmät ja ne on sellaiset magneetit, että vetää puoleensa kaikki roskat, ötökät ja nöyhdät. :D

    VastaaPoista
  3. Saitpas ihanat ripset tuolla maskaralla :) Millä kameralla muuten otat kuvia, kun saat noin kivan näkösiä niistä aikaiseksi? Ihan vain mielenkiinnosta kyselen..

    VastaaPoista
  4. siis käytätkö piilareita ? koska oon ite ajattelut hannkia piilarit, niin voiko niiden kanssa ihan normaalisti ja tavallisillakin meikeillä meikata? (: toki tiedän jo sen ettei silmän sisäpuolelle saa laittaa kajaalia mutta voiko muuten normaalisti?

    VastaaPoista
  5. Marie: Kaikki ei sovi kaikille :) mä olen tykännyt ja käyttänyt päivittäin. Hyvin toimii mutta kannattaa meikata silmät ensin koska kuituja tippuu naamalle.

    Minna: Eikö olekin ;) mulla ei ole mennyt kuituja enää silmiin kun katsoo alaspäin tätä laittaessa.

    Anonyymi: Ihan tavallinen Sonyn kamera, ei ole mikään hieno järkkäri :)

    Anonyymi: En enää. Kyllä voi ihan normisti meikata, laitoin piilarit aina viimeiseksi ettei vahingossa mene meikkipölyä.

    VastaaPoista
  6. Kylläpä tosiaan toimii sun ripsissä paremmin! Wow!

    Mun ripset näkyy hylkivän luonnostaan kaikkea pituutta... :D

    VastaaPoista
  7. ^Joo tämä on niin huippu! Mikään mascara ei ole pitänyt taivutuksia näin hyvin, muutama on yltänyt samaan pituuteen eli tulemaan luomien yli. Ostan tätä uudestaan ehdottomasti! Ehkä toisit tullessasi yhden niin annan rahat?
    Kaveri oli käymässä äsken ja esittelin hänelle tätä ripsaria ripsissäni, oli kuulema kuullutkin tästä vain hyvää :)

    VastaaPoista
  8. Oho! Toihan pelittää sulla hyvin!

    VastaaPoista
  9. ^Valehtelematta paras pidentävä mascara mitä olen kokeillut. Parempi kuin MF FLE ! Tilasin jo kaverilta toisen jemmaan. Olen käyttänyt tätä joka päivä ja ollut niin tyytyväinen ripsiini :)

    VastaaPoista

♥ Thanks For The Comment ♥